Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon level 27 nyt ja ajattelin alkaa kehittämään noita maagiominaisuuksia. Kai niistäkin jotain saa irti vaikka nyt vasta alottas?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oon level 27 nyt ja ajattelin alkaa kehittämään noita maagiominaisuuksia. Kai niistäkin jotain saa irti vaikka nyt vasta alottas?
saattaa olla magicka vähissä, jos kaikki oot laittanut staminaan ja healthiin.

Itellä sellanen ongelma, että oon nyt 54lvl ja skill pointteja pitäis saada...ja nyt levellejä tulee tosi hitaasti :(

Noi hahmojen ulkomuotoa parantavat modit latasin eilen kaikki. Erittäin hyviä nekin.
Tuota night skys modia en ole testannut, pitää pitänee kokeilla jossain välissä.

Tuota FXAA post process injector modia testasin ensimmäisena grafiikkamodina, mutta sen tekemät muutokset eivät mun silmää miellyttäneet.

Tuota FXAA post process injector modia testasin ensimmäisena grafiikkamodina, mutta sen tekemät muutokset eivät mun silmää miellyttäneet.

Itsekään en tykännyt. Liika saturaatio pilasi värimaailman ja liika terävöitys sai paikoitellen textuurit näyttämään piirrettymäisiltä.

Itsekään en tykännyt. Liika saturaatio pilasi värimaailman ja liika terävöitys sai paikoitellen textuurit näyttämään piirrettymäisiltä.

My thoughts exactly! Olishan sitä voinut toki säätää vaikka kuinka, mutta ei jaksanut.

Latasin tuon Enhanced Night modin nyt kanssa ja onhan se ihan perhanan kaunis.

Oma modilista näyttää nyt tältä:
skyrim mod list.webp

Näitä uskallan kaikkia suositella, eli jos haluaa pelistä entistä kauniimman niin nuo kehiin.
Toi 4Gb modi parantaa suorituskykyä samalla periaatteella kuin vastaava Fallout New Vegasissa.

Noista tuli mieleen että vesi sais olla kyllä reilusti hienommin tehty. Tyyni vesi nyt on ihan ok mutta virtaava vesi on aika karun näköstä.

Sehän on ihan itestä kiinni, miten peliä haluaa pelaa. Esim. miks joku haluais powerlevelata illun, conjun ja sneakin samantien maksiin? Ite ainakin tällä nykysellä archerilla oo mitään powerlevelannu, ja en aikonu smith/enchanttia ottaa vasta ku myöhemmissä vaiheissa, että säilyy mielenkiinto eri kamojen löytöön ymym. Huomas, heti kun alko magella powerlevelaa enchantingia ni into vähä laantu. Nyt yritän mahdollisimman pitkälle mennä tällä tyyliin, että kaikki kamat etitään ite jne. Pärjää niillä paskemmillakin kamoilla ja peli myös pysyy haastavampana. En ihmettele, kun jengillä menee into kun on kaikki parhaat kamat päällä ja mistään ei voi löytää parempaa, itelläki menis ton jälkee.
Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.

Vähän tulee tästä mieleen sellainen vertaus, että hakkaat päätäsi seinään ja sitten päivittelet, kun se sattuu niin perhanasti.

Eli jos se kismittää, niin älä sitten tee niin, herranjumala! :rolleyes:

Näköjään täällä jakaudutaan kahteen leiriin: Ne, joita tieto nopean ja helpon powerlevutuksen MAHDOLLISUUDESTA ei häiritse, ja ne joita häiritsee. Mä oon sitä mieltä, että pelintekijät olisivat voineet hoitaa homman jotenkin erilailla, ettei mitään skilliä saa tappiin tunnissa parissa.

lukekaas tää röödiksen posti.

musta on tökeröä että samoja täysin "oikein" toimivia kikkoja voi käyttää ja saada peliin nähden aivan järkyttävän vahvan charrun, mutta eikö smithing ja enchantit oo tehtykki käytettäväks?

nää samat kikat on ollu toiminnas tyyliin morrowind ajoista.. musta on siistii tehdä omat kamat ja tunkea niihin enchantit ja käyttää alkemiaa parhaalla mahollisella tavalla, mutta siitä jotenkin menee maku jos enchantit nostaa alkemiaa, alkemia enchantteja ja smithiä jnejnejne..

ja just se että magena illusion ja conju tuli ihan vahingossa levelattua melkein täytee kun muut skillit oli jossain 50-60 välimaastossa, illusion tuli ihan pelkästään sillä että oli muffle päällä suuren osan ajasta ihan vaan sen käytännöllisyyden vuoks..

ei mua console koodit jnejne haittaa mutta vois jotenkin suhteuttaa noi skillit ja miten ne toimii.. esim. jos sulla on täys enchant niin voit esim vääntää enchantin joka nostaa two handed dmg 37%, tottakai tän haluaa stackata 4 kertaa, ja tää on pelkästään highlvl enchanting..

onhan se tökeröä jos oot maailmaa pelastava lohikäärmeiden tappaja, mutta jätät enchanttaamatta kamojas ihan sen takia että niiden lohikäärmeiden tappo on turhan helppoa. ekat pari tuntu vaikeilta mutta tosi nopeesti charrusta tuli vahingossa niin kova sen two handedin kanssa että kaikki delas. (huom. ei minkäänlaista powerlevelausta tällä warrulla)

Saa helposti. Ei vaadi loppujenlopuksi paljon perkkejä jos valitset 1/2 koulukuntaa etkä yritä hallita jokaista. Enchanting on tärkeä jotta saa taikojen kustannukset alas. (Huom. älä tuhlaa perkkejä siihen että saa eri tasoiset pääkoulusi spellit puoleen hintaan kun voit tehdä sen enchantilla) Eikä se ole mitään powerpelaamista että destruction spellit maksaa 0 manaa vaan niin se on ihan selkeästi tarkoitettukin. Noi taiat tekee niin surkeaa damagea verrattuna aseisiin että volyymia täytyy löytyä ja ilman enchantteja ne loitsut maksaa liikaa. Sitten vielä 4 eri apparel slottiin saa enchantattua sen tasan 25% cost reductionia ilman kepulikonsteja. sattumaa?

Mä taas "vähän" pelasin tossa viikonloppuna... Nyt Smithing 100 Enchanting 100 Destruction 100. Conjuration vielä täytyy hilata tonne 100... Leveleitä nyt 45.

Master vaikeustasolla ainakin on vielä haastetta. Tosin muakin vituttaa tuo mainittu lohikäärmeiden surkeus... Ne ei saa muhun yhtään hittiä ennenkuin ovat kuolleita. Sen sijaan useimmiten saan turpaan joltain perus forsworn/bandit/vampire maageilta jolla on wardit päällä kun yritän tappaa ne spämmäämällä tulipalloja :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ehkä paras Skyrim-video minkä oon nähny tähän mennessä :D Pakko se on maagi tehdä seuraavaks läpipeluukerraksi!

http://www.youtube.com/watch?v=IHp-Y3Gnm_Q&feature=youtu.be
Joo perus. Sitten kun noita saa vielä 2kpl kerralla kun conjuration on 100, niin voi kaikkien bossien kohdalla vaan pistää tupladremorat kehiin ja lähteä ite tekemään poppareita.

Illusionilla on myös hiton hauska kiusata bandiitteja. Ei tarvitse laittaa dremoraa huoneeseen vaan castaa frenzyn tms. ja laittaa oven kiinni niin banditit tappaa innolla toisensa :D

Tuli tässä mieleen: aika hassusti toimii tuo pelin bounty-systeemi. Olin kerran samoilemassa jossain siellä ihan kartan länsiosissa päin, kun tiellä vastaan tuli joku aatelisherra hevosen selässä hienoissa vaatteissan, sekä yksi legioonan sotilas saattamassa. Kävelin siitä ohi ja samalla se äijä hevosen selässä heitti jonkun töykeän ja ylimielisen kommentin. Käännyin ympäri ja menin jututtamaan herraa, jos vaikka olisi löytynyt selitys moiselle epäkohteliaalle käytökselle. Noh, sieltä tulikin vielä töykeämpi vastaus päälle, suoranainen loukkaus. Enää ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kajauttaa nuijalla ikiuneen se pöyhkeilevä kermaperse. Solttupoika myös kylmäksi siinä samassa.

Tämän jälkeen ihmettelin miksei päästäni luvattu palkkio hävinnyt, vaikka viimeinen todistaja oli kuollut. Melkein liian myöhään tajusin, että vittu sehän oli se hevonen se viimeinen todistaja, joka painoi jo kovaa laukkaa kohti horisonttia. Jousi esiin ja pari nuolta perään, mutta ei kuollut, pari milliä jäi healthia elukalle. Tässä vaiheessa se oli jo kaukana ja oli enää yksi mahdollisuus jotenkuten osua siihen. Kylmän rauhallisesti viritin jousen ja laskin nuolen liikkeelle. Uhkaavasti laski ennen kohdetta, mutta nipin napin osui takajalkaan ja "last witness killed, 2040 bounty removed" -ilmoitus tuli ruutuun. Huh. Ehti jo sydän pompata kurkkuun, kun mietin mitä tapahtuisi, jos se kaakki olisi ehtinyt lähimpään kylään laulamaan vuorilla riehuvasta murhamiehestä.

Katsokaa siis tarkkaan ympärillenne, kun lähetätte porukkaa viimeiselle matkalle. Kuusen alla saattaa vaania vaikka rusakko, joka vasikoi sinut heti, kun katoat näköpiiristä. Kehenkään tai mihinkään ei voi sankari luottaa.

Mutta oli kyllä munaa sillä ukolla, kun kehtasi aukoa päätään tämän näköiselle neekerille:

gorbak.webp

Tuli pelattua main questi läpi ja pelaaminen päättyi meikäläisen osalta siihen eikä yhtään liian aikaisin (hahmon lvl 38). Pientä kyllästymistä oli jo havaittavista, joten uutta peliä en jaksa aloittaa edes erilaisella hahmolla.
Ihan kiva noin viikon mittainen pelikokemus, mutta ei kuitenkaan aiheuttanut samanlaista ihastelua kuin Morrowind aikoinaan.
Loppuarvosanaksi lätkäisen 8/10.

Ymmärrän kyllä parin edellisen mielipiteitä ja itekkin kaipais vähän monipuolisempia tehtäviä kun hae sejase sieltä ja tuo se sit tänne. Yks mikä häiritsee kanssa aika paljon on se, että olen jo sisällissota kuviot hoitanu alta pois ja silti monelle kun höpöttelee niin ne puhuu asioista niin kuin ne olis vielä kesken. Main Questin lyhyys sekä lohikäärmeiden helppous on myös suurimpia miinuksia. Sellasta "elokuvamaisuutta" sais olla vielä reilummalla kädellä lisää. Pienempia miinuksia ovat sitten se ettei voi hypätä jos juoksee ja yleensäkkin toi kallioilla kiipeily. Onko se niin vaikea tehdä sellaiseksi realistiseksi? Että jos on pikkunen nyppylä mistä nyt ei hyppäämällä pääse niin sit se hahmo ei osaa käyttää käsiään apuna että könyäis ylöspäin. Sais sniikkailuun vähän mielenkiintoa monesti.

On tää kuitenkin näinkin sen verran hyvä että taidanpa kohta taas jatkaa :D
Musta aivan älytöntä tää että nopeus ja ponnistusvoima asetetaan vakioiksi. Hahmoluokilta ja pelityyleiltä lähtee pohja kokonaan pois.

Joo, kone ei pyöritä tätä kunnolla, pakko haukkua kaikki ettei tuu paha mieli. :piis:

Asensin noi kaikki enkä nähnyt hirveästi eroa. Taivas oli hieno.

Olettaen, että asennus meni oikeaan paikkaan, niin outo homma...
Kyllä noi omaan silmään muuttaa omia alueitaan selvästi.

Zone-sarja -42%
My thoughts exactly! Olishan sitä voinut toki säätää vaikka kuinka, mutta ei jaksanut.

Latasin tuon Enhanced Night modin nyt kanssa ja onhan se ihan perhanan kaunis.

Oma modilista näyttää nyt tältä:
katso liitettä 73202

Näitä uskallan kaikkia suositella, eli jos haluaa pelistä entistä kauniimman niin nuo kehiin.
Toi 4Gb modi parantaa suorituskykyä samalla periaatteella kuin vastaava Fallout New Vegasissa.

Kehtaatko MTM1977 antaa linkin niihin silmäkarkki - modeihin mitkä olet hyväski havainnut.
Vai onko tuossa Enhanced Night - modissa kaikki tarvittava?

Kehtaatko MTM1977 antaa linkin niihin silmäkarkki - modeihin mitkä olet hyväski havainnut.
Vai onko tuossa Enhanced Night - modissa kaikki tarvittava?
'

Noi kaikki tuossa listassa mainitut löytyy Skyrim Nexuksesta noilla kuvauksilla.
http://www.skyrimnexus.com/

Noi on siis kaikki erillisiä modeja. Niiden kuvaukset ja screenshotit löytyy tuolta Nexuksesta.

Suositut

Back
Ylös Bottom