Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
saattaa olla magicka vähissä, jos kaikki oot laittanut staminaan ja healthiin.Oon level 27 nyt ja ajattelin alkaa kehittämään noita maagiominaisuuksia. Kai niistäkin jotain saa irti vaikka nyt vasta alottas?
Tuota FXAA post process injector modia testasin ensimmäisena grafiikkamodina, mutta sen tekemät muutokset eivät mun silmää miellyttäneet.
Itsekään en tykännyt. Liika saturaatio pilasi värimaailman ja liika terävöitys sai paikoitellen textuurit näyttämään piirrettymäisiltä.
Sehän on ihan itestä kiinni, miten peliä haluaa pelaa. Esim. miks joku haluais powerlevelata illun, conjun ja sneakin samantien maksiin? Ite ainakin tällä nykysellä archerilla oo mitään powerlevelannu, ja en aikonu smith/enchanttia ottaa vasta ku myöhemmissä vaiheissa, että säilyy mielenkiinto eri kamojen löytöön ymym. Huomas, heti kun alko magella powerlevelaa enchantingia ni into vähä laantu. Nyt yritän mahdollisimman pitkälle mennä tällä tyyliin, että kaikki kamat etitään ite jne. Pärjää niillä paskemmillakin kamoilla ja peli myös pysyy haastavampana. En ihmettele, kun jengillä menee into kun on kaikki parhaat kamat päällä ja mistään ei voi löytää parempaa, itelläki menis ton jälkee.
Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.
Vähän tulee tästä mieleen sellainen vertaus, että hakkaat päätäsi seinään ja sitten päivittelet, kun se sattuu niin perhanasti.
Eli jos se kismittää, niin älä sitten tee niin, herranjumala!
Näköjään täällä jakaudutaan kahteen leiriin: Ne, joita tieto nopean ja helpon powerlevutuksen MAHDOLLISUUDESTA ei häiritse, ja ne joita häiritsee. Mä oon sitä mieltä, että pelintekijät olisivat voineet hoitaa homman jotenkin erilailla, ettei mitään skilliä saa tappiin tunnissa parissa.
Saa helposti. Ei vaadi loppujenlopuksi paljon perkkejä jos valitset 1/2 koulukuntaa etkä yritä hallita jokaista. Enchanting on tärkeä jotta saa taikojen kustannukset alas. (Huom. älä tuhlaa perkkejä siihen että saa eri tasoiset pääkoulusi spellit puoleen hintaan kun voit tehdä sen enchantilla) Eikä se ole mitään powerpelaamista että destruction spellit maksaa 0 manaa vaan niin se on ihan selkeästi tarkoitettukin. Noi taiat tekee niin surkeaa damagea verrattuna aseisiin että volyymia täytyy löytyä ja ilman enchantteja ne loitsut maksaa liikaa. Sitten vielä 4 eri apparel slottiin saa enchantattua sen tasan 25% cost reductionia ilman kepulikonsteja. sattumaa?Oon level 27 nyt ja ajattelin alkaa kehittämään noita maagiominaisuuksia. Kai niistäkin jotain saa irti vaikka nyt vasta alottas?
Joo perus. Sitten kun noita saa vielä 2kpl kerralla kun conjuration on 100, niin voi kaikkien bossien kohdalla vaan pistää tupladremorat kehiin ja lähteä ite tekemään poppareita.Ehkä paras Skyrim-video minkä oon nähny tähän mennessä :D Pakko se on maagi tehdä seuraavaks läpipeluukerraksi!
http://www.youtube.com/watch?v=IHp-Y3Gnm_Q&feature=youtu.be
Musta aivan älytöntä tää että nopeus ja ponnistusvoima asetetaan vakioiksi. Hahmoluokilta ja pelityyleiltä lähtee pohja kokonaan pois.Ymmärrän kyllä parin edellisen mielipiteitä ja itekkin kaipais vähän monipuolisempia tehtäviä kun hae sejase sieltä ja tuo se sit tänne. Yks mikä häiritsee kanssa aika paljon on se, että olen jo sisällissota kuviot hoitanu alta pois ja silti monelle kun höpöttelee niin ne puhuu asioista niin kuin ne olis vielä kesken. Main Questin lyhyys sekä lohikäärmeiden helppous on myös suurimpia miinuksia. Sellasta "elokuvamaisuutta" sais olla vielä reilummalla kädellä lisää. Pienempia miinuksia ovat sitten se ettei voi hypätä jos juoksee ja yleensäkkin toi kallioilla kiipeily. Onko se niin vaikea tehdä sellaiseksi realistiseksi? Että jos on pikkunen nyppylä mistä nyt ei hyppäämällä pääse niin sit se hahmo ei osaa käyttää käsiään apuna että könyäis ylöspäin. Sais sniikkailuun vähän mielenkiintoa monesti.
On tää kuitenkin näinkin sen verran hyvä että taidanpa kohta taas jatkaa :D
Asensin noi kaikki enkä nähnyt hirveästi eroa. Taivas oli hieno.
My thoughts exactly! Olishan sitä voinut toki säätää vaikka kuinka, mutta ei jaksanut.
Latasin tuon Enhanced Night modin nyt kanssa ja onhan se ihan perhanan kaunis.
Oma modilista näyttää nyt tältä:
katso liitettä 73202
Näitä uskallan kaikkia suositella, eli jos haluaa pelistä entistä kauniimman niin nuo kehiin.
Toi 4Gb modi parantaa suorituskykyä samalla periaatteella kuin vastaava Fallout New Vegasissa.
'Kehtaatko MTM1977 antaa linkin niihin silmäkarkki - modeihin mitkä olet hyväski havainnut.
Vai onko tuossa Enhanced Night - modissa kaikki tarvittava?
'
Noi kaikki tuossa listassa mainitut löytyy Skyrim Nexuksesta noilla kuvauksilla.
http://www.skyrimnexus.com/
Noi on siis kaikki erillisiä modeja. Niiden kuvaukset ja screenshotit löytyy tuolta Nexuksesta.