Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oot varmaan ragennut sen verran pahasti ympäri Skyrimia ja niitannut ne mennessäs.

Etit Windhelmista pojan joka haluaa tappaa orpokodin tädin. Tädin tappamisen jälkeen Dark Brotherhood ottaa suhun yhteyttä, kun nukut ekan kerran sängyssä, pelkkä odottaminen ei siis riitä.

Thank you very many...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ylempään liittyen:

Itse oisin tappanut sen DB-naisen ja päästäny ne vangit vapaaksi mutta tahon Ciceron followeriksi ja spoilasin itelleni sen verran että DB-questit pitää tehä.

Zone-sarja -42%
Hei voiko joku neuvoa, mistä löytäis aseita/armoreja, joissa on enchantteja?Mulla on jo valmiiks disenchantattu melko paljon kaikenlaista, mutta esim. kypärään ei ole YHTÄÄN mitään muuta kuin esim. mana regeneration tms...

No niin, 50h ja main questi läpi. Vähän jäi tyhjä olo tuon jälkeen, mitäs nyt? Vaikka questeja on vaikka kuinka kesken, niin ei tullut mitään juhlia tai mitään muutakaan. Partajeesuksetkin kadonneet jonnekin. Tyhjää.

No niin, 50h ja main questi läpi. Vähän jäi tyhjä olo tuon jälkeen, mitäs nyt? Vaikka questeja on vaikka kuinka kesken, niin ei tullut mitään juhlia tai mitään muutakaan. Partajeesuksetkin kadonneet jonnekin. Tyhjää.

Feel you bro. Tosin kiitos sinun löysin elämän tarkoituksen Pimeästä Veljeskunnasta :evil:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nonii. Nyt pitäs miettiä mitä tehdä. Eli questeista kyse.
Missä järjestyksessä pelata läpi main quest,civil war,college,guilds,DB etc. vai voiko näitä kaikkia ylipäätänsä pelata samalla hahmolla vai meneekö pelleilyksi lopulta? Eli löytyykö vaikeustasoa miten? Caller boss oli master difficultillakin 34lvl magella ihan törkän helppo pala. Helpompi kuin ne kaksi karhua joihin törmäsin matkalla sinne...

Toisaalta krosikselta otin juuri turpaan ihan 100-0. kun siihen ei magic tehoa. Lopulta kuitenkin keksin ahdistella ja shoutata sen alas sieltä kalliolta ja ammuin sitten jotain 100 nuolta kun se jäi pelleilemään sinne mun alapuolelle

[mod]muutettu spoilertagien peittoa / MTM1977[/mod]

Tullut jo pari kertaa mainittua, että ei mitään questitietoja yms. ilman spoilertageja.
Tuossa ylhäällä voidin viesti on malliesimerkki siitä, miten tuota EI pidä tehdä. Spoilertagit pitäisi olla koko viestissä tuon ekan rivin jälkeen, ei vain tuossa viimeisessä kohdassa.

Eli, nyt ne tagit käyttöön tai on pakko alkaa deletointihommiin, joka taas ei palvele kenenkään etuja.

edit:
Nyt siellä ylhäällä on malliesimerkki, miten tuo pitää tehdä ;)

Jees Sorry. Toisaalta jokainen nyt varmaan tietää pelin suurimpien questien olemassaolosta.

Muuten, näkeekö jostain followerien skillejä? Yritän saada siis lydiaa dual-wieldaamaan mutta ei se perkele opi millään. Välillä se suostuu mutta tuntuu olevan aika randomia. :)

edit: Muokkaa ihmeessä spoiler-tagit tuohon, kun ei se enää onnistu minulta.

Jees Sorry. Toisaalta jokainen nyt varmaan tietää pelin suurimpien questien olemassaolosta.

Muuten, näkeekö jostain followerien skillejä? Yritän saada siis lydiaa dual-wieldaamaan mutta ei se perkele opi millään. Välillä se suostuu mutta tuntuu olevan aika randomia. :)

Ei tuossa oikeastaan noi questlinet ole se ongelma. Täällä on vaan nyt ollut paljon keskustelua sellaisista bosseista yms. "uniikkivihollisista" joita ei taatusti kaikille ole tullut vielä vastaan.
Itse esimerkiksi en halua etukäteen tietää, että millainen mörkö questin X lopussa odottaa, eikä varmaan halua kaikki muutkaan ;)

Ei siis ole tarkoitus estää keskustelua mitenkään, mutta pidetään se sellaisena, että pienetkään yllätykset eivät paljastu etukäteen, jos ei itse niin halua.

Tämä peli on kyllä toisaalta todella ärsyttävä. Aina yhtäkkiä päähän pälkähtää että "hei olis mahtava pelata sellasella ja sellasella hahmolla" ja sitten tekis taas mieli alottaa alusta :D Pakko kai tällä hahmolla on kertaalleen tämä hakata läpi ja sitten aloittaa noita uusia.

Huomasin muuten, että tolla disenchantauksellahan saa kaikista löydetyistä enchanteista huomattavasti huonommat versiot pelkästään? Esim. disenchanttasin 100% poisonres amuletin (:D) ja nyt grand souliakin käyttämällä saisi pelkästään 15%. Eli pelin parhaita kamppeita ei välttämättä edes saa itse craftaamalla, tosin epäilen että mistään löytyy dragonscale armoreita joissa olisi enchantit valmiina.

Sen myös huomasin että questit tässä pelissä näyttää tulevan täysin randomisti, samoin lootti (questit siis että samassa vaiheessa saman äijän antama questi on eri pelikerrasta riippuen, tosin pääquest pysynee samana aina). Tämä nostaa ainakin uudelleepeluuarvoa aika kivasti.

Onko kukaan muuten huomannut, ettei peli scaalaisi vihollisia sinun kehitykseesi sellaisilla paikoissa missä olet jo käynyt mutta et ole niitä vihollisista tyhjentänyt? Kun leveleitä alkaa olla yli 30, ei normaali bandiittejä löydä enää mistään vaan vastaan tulee vaan kovempia pamppuja. Eilen kuitenkin palasin yhteen linnoitukseen missä olin käynyt hahmolla ihan rundin alussa mutta todennut sen liian haastavaksi paikaksi. Siellä ne vielä vilisi samat normaalit bandiitit ja oli kyllä ratkiriemukasta pamautella niitä taivaan tuuliin. Loottaaminen oli hankalaa kun ukot lenteli kymmeniä metrejä perus fireball -osumasta :D

Missä vitussa tuolla temple of dibellassa on kaikki "roskat"?

Oon poiminut jo pari tavaraa, mutta en sitten millään löydä niitä muita perkele sentäs..

Hohooo, suhteellisen siistiä vallata linnaketta, kun
voi kutsua oman lohikäärmeen avuksi. Ja Lucien pistää menemään myös :D
Imperiaalit kaatuu kuin heinää! Spoileri main questin ja DB:n tehneille.

Jostain luin, että followerien taidot/level on sidottu sun omaan leveliin silloin kun ekan kerran kohtasit ne. Eivätkä followerit kehity. Ja niiden omien alkukamojen mukaan ne käyttää niille annettuja kamojakin, tosin jos esim. Lydialle annat light armorin joka on reilusti sen hetkistä heavyarmoria parempi niin se pukee sen päällensä. Eli tod.näk. Lydia on aika heikko, koska se kohdataan niin aikaisin. Varmaksi en siis osaa sanoa, mutta näin olen lukenut.

Maagi-followerit on kyllä semmoisia, ettei niiden tekemisistä ota selkoa. Välillä se käyttää jousta(miksikohan helvetissä?!), toisinaan taikoo käsillään, toisinaan sauvalla ja toisinaan se päättää hyökätä miekan ja kilven kanssa. Miekka+kilpi+taiat vielä ymmärrän mut toi vatun jousi, eh.

Jep ei noista followerien päähänpistoista ota välillä hullukaan selvää. Ärsyttävintä on että mä en maagina oikein voi enää käyttää kuin jousi/mage tai muuta matkan päästä iskevää followeria, koska destructionilla on välillä ihan mahdoton tappaa vihollinen ilman että vahingossa tappaa sen kaverin siitä vierestä.

Menee vähän se koko hyödyllisin käyttötarkoitus hukkaan, eli lihakilpenä käyttäminen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom