Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, siis kyllä mäkin viholliset aina lopetan, vaikka armoa anovat :D
Tarkoitin siis sitä, että en muuten vaan niittaile noita random kaupunkilaisia yms. neutraaleja hahmoja.
Oblivionissahan oli tietyt lvl-tasot milloin alkoi saamaan mitäkin armoria ja weaponia. Se systeemi oli niin perseestä. Tosin siinä pelissä oli niin moni muukin asia..
Ihan hyvä ettei armoreita tai weaponeja ole skaalattu mihinkään level-tasoon.
Ei se minusta ole pelaajan vika, jos pelistä löytyy joku powerlevelaus mahdollisuus. Se hohto parempien kamojen etsimisestä katoaa jo siinä vaiheessa, kun tietää että parhaat kamat on joka tapauksessa saavutettavissa parin tunnin levutuksella. On se nyt perkele jos pitää väkisin tehdä paska hahmo, että saa iloa irti pelistä.
Äsken oli eeppiset taistelut, kun piti kahta lohikäärmettä vastaan tapella. Ensimmäinen leijaili kallioiden yllä ja huomasin kartalla lohikäärme-merkin. Päätin siis lähteä kipittämään sinne, niin saa sen shoutin sitten samalla kun on tappanut kärmeksen. Ihmetys olikin suuri, kun sieltä merkin luota heräsi toinen lohikäärme unilta. Mutta, molemmat kaatuivat ja nyt olen taas astetta kovempi äijä Skyrimissä!
Jos tuo nukkuva käärme oli sellaisen lumihuippuisen vuoran päällä niin samaan veijjariin olen törmännyt. Luulin sitä patsaaksi, jota menin ihmetteleen et miks jengi on rakentanut patsaan niiden viholliselle :D Sain kyllä nokkiini siltä silloin :jahas:
Kummalle puolelle muuten olette asettautuneet ja miksi? Eli siis Stormcloakit vaiko imperial legion? Itse en ole vielä päättänyt, mutta molempia puolia olen miettinyt paljon. Tällä hetkellä vähän enemmän Skyrimiä kierrelleenä olen kallistumassa imperialien kannalle, mutta tekisi mieli kyllä jättää sodat heille itselleen, koska en tunne mitään suurta vetoa kumpaankaan puoleen.
Hommaat vaikka mageroben "armoriks" ja muilla kamoilla sneakkia yrität saada, tai sitten kahet eri kamat, mut en ite varmaankaan jaksais kokoajan vaihella niitä, mieltymys kysymys..Teinpä nyt vihdoin tuollaisen Dark elf mage/thiefin. Nyt vain mietityttää, että miten nuo olisi järkevä yhdistää. Sneakin damageboonuksia en aio käyttää, koska taisteluissa käytän destruction+conjuration. Sneakkiperkeistä tulee siis avattua vain vasen puoli. Toisaalta mitenköhän saisi järkevät varusteet, että voi taikomisen lisäksi sneakatakkin :D Robet eivät varmaan sovellu? Vai pitääköhän hommata kahdet eri setit.
No luulis että Flawless Elven Armor on parempi ku orkkis-geari mikä kellä tahansa onkaan. :O