Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^Oblivionissa muutenkin lvl scale kusee rankasti omasta mielestäni. Esim. Sama rotta on yhtä vaikea olit sitten lvl 1 tai 30. Oblivionissa pystyi muutenkin kusemaan oman hahmonsa levelauksen täysin jolloin tyypistä tuli käytännössä pelaamaton.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo, siis kyllä mäkin viholliset aina lopetan, vaikka armoa anovat :D
Tarkoitin siis sitä, että en muuten vaan niittaile noita random kaupunkilaisia yms. neutraaleja hahmoja.

Niitä minä tarkoitin :D Viholliset nyt eivät kerkeä edes armoa anella. Auta armias, jos metsässä samoillessa tulee joku pahaa arvaamaton metsästäjä vastaan.

Oblivionissahan oli tietyt lvl-tasot milloin alkoi saamaan mitäkin armoria ja weaponia. Se systeemi oli niin perseestä. Tosin siinä pelissä oli niin moni muukin asia..
Ihan hyvä ettei armoreita tai weaponeja ole skaalattu mihinkään level-tasoon.

No se Oblivionin systeemi nyt oli ilman modeja täysin susi, eli siihen ei kannata edes verrata :D

Hyvä systeemi oli mielestäni esim. Gothic 3:ssa. Siinä level up toi learning pointseja, mutta niillä ei sinänsä vielä tehnyt mitään. Piti löytää tarpeeksi taitava opettaja, joka sitten niitä learning pointseja vastaan pystyi opettamaan parempia taitoja. Eri taidoille tietysti tarvittiin eri opettaja. Tuo oli mun makuun oleva systeemi, eli level up ei itsessään parantanut muuta kuin perus-statseja, muita varten tarvittiin apua.

Olipas karu finishing move kun mun dualwield orcci huitas bandiittia ekaksi jalkaan ja kun bandiitti tipahti polvilleen niin toisella miekalla pää irti. Luulin jo et oon kaikki lopetukset nähny mut toi oli aika maukas :D

Ei se minusta ole pelaajan vika, jos pelistä löytyy joku powerlevelaus mahdollisuus. Se hohto parempien kamojen etsimisestä katoaa jo siinä vaiheessa, kun tietää että parhaat kamat on joka tapauksessa saavutettavissa parin tunnin levutuksella. On se nyt perkele jos pitää väkisin tehdä paska hahmo, että saa iloa irti pelistä.

Täysin samaa mieltä. Tämän takia into laantui aika nopeasti tästäkin pelistä.

Äsken oli eeppiset taistelut, kun piti kahta lohikäärmettä vastaan tapella. Ensimmäinen leijaili kallioiden yllä ja huomasin kartalla lohikäärme-merkin. Päätin siis lähteä kipittämään sinne, niin saa sen shoutin sitten samalla kun on tappanut kärmeksen. Ihmetys olikin suuri, kun sieltä merkin luota heräsi toinen lohikäärme unilta. Mutta, molemmat kaatuivat ja nyt olen taas astetta kovempi äijä Skyrimissä!

Äsken oli eeppiset taistelut, kun piti kahta lohikäärmettä vastaan tapella. Ensimmäinen leijaili kallioiden yllä ja huomasin kartalla lohikäärme-merkin. Päätin siis lähteä kipittämään sinne, niin saa sen shoutin sitten samalla kun on tappanut kärmeksen. Ihmetys olikin suuri, kun sieltä merkin luota heräsi toinen lohikäärme unilta. Mutta, molemmat kaatuivat ja nyt olen taas astetta kovempi äijä Skyrimissä!

Jos tuo nukkuva käärme oli sellaisen lumihuippuisen vuoran päällä niin samaan veijjariin olen törmännyt. Luulin sitä patsaaksi, jota menin ihmetteleen et miks jengi on rakentanut patsaan niiden viholliselle :D Sain kyllä nokkiini siltä silloin :jahas:

Zone-sarja -42%
Jos tuo nukkuva käärme oli sellaisen lumihuippuisen vuoran päällä niin samaan veijjariin olen törmännyt. Luulin sitä patsaaksi, jota menin ihmetteleen et miks jengi on rakentanut patsaan niiden viholliselle :D Sain kyllä nokkiini siltä silloin :jahas:

Ei ollut, noita nukkuvia kärmeksiä löytyy kyllä pitkin Skyrimiä.

Kummalle puolelle muuten olette asettautuneet ja miksi? Eli siis Stormcloakit vaiko imperial legion? Itse en ole vielä päättänyt, mutta molempia puolia olen miettinyt paljon. Tällä hetkellä vähän enemmän Skyrimiä kierrelleenä olen kallistumassa imperialien kannalle, mutta tekisi mieli kyllä jättää sodat heille itselleen, koska en tunne mitään suurta vetoa kumpaankaan puoleen.

Kummalle puolelle muuten olette asettautuneet ja miksi? Eli siis Stormcloakit vaiko imperial legion? Itse en ole vielä päättänyt, mutta molempia puolia olen miettinyt paljon. Tällä hetkellä vähän enemmän Skyrimiä kierrelleenä olen kallistumassa imperialien kannalle, mutta tekisi mieli kyllä jättää sodat heille itselleen, koska en tunne mitään suurta vetoa kumpaankaan puoleen.

Stormcloakkeihin vähän niinkuin vahingossa. Molemmilta otin tehtävät, suoritin molemmat ja kävin ensin juttelemassa stromcloakeille. Ja sitten tulikin Imperial-tehtävästä "Failed". Eli nyt sitten vedetään tällä puolella loppuun asti. Tosin jos joku rauhallinen ratkaisu löytyy sotaan, niin olisi sekin ihan jees.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Teinpä nyt vihdoin tuollaisen Dark elf mage/thiefin. Nyt vain mietityttää, että miten nuo olisi järkevä yhdistää. Sneakin damageboonuksia en aio käyttää, koska taisteluissa käytän destruction+conjuration. Sneakkiperkeistä tulee siis avattua vain vasen puoli. Toisaalta mitenköhän saisi järkevät varusteet, että voi taikomisen lisäksi sneakatakkin :D Robet eivät varmaan sovellu? Vai pitääköhän hommata kahdet eri setit.

Robehan ei ole kai mikään armori joten kai se menee ihan yhtä hyvin kuin mikä tahansa vaate. Sen mukaanhan se sneak heikkenee, mitä raskaampi armori. Muituilua, en siis itse ole tehnyt sneak-hahmoa

Teinpä nyt vihdoin tuollaisen Dark elf mage/thiefin. Nyt vain mietityttää, että miten nuo olisi järkevä yhdistää. Sneakin damageboonuksia en aio käyttää, koska taisteluissa käytän destruction+conjuration. Sneakkiperkeistä tulee siis avattua vain vasen puoli. Toisaalta mitenköhän saisi järkevät varusteet, että voi taikomisen lisäksi sneakatakkin :D Robet eivät varmaan sovellu? Vai pitääköhän hommata kahdet eri setit.
Hommaat vaikka mageroben "armoriks" ja muilla kamoilla sneakkia yrität saada, tai sitten kahet eri kamat, mut en ite varmaankaan jaksais kokoajan vaihella niitä, mieltymys kysymys..

Itekkin tein eilen uuden hahmon kun halusin kokeilla jotain erilaista. Wood elffi archery-sneak-1h tyylinen, taitaa toi aika yleinen hahmo muutenkin olla..Alussa ainakin oli hiukan vaikeempaa kun perusmagella, mutta taitaa toi varmaan aika paljon helpommaks tulla kun sneakin ym. saa paremmalle tasolle..

Miksei mun followerit käytä mitään armoria mitä annan niille? :jahas: Kypärä ja ase ovat ainoita mitä suostuvat equippaamaan. Mjoll the Lionessille yritän saada mun viritetyt Elven-varusteet annettua, joka onkin muuten jo mun 3. seuraaja (jos Lydiaa ei lasketa). Muut ovat kuolleet. :(

Jos sillä on jotain parempaa päällä valmiiksi. Lydiallahan esim. tais olla alunperin joku steel armori päällä, vaikkei sitä näy sen inventoryssä. Tosin mulla kerran bugas niin, ettei Lydia suostunut heti vaihtamaan dwarven naamaria orchis naamariin, että saattaa myös bugaa.

No luulis että Flawless Elven Armor on parempi ku orkkis-geari mikä kellä tahansa onkaan. :O

Tapoin kaikki äskön Riftenistä kun meni hermo. Yritin sitä yhtä tehtävää tehdä sille rötöstelijäpomolle ja nyrkeillä piti hakata että niiltä saa jotkut velat pois ni poltin sen ämmän sitten huutamalla ni eiköhän ne muut suuttunu ympärillä. Sit piti koko kylä lahdata. Vitutti kun kaikkia ei voinu tappaa :( Helvetti että kauppiaalta sai hyvät vyffet kun sen murhas! Bounty on vähän vajaa 35 000 tonne Riftenii :D

Mua ärsyttää suunnattomasti kun mä oon nyt niin jumissa tossa pelissä. Miten tota Main Questia jatketaan? Koska ei mulla oo ainakaan tullu mitään "lopetusta" mistä jotkut höpöttää ni en oo sit varmaan sitä loppuun asti suorittuna. Mä en oo löytäny nukkuvia lohareita mistään enkä mitään muutakaan jännää pitkään aikaan :(

Sun uus päämääräs on tappaa joka kaupungista kaikki. Kierre on jo valmis.

No luulis että Flawless Elven Armor on parempi ku orkkis-geari mikä kellä tahansa onkaan. :O

Taitaa vaikuttaa myös se et tykkääkse käyttää heavy armoria vai light. Oma apulainen esim. suosii miekkaa vaikka joku muu oliskin parempi. Totutin sen tosin kilpeen vaikka aluks se oli dualwield, nyt se ei suostu enää käyttään kahta asetta vaikka ottaisin kilven pois :D

Kun suuri ja maineikas sotasankari kyllästyy aikanaan olemaan paras, komein ja vaikka mitä niin täytyy sit herätellä ukosta peto esiin ja tappaa koko Skyrim. Olis muuten pirun hienoo jos olis joku Fallout 3 ydinpommi tyyppinen case missä voi tuhota kokonaisen kaupungin tai vuoren tai edes päästää jonkun tosiperkeleen manalasta tuhoomaan huudeja :)

Suositut

Back
Ylös Bottom