Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten nuo lohikäärmeet saisi helposti laskeutumaan maahan kaupungeissa? Ärsyttävää kun ne vaan pörräävät siellä ja välillä istuvat katoille, ja meleetyypin on ikävä niitä koittaa nuolilla taltuttaa. Jos lähtee kaupungista pois niin usein se käärme jää silti sinne kiusaamaan asukkaita.
pelaa pääquestia vähän etiäppäin

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
On tää kyllä jännä peli. Viime yönä kun olin yhdessä luolassa, niin meinasin paskoa housuun, kun yhtäkkiä aivan sairaan ISO hämähäkki tippu niskaan :D

On kyllä koomista kun kokoajan menee vaikeammaksi mitä suurempi lvl. Päätin mennä taas katsomaan josko saisi Shearpointin mörön tapettua, noh, siellähän oli uusi lohikäärme joka vei 90% healteista yhdellä henkäyksellä ja loput tömähtämällä maahan -.- Miten helkkarissa noita hengityksiä edes voi väistää, kun juokseminen ympäriinsä tai edes katoksen alle meneminen ei riitä.

On kyllä koomista kun kokoajan menee vaikeammaksi mitä suurempi lvl. Päätin mennä taas katsomaan josko saisi Shearpointin mörön tapettua, noh, siellähän oli uusi lohikäärme joka vei 90% healteista yhdellä henkäyksellä ja loput tömähtämällä maahan -.- Miten helkkarissa noita hengityksiä edes voi väistää, kun juokseminen ympäriinsä tai edes katoksen alle meneminen ei riitä.

Pysy tarpeeksi kaukana, kivien/puiden takana, sprinttaa karkuun.

Wardiloitsu toiseen käteen, jos käyttää magiaa.
Resistanssi potioneita voi myös juoda kukavain.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yksi harmaaparta olis hukassa ;/
Oon kyselly siltä Arngeiriltä että tietääkö ne mistä löytäis Word of powereita ja se merkkas aina mun karttaa paikan. Palasin kerran takas pyytämään uutta paikkaa niin se oli hukassa. Tutkin lähes koko mestan sitä ettiessä mutta ei vaan löytynyt. Kellään muulla hukkunu se äijä kun on tarpeeks kysellyt niitä word of power -paikkoja?

Yksi harmaaparta olis hukassa ;/
Oon kyselly siltä Arngeiriltä että tietääkö ne mistä löytäis Word of powereita ja se merkkas aina mun karttaa paikan. Palasin kerran takas pyytämään uutta paikkaa niin se oli hukassa. Tutkin lähes koko mestan sitä ettiessä mutta ei vaan löytynyt. Kellään muulla hukkunu se äijä kun on tarpeeks kysellyt niitä word of power -paikkoja?

Olethan sieltä tornista katsonut?

Keneltä noita bounty-tehtäviä pitäs yleesä kysyä? Morthalissa Innin pitäjä antoi 3-4 bounty-tehtävää josta tuli mukavasti rahaa ja loottia mutta muissa kaupungeissa motelleista ei hommia tunnu saavan.

Ja yllättäen tuolla oli joku kummitustehtävä, tuntuu olevan joka seikkailupelissä yks pakollinen semmonen

On kyllä koomista kun kokoajan menee vaikeammaksi mitä suurempi lvl. Päätin mennä taas katsomaan josko saisi Shearpointin mörön tapettua, noh, siellähän oli uusi lohikäärme joka vei 90% healteista yhdellä henkäyksellä ja loput tömähtämällä maaha
Joo sama. Ei siis ainakaan kannata powerlevellata magella jollain smithingillä tai warrulla illusionin avulla kun niistä skilleistä ei ole juurikaan hyötyä, leveleistä sen sijaan vain haittaa :D

Joo sama. Ei siis ainakaan kannata powerlevellata magella jollain smithingillä tai warrulla illusionin avulla kun niistä skilleistä ei ole juurikaan hyötyä, leveleistä sen sijaan vain haittaa :D

Kyllähän se niin on, että niitä skillejä vaan ylöspäin, joita oikeasti käyttää. Eli jättää omalle hahmolle turhat skillit vaan alkutasoihinsa, kun ei niillä mitään kuitenkaan tee.
Itse en koskaan edes halua leveleitä nopeasti ylös, mukavampi sellainen tasaisen varma kehitys.

Smithingin kehittämiseen ei oikein ole muuta järkevää tapaa kuin iron daggerien hakkaus, koska siitä saa saman verran kokemusta kuin jostain dragon -tavarasta. Ja jos smithaa vain tavarat, joita tarvitsee, ei montaa leveliä saa skilliä nousemaan :D Sinänsä harmi, maailmasta pitäisi löytyä paljon enemmän ja parempia tavaroita, jolloin tuon smithingin hyöty kyseenalaistuisi. Tällä hetkellä saa levelillä 10 jo pelin parhaat tavarat. Tai mistäpä minä tiedän löytyykö jostain parempaa tavaraa :rolleyes:

Tässä ohje kuinka saada paras armor set muutamassa tunnissa!
http://www.computerandvideogames.com/326628/skyrim-guide-15-essential-tips-and-cheats/

Itse hommasin tällä tapaa armorin ja nyt ei tarvitse enää miettiä löytyisikö parempaa :D
Aika iso osa peli-ilosta on romppeen hankkimista ja luolastojen tahkomista näiden toivossa. Smithing on muutenkin vähän kämänen duuni. Saa liian helposti sen 100 ja samalla repii joku 8 levua. Kaivostoiminta on turhaa, kun kaiken saa kauppiaalta.

Suositut

Back
Ylös Bottom