Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dragonaseita olemassa?Muistaakseen 4 armoriin, 2 helmettiin, bootseihin ja gauntletteihin eli 10 yhteensä. Niin ja kilpi, sitä en tehnyt, mutta oliskohan siihen mennyt peräti 4? En muista.
Mä en tajua tosta enchanttauksesta mitään enkä noista soul gemeistä. Kuullostaa helvetin monimutkaselta :jahas: Mihin noita jalokivia sun muita voi myydä? Mulla on niin ihan perkeleesti ja tuntuu ettei kellekkään voi myydä.
Aijai! ............
Houkutus on välillä pirun suuri jotain master chestejäkin lähteä avasemaan yhdellä yksinkertaisella unlock komennolla consoleen (oblivionissa ainakin toimi, en tiedä toimiiko tässä? Luultavasti..), mutta ei helvetti, mukavempi se paikka on ottaa talteen ja käydä sitten joskus hakemassa ne kamat. Jos siellä chestissä edes mitään on.
Lukkoja varten on Skeleton Key, ei kukaan noita kaikkia lukkoja jaksa käsin pyörittää.
E: Innolla odotan myös modeja! Porukka päässyt aika lailla vauhtiin jo skyrimnexuksessa, tullut mm. parempia tekstuureja maastoon ja naamoihin jo
Dragonaseita olemassa?
E2: WTF!! Näin juuri jonkun päättömän haamuratsastajan! Koitin saada sen kiinni, mutta se pääsi karkuun, kun oli joki välissä. Kenelläkään tarkempaa tietoa tästä?
Jep. Kannattaa lähteä sen perään ja seurata minne se menee. ;) Itse lähdin perään ja yllätyin mitä tuleman piti. :evil: Btw... sen näkee vain öisin! Hiton hyviä tuommoset pienetkin asiat joita tässä pelissä löytyy. Lisää mielenkiintoa kahlata alueita.
Näin on. Omalla äijällä kokoajan yli 100 pickiä laukussa. Oblivionissa tuo systeemi toimi aika hyvin.Mun mielestä lukkojen avaus on tässä ihan naurettavan helppoa Oblivioniin verrattuna. Tässä oleva systeemi on niin tuttu Fallout 3:sta ja New Vegasista, että aika helpolla aukeaa lukko kuin lukko.