Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä en tajua tosta enchanttauksesta mitään enkä noista soul gemeistä. Kuullostaa helvetin monimutkaselta :jahas: Mihin noita jalokivia sun muita voi myydä? Mulla on niin ihan perkeleesti ja tuntuu ettei kellekkään voi myydä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olipa taas fiilistä mennä harmaaparroille puhumaan ekaa kertaa Dragonplateissa ja itse pappoja voimakkaampana :D Nämä ihan ensimmäiset questit olisi ehkä pitänyt tehdä joskus alussa.

Mä en tajua tosta enchanttauksesta mitään enkä noista soul gemeistä. Kuullostaa helvetin monimutkaselta :jahas: Mihin noita jalokivia sun muita voi myydä? Mulla on niin ihan perkeleesti ja tuntuu ettei kellekkään voi myydä.

Mitä isompi soul gem, sitä vahvempi loitsu tulee esineeseen. Ei siinä muuta selittämistä ole.
Myy helyjä vaikka näissä yleis trade-shopeissa (kulkevat esimerkiksi nimellä general store, trader, bits'n'pieces...). Seppä ostaa/myy metalleja, aseita ja armoreita, alkemisti reagentteja ja juomia, ruokakauppiaat ruokaa, maagit loitsuja, yleiskauppiaat kaikkea mahdollista...
Aivan tavallista kaupunkilaislogiikkaa nää noudattaa. :)

Aijai! ............

Totta puhut. :) Mutta eipä tuo juuri omaa pelikokemusta haitanne kun jatkossa ei tee. Rupesi vain vituttamaan niin huolella tuo kohta etten saanut mielenrauhaa muuten. :lol2:

Houkutus on välillä pirun suuri jotain master chestejäkin lähteä avasemaan yhdellä yksinkertaisella unlock komennolla consoleen (oblivionissa ainakin toimi, en tiedä toimiiko tässä? Luultavasti..), mutta ei helvetti, mukavempi se paikka on ottaa talteen ja käydä sitten joskus hakemassa ne kamat. Jos siellä chestissä edes mitään on. :)

Tänään raidasin kartan vasemmassa alalaidassa ja löysin sieltä "portin" ja tien joka jatkuu etiäpäin muttei sinne pääse menemään. Se on siellä alueella jossa kartasta katottuna näkyy vain pilveä. Veikkaisin, että mahdolliset lisäosat (joita varmasti tulee) vois käyttää tuota hyväkseen. Luulin että sinne pääsee vuoristoon hillumaan vaan ei. :(

Houkutus on välillä pirun suuri jotain master chestejäkin lähteä avasemaan yhdellä yksinkertaisella unlock komennolla consoleen (oblivionissa ainakin toimi, en tiedä toimiiko tässä? Luultavasti..), mutta ei helvetti, mukavempi se paikka on ottaa talteen ja käydä sitten joskus hakemassa ne kamat. Jos siellä chestissä edes mitään on. :)

Tässä kyllä pystyy pickaamaan master chestin, vaikka taidot olisikin vielä alhaalla. Mulla lockpick jotain 30 ja olen muutamankin noita avannut. Toki siihen kuluu yleensä about 10-15 lockpickiä, että löytää oikean kohdan, mutta onnistuu siis kyllä.
Ei ole siis mitenkään keinotekoisesti estetty, on vaan pirun vaikeaa :D

Lukkoja varten on Skeleton Key, ei kukaan noita kaikkia lukkoja jaksa käsin pyörittää. :)

Lukkoja varten on Skeleton Key, ei kukaan noita kaikkia lukkoja jaksa käsin pyörittää. :)

Eipä ole vielä omassa pelissä tullut vastaan, joten tiirikoilla mennään vielä :D

Itselläni jotenkin vaikeata pelata tätä peliä muilla kuin Nordeilla, koska en osaa kuvitella muita Dragonborneiksi kuin Nordeja :D

E: Innolla odotan myös modeja! Porukka päässyt aika lailla vauhtiin jo skyrimnexuksessa, tullut mm. parempia tekstuureja maastoon ja naamoihin jo :)
E2: WTF!! Näin juuri jonkun päättömän haamuratsastajan! Koitin saada sen kiinni, mutta se pääsi karkuun, kun oli joki välissä. Kenelläkään tarkempaa tietoa tästä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
E: Innolla odotan myös modeja! Porukka päässyt aika lailla vauhtiin jo skyrimnexuksessa, tullut mm. parempia tekstuureja maastoon ja naamoihin jo :)

Sellainen ajatus on itsellä, että kun tämän tästä ehtii kerran pelaamaan kunnolla läpi, niin seuraavaan kierrokseen varmasti onkin ehtinyt tulla jo iso läjä laadukkaita modeja.
Eka kierros kuitenkin lähes modaamattomana, ainoastaan pari tässäkin ketjussa mainittua ini tweakkausta.

Tuohon lockpickkaukseenhan on nexuksessa jo olemassa modi, joka näyttää sen sweetspotin. Itse kokeilin tuota, ihan toimiva modi mutta toisaalta en tiedä kehtaako tuota käyttää jos sattuu noita master tason lukkoja tulemaan vastaan. Tässä kun ei ole estetty skillin/perkin puutteen vuoksi tuota avaamista (kuten esim. fallouteissa), periaatteessa tuo lukkojen avaaminen on vain hermojen kestävyyttä mittaava asia, kunhan muistaa ostaa/varastaa lockpikkejä aina kun niitä jossain näkee. Huijaustahan tuo on, mutta suhteellisen mietoa sellaista, kun alkaa vituttaa noi helppojen lukkojen avaukset.

Mun mielestä lukkojen avaus on tässä ihan naurettavan helppoa Oblivioniin verrattuna. Tässä oleva systeemi on niin tuttu Fallout 3:sta ja New Vegasista, että aika helpolla aukeaa lukko kuin lukko.

Tulipa törmättyä jo Morrowindissa ja Oblivionissa törmättyyn vanhaan tuttuun,
M'aiq the Liar juoksi jossain pikkutiellä vastaan, tappelin juuri jotain bandiitteja vastaan niin en kerennyt juttelee sen kanssa ja kun sain bandiitit tapettua oli se jo hävinny. Kiinnostais tietää onko sillä yhtä hulluja juttuja kuin Morrossa :D

E2: WTF!! Näin juuri jonkun päättömän haamuratsastajan! Koitin saada sen kiinni, mutta se pääsi karkuun, kun oli joki välissä. Kenelläkään tarkempaa tietoa tästä?

Jep. Kannattaa lähteä sen perään ja seurata minne se menee. ;) Itse lähdin perään ja yllätyin mitä tuleman piti. :evil: Btw... sen näkee vain öisin! Hiton hyviä tuommoset pienetkin asiat joita tässä pelissä löytyy. Lisää mielenkiintoa kahlata alueita.

Zone-sarja -42%
Jep. Kannattaa lähteä sen perään ja seurata minne se menee. ;) Itse lähdin perään ja yllätyin mitä tuleman piti. :evil: Btw... sen näkee vain öisin! Hiton hyviä tuommoset pienetkin asiat joita tässä pelissä löytyy. Lisää mielenkiintoa kahlata alueita.

Se on aina ollut hyvä näissä Bethesdan peleissä, että pieniä asioita löytyy niin paljon, että yhdellä pelikerralla ei millään huomaa kaikkea. Lisää uudelleenpeluuarvoa huomattavasti.

Mun mielestä lukkojen avaus on tässä ihan naurettavan helppoa Oblivioniin verrattuna. Tässä oleva systeemi on niin tuttu Fallout 3:sta ja New Vegasista, että aika helpolla aukeaa lukko kuin lukko.
Näin on. Omalla äijällä kokoajan yli 100 pickiä laukussa. Oblivionissa tuo systeemi toimi aika hyvin.

Mistä kaupungista kanttii ostaa talo?

Voi vitsi tänään on tiltannut jo kaks kertaa :( Päivällä jumitti kesken latauksen ja äskön jumahti kesken taistelun koko pleikkari.

Suositut

Back
Ylös Bottom