Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
uff, huomasin vasta nyt, että en oikeastaan tee shieldillä mitään.. sehän antaa vaan 81 armoria kun en ikinä jaksa blockaa :D block skilpuuhun laitettu 3 pistettä...Just ne tarvitsisin, että voisin parantaa dual wieldiä :D

E.Samoin 1 piste destructioniin, vaikka en käytä taikoja... :D ja tässä levelissä kestää vähän pidempään saada noita leveleitä..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Peli lataukseen, läppäri ois modattuna valmiiksi, voi näyttiksen kellojakin nostaa jos tarvii. :lol2:
Vähän offtopic mutta monilla kun kuitenkin on lämpöongelmia läppärillä, tässä oma DIY-ratkaisu. :D
Lämmöt 100% GPU ja CPU loadissa oli täysin modaamatta yli 100 --> boot
Nyt gpu 60 ja cput nousee 70 asteeseen täyskuormalla.
-jäähdytysalusta jossa 3 tuuletinta (25e)
-jäähy irti, siili putsattu, uudet tahnat, muoviset rivat yms esteet helvettiin.
-keskusmuistien tuuletusraot suurennettu
-kovolle oma tuuletuskolo+läppärin jäähdytysalustan tuuletin imee kuumaa sieltä
-läppärin oman tuulettimen alle avattu 5x5cm tuuletusläpi+jäähdytysalustan toinen tuuletin puhaltaa suoraan siihen

Esteettisesti aivan karmea mutta nyt pitäis pelin pyöriä. :evil:

Heh, HC Skyrim läppäri :D

Tuo on juurikin se syy, miksi itse hoidan pelaamisen PC:llä, joka on rakennettu riittävän ison tornikotelon sisään :D

Tosta kumppaneiden kuolemisesta, ne ei yksistään voi kuolla. Jos niiden hiparit menee lähelle nollaa niin ne vaan menee maahan keräilemään itteään ja vihut jättää ne rauhaan. mut jos taistelun aikana sä ite vahingoitat sitä sun kaveria, ja sit vihollinen lyö, niin sitten se kumppani voi kuolla.

Maagilla kun pelaan ja mulla oli Lydia mukana, niin usein vahingossa heitin sitä tulipallolla, ja sitten joku onnekas bandiitti tuli ja littas sen. Mut sit taas toisilla kerroilla jätti vaan talloo sitä uudestaan ja uudestaan eikä se suostu kuolemaan, ei sitten millään.

Sitten spoileriin pieni rageaminen, älkää lukeko jollette ole tehny maagikillan tehtäviä koska toi paikka liittyy viimeisiin tehtäviin.:

Pentele en tajunnut että ne Dragon priestien maskit on questiesineitä :O Löysin nimittäin Labyrinthianin ulkopuolelta puumaskin joka porttaa sut johonkin hämyseen alttarihuoneeseen johon voi asetella niitä maskeja, ja taatusti jotain muikeaa tapahtuu kun kaikki maskit on laitettu sinne. Mutta voi hitto kun menin vissiin myymään jo parit maskit ja en taatusti muista että minne ne myin, saatikka onko ne enää silla kauppiaalla

:wall:

Voi luoja tota alkuperäistä käyttistä.:D Sääliks käy konsolipelaajia jos tollasen paskan kanssa joutuu pelaamaan. Alkuvaikutelma niin paska että teki heti mieli lopettaa. :lol2: No jatkoinpa kuitenkin ja pakko sanoa että Morrowindin ja Oblivionin jälkeen ei enää vaan yksinkertaisesti kiinnosta sama sarja. (Ei välttämättä huono asia :D)

Ja kun on vielä ihan liikaa pelannut pelejä niin nää konsoli-"rpg":t tuntuu niin lapsellisilta. :(

Voi luoja tota alkuperäistä käyttistä.:D Sääliks käy konsolipelaajia jos tollasen paskan kanssa joutuu pelaamaan. Alkuvaikutelma niin paska että teki heti mieli lopettaa. :lol2: No jatkoinpa kuitenkin ja pakko sanoa että Morrowindin ja Oblivionin jälkeen ei enää vaan yksinkertaisesti kiinnosta sama sarja. (Ei välttämättä huono asia :D)

Ja kun on vielä ihan liikaa pelannut pelejä niin nää konsoli-"rpg":t tuntuu niin lapsellisilta. :(

Totta puhut, ja mulla tulee kylmät väreet kun muistelen Oblivionia. Mutta jostain syystä Skyrim ei ole samanlainen peli, vaikka ehkä pienet ongelmat GUI:ssa yhä ovat. Pelin miljöö, tunnelma ja action on aivan toista luokkaa ja Oblívionin muovimainen fiilis on poissa ja nyt tuntuu, että oikeasti samoilee talvimetsissä.

Anna pelille vielä mahdollisuus ja pelaa vähän pidemmälle. Toki, jos olet kyllästynyt edes ajatukseen siitä, että kasvatetaan RPG-yksinpelissä statseja, kolutaan luolastoja, tapetaan monsuja jne, niin sitten kyllä itse peligenre puistattaa sua, etkä tule tästäkään tykkämään. -> En minäkään vain jaksa alkaa hakkamaan Wowia tai CS:ssää, kun ne ovat niin perustavaalaatua paskoja pelejä :D (varsinkin nykyään).

Pitihän se tämä sitten hakea kaupasta. Eilen pelasin 12tuntia putkeen, tuloksena 19lvl Redguard.

Vituttaa vaan kun oli liikaa intoa ja vauhtia eikä alussa ihan tiennyt minkälaisen hahmon haluaa kun kokemusta oli vain morrowindista ja siitäkin vähän.
Eli tuli laitettua Avattua vähän turhia perkkejä. Kun nyt alkaa hahmo kallistua Sneak-archery-onehand-light armor tyypiksi niin ärsyttää kun alussa tuli avattua esim. 3 perkkiä destructionia, 1 restoration, conjuration yms...

Leveleitä on kuitenkin vasta tuo 19, että saako tästä vielä jonkun järkevän hahmon vaikka noita perkkejä tuli tuhlattuakin? Vai pitääkö alkaa alusta? :D

Ja toinen kysymys: Onko eri roduilla skilleissä eroa muuta kuin tuossa lähtötasossa? Eli kun khajitilla saa alussa +10 sneak, niin onko esimerkiksi örkki kuitenkin yhtä hyvä hiipijä jos sillä kehittää sneakin samalle tasolle?

Leveleitä on kuitenkin vasta tuo 19, että saako tästä vielä jonkun järkevän hahmon vaikka noita perkkejä tuli tuhlattuakin? Vai pitääkö alkaa alusta? :D
Itse aloitin suosiolla alusta, kun levelillä 14 huomasin, että olin laitellut perkkejä taitoihin, joita en tule isommin käyttämään :d

Ja toinen kysymys: Onko eri roduilla skilleissä eroa muuta kuin tuossa lähtötasossa? Eli kun khajitilla saa alussa +10 sneak, niin onko esimerkiksi örkki kuitenkin yhtä hyvä hiipijä jos sillä kehittää sneakin samalle tasolle?

Ei, se on vaan se korkeampi lähtötaso, eli helpompi lähteä kehittämään. Toki ne muut bonukset (tyyliin 50% poison resistance yms) on sellaisia, joita ei ilman varusteita saa sellaisille roduille, joilla niitä ei ole.

Aivan sataprosenttisen varmasti saat pelattua pelin lävitse, vaikka olisit hajauttanut perk-pisteitä vähemmänkin hyödyllisesti ja siitä huolimatta jossain vaiheessa saatat vielä valitella kuinka eteneminen on liiankin helppoa.

Itse vältän hahmon kehittämisessä tietoisesti powerplayer-yhdistelmiä, joilla peli olisi mahdollisimman helppoa. Tykkään mieluummin "roolipelata" ja kehitellä persoonallista hahmoa maksimaalisen tappojyrän sijaan. Ei kaiken tarvitse olla just prikulleen loppuun asti mietittyä ja tehokkainta mahdollista. Säilyy haastekin pidempään.

Älä siis suotta alusta aloita ainakaan sentakia etteikö hahmosi olisi mukamas riittävän hyvä. Kokeile vaikka jos niistä loitsuista löytyisi jotain sinulle hyödyllisiäkin. Restorationista nyt ainakin on hyötyä aivan jokaiselle (kaikki tarvitsevat hiiliä välillä) ja löytyy sieltä destrostakin ihan näppäriä apuloitsuja melee-painotteiselle hahmolle (esim. damage cloackit). Conjurationilla saa mainioita bound-aseita ja armoria...

Ne ovat vain aloitusbonuksia taitoihin. Samantasoisen skillin omaavat eri rotuiset hahmot ovat peliteknisesti täysin tasaveroisia.

Joo. Voi olla että tulee kokeiltua tehdä ihan pure Mage tuohon rinnalle. Olisi ainakin hyvä vastakohta hiipimiselle.

Edit. Kysymys pidemmälle pelanneille:
Alussa Magic tuntuu aika ylioimaiselta verrattuna muihin keinoihin tappaa vihut. Mites pelin edetessä? Voisi kuvitella että joku sneak ja archery kun on tapissa, niin damaget huitelisi 10-20x korkeammalla kuin magella.? Spellit ei kuitenkaan missään vaiheessa tee älyttömiä damageja, vaan lähinnä keskitytään siihen että manaa riittää.

Eilen sorruin kattelemaan vähän tutoriaaleja tähän peliin ja kyllähän se vaan on nautittavempaa kun jättää powerpelaamisen pois! Yks ihan tärkeä vinkki kyllä tuli, olin ihan pelin alussa, Helgenin jälkeen, unohtanut hakea Warrior Stonen itelleni.... 20% nopeampi kehitys combat-skilleissä. Laadidaa.

Smithingiä varten katoin nopean tavan kehittää sitä... Ei tuota bugiksikaan voi kutsua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
voidi:3443260 sanoi:
Edit. Kysymys pidemmälle pelanneille:
Alussa Magic tuntuu aika ylioimaiselta verrattuna muihin keinoihin tappaa vihut. Mites pelin edetessä? Voisi kuvitella että joku sneak ja archery kun on tapissa, niin damaget huitelisi 10-20x korkeammalla kuin magella.? Spellit ei kuitenkaan missään vaiheessa tee älyttömiä damageja, vaan lähinnä keskitytään siihen että manaa riittää.
En osaa sanoa, miten hyvä taistelija maagi on pitkälle kehitettynä. Mutta itse olen juuri archery+sneak tyyppinen level 38, ja täytyy sanoa että vihujen tappaminen on äärettömän helppoa. Vielä kun on melkein pelin parhaat aseet ja armorit, niin eipä ole yhdestäkään vihusta vastusta.

En osaa sanoa, miten hyvä taistelija maagi on pitkälle kehitettynä. Mutta itse olen juuri archery+sneak tyyppinen level 38, ja täytyy sanoa että vihujen tappaminen on äärettömän helppoa. Vielä kun on melkein pelin parhaat aseet ja armorit, niin eipä ole yhdestäkään vihusta vastusta.
Joo. Näin minäkin olen käsittänyt mitä olen nyt netistä pelistä lukenut että sneak+onehand+archery olisi aika ylivoimainen combo. Sneakki kun lähentelee 100 niin voi melkein pomppia vihun nenän edessä huomaamatta ja youtubesta löytyy videoita missä esim. dragoneja tapetaan yhdellä sneak iskulla daggerin kanssa.

Meikäläinen kokeilee tänään aloittaa uudestaan ihan pure Magella. En ole vaan vielä päättänyt että kumpaa reittiä menen, eli pääpaino Conjuration/Alteration vaiko Destruction/Restoration...

Joo, en mä itsekään uudestaan aloittanut siksi, että olisi tehokkaampi kaveri vaan siksi, että kun pelin edetessä totesin, että Enchanting ja Alchemy olisi skillejä, jotka olisi hauska kehittää tappiin asti ja olin ehtinyt tuhlailla arvokkaita perkkejä ihan vääriin puihin jo innostuksissani :D

Heitelkääs jotain hyviä merchantteja, paras mitä tähän mennessä kohdannut niin omisti jotain 1500 kulta.. Niin paljon tulee loottia mitä tahtoo myydä että inventory on kokoajan ihan tapissa kun ei ole ketään kelle myydä.

Heitelkääs jotain hyviä merchantteja, paras mitä tähän mennessä kohdannut niin omisti jotain 1500 kulta.. Niin paljon tulee loottia mitä tahtoo myydä että inventory on kokoajan ihan tapissa kun ei ole ketään kelle myydä.

Kyllä niille lisää rahaa tulee, kun pelissä aika kuluu. Ylimääräiset kamat asuntoon säilöön siksi aikaa, että pääsee taas myymään.

ITse kyllästyin hieman tuohon omaan hahmoon ja ennen kuin aloitan alusta uudella hahmoluokalla niin päätin vähän kokeilla uutta lähestymistapaa. Päätin ottaa sellaisen "black plaque" lähestymistavan ja rykäsin konsolin kautta tietyt skillit ja perksit tappiin+ parhaat aseet ja armorit. Sitten lähdettiin tekemään selvää kylistä ja kaupungeista. Masentavaa oli huomata että

Tiettyjä tärkeitä henkilöitä tarinalle ei saa hengiltä, eikä myöskään lapsilta saa nirriä pois. IMMERSION FAILED!

Noh kivaa oli pari tuntia ja kunhan aikaa liikenee niin otan alusta asti maagilla.

Zone-sarja -42%
Tiettyjä tärkeitä henkilöitä tarinalle ei saa hengiltä, eikä myöskään lapsilta saa nirriä pois. IMMERSION FAILED!
Toisaalta olisiko se hyvä, jos vahingossa tapat mainquestiin liittyviä henkilöitä ja näinollen et voi sitä suorittaa loppuun? Ite ainaki monta kertaa maagilla vahingossa "tappanu" mainquestiin liittyviä henkilöitä kun on tullu vihujen tielle samalla kun pistän tulipalloa perseeseen.

Miten kultaa saa tienattua helpoiten? Muuten kuin myymällä loottia.

Toisaalta olisiko se hyvä, jos vahingossa tapat mainquestiin liittyviä henkilöitä ja näinollen et voi sitä suorittaa loppuun? Ite ainaki monta kertaa maagilla vahingossa "tappanu" mainquestiin liittyviä henkilöitä kun on tullu vihujen tielle samalla kun pistän tulipalloa perseeseen.

Siksi pelissä on autosaving ja mahdollisuus itse savettaa vaikka minuutin välein. Mutta nämä on taas näitä mielipiteitä ja kun kyseessä ei ole täysin vapaa sandbox peli niin onhan nämä tietyt rajoitteet ymmärrettäviä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom