Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Naurahdin tuolla Drink breakille :D Yksi huvittavimmista näyistä on kun ylitin hieman syvempää jokea ja ukko sitten päätti sukeltaa. Noh, katsoin että mikä helvetti tuolla menee niin vuohihan se siellä köpötteli sitä joen pohjaa pitkin toiselle rannalle.. :wtf:

9->21 tänään ja en tehnyt oikeastaan yhtään questia. Sellasta samoilua tuol mestoilla ja smithinging vedin 80+ ja tekasin sen Glass armorin ja bowin ittelle. En tiedä miten light armoreis menee(heavyissa daedric tais olla paras), mutta taidan tahkota ton dragon light armorin jossain vaiheessa.

Skillit tällä hetkellä archery 61, smithing 81, light armor 38 muistaakseni. Mihinkään muuhun en ole vielä laittanut mitään. Tuo sneakingi pitäisi nostaa, että saa ne tripla bonukset sneak ampumiseen.

9->21 tänään ja en tehnyt oikeastaan yhtään questia. Sellasta samoilua tuol mestoilla ja smithinging vedin 80+ ja tekasin sen Glass armorin ja bowin ittelle. En tiedä miten light armoreis menee(heavyissa daedric tais olla paras), mutta taidan tahkota ton dragon light armorin jossain vaiheessa.

Skillit tällä hetkellä archery 61, smithing 81, light armor 38 muistaakseni. Mihinkään muuhun en ole vielä laittanut mitään. Tuo sneakingi pitäisi nostaa, että saa ne tripla bonukset sneak ampumiseen.
Dragonbone on paras heavy ja Dragonscale on paras light. Saa molemmat kun Smithing on 100. Suurin hyötyhän smaittailusta on se olemassaolevien kamojen parannus.

Korjasin. Daedric on paras heavy armor ja se on myös kallein/vaikein tehdä vaikka vaatii vaan 90 skillin.
Niin ei ole kokemusta heavysta, mutta miksi ihmeessä Daedric on kovempi kuin Dragon bone? :o Dragon Bonehan vaatii 100 Smithing.

Sitä mäkin aluksi ihmettelin, mutta tosiaan tein itselleni dragonbone armorin ennen daedricia just sen vuoksi, että se oli naurettavan helppo saada kasaan kun kämpässä oli sata loharin luuta ja suomua lojumassa. No se on nyt Lydian päällä. Daedriciin upgradeeminen sitten maksoikin muutaman tonnin. Ebony armorin jätin kokonaan välistä.

On muuten hyvä biisi :D http://www.youtube.com/watch?v=j50u0zUeCmU

Sitä mäkin aluksi ihmettelin, mutta tosiaan tein itselleni dragonbone armorin ennen daedricia just sen vuoksi, että se oli naurettavan helppo saada kasaan kun kämpässä oli sata loharin luuta ja suomua odottamassa. No se on nyt Lydian päällä. Daedriciin upgradeeminen sitten maksoikin muutaman tonnin. Ebony armorin jätin kokonaan välistä.
Aika outo. Liekö ihan moka pelintekijöiltä.

Ei saatana. 2 päivää menny tossa sohvalla ohjain kädessä. Rupes tökkimään niin täytyy koittaa antaa pleikkarin jäähtyä :( Oon vissiin joku 12 levelin tyyppi ja kahden käden miekalla tapan kaikki. Joustakin tulee käytettyä jonkun verran.. Oon kyllä ihan helvetin huono tässä vieläkin ja tappelut on aina sellasta kaaosta ja potioneiden ja safkan tankkausta että selviää hengissä :D Ei oo noi nappulat yhtään hallussa ja huidon aina ihan mihin sattuu. Loitsuja en osaa käyttää yhtään ja tuntuu etten muutenkaan tajua puoliakaan tästä pelistä ja vasta hetki sitten tajusin että noi questit voi merkata että niihin löytää vähän paremmin :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei saatana. 2 päivää menny tossa sohvalla ohjain kädessä. Rupes tökkimään niin täytyy koittaa antaa pleikkarin jäähtyä :( Oon vissiin joku 12 levelin tyyppi ja kahden käden miekalla tapan kaikki. Joustakin tulee käytettyä jonkun verran.. Oon kyllä ihan helvetin huono tässä vieläkin ja tappelut on aina sellasta kaaosta ja potioneiden ja safkan tankkausta että selviää hengissä :D Ei oo noi nappulat yhtään hallussa ja huidon aina ihan mihin sattuu. Loitsuja en osaa käyttää yhtään ja tuntuu etten muutenkaan tajua puoliakaan tästä pelistä ja vasta hetki sitten tajusin että noi questit voi merkata että niihin löytää vähän paremmin :D

En tiedä miten pleikalla tuo homma sujuu, mutta PC:llä itse lyön kaikki tarvitsemani aseet+potionit+nuolet+shoutit+taiat jne "Favoritseihin" . Q napista painamalla tulee esiin pieni favorits ruutu kun tarvii juoda tai valkata aseita. Näin välttyy pahimmilta valikkosulkeisilta.

Mulla on vaan aseet favoritseissä. Huudot vois sinne laittaa vielä niin helpottaa.

Perkele että pitäs oppia painaman sitä quicksavea 5min välein, tänään ratsastanu varmaan 5 kertaa suoraan rotkoon kun könynny tuolla vuoristossa.

En tiedä miten pleikalla tuo homma sujuu, mutta PC:llä itse lyön kaikki tarvitsemani aseet+potionit+nuolet+shoutit+taiat jne "Favoritseihin" . Q napista painamalla tulee esiin pieni favorits ruutu kun tarvii juoda tai valkata aseita. Näin välttyy pahimmilta valikkosulkeisilta.
nopeemmin hoituu vielä kun laittaa eniten käyttämänsä aseet numeroihin, kuten fps peleissä. Eli eka favorittiin ja sitten aseen kohalla joku numero.

Tietääkö kukaan mistä saa grand souleja mammuttien lisäks? Ja mitähän täytettä noihin black soul gemeihin laittaisi..

Zone-sarja -42%
Teen nyt uuden ukon, pitänee kokeilla jotain uutta välillä =)
Eihän toi overwrittaa mun vanhaa ukkoa???? :O
Ei. Quick savet ja autosavet se tietenkin korvaa aina. Kannattaa olla noiden tallennusten kanssa varovainen. Niihin kun ei saa mitään nimeä.

nopeemmin hoituu vielä kun laittaa eniten käyttämänsä aseet numeroihin, kuten fps peleissä. Eli eka favorittiin ja sitten aseen kohalla joku numero.

Tietääkö kukaan mistä saa grand souleja mammuttien lisäks? Ja mitähän täytettä noihin black soul gemeihin laittaisi..
Black soul gemeihin ainakin taitaa mennä ihmisten sielut, grand souleista en sitten tiedäkkään

Ei hitto kun sai hyvät naurut :D

Pxwp7.jpg

Black soul gemeihin ainakin taitaa mennä ihmisten sielut, grand souleista en sitten tiedäkkään

Ite olen tainnut saada grand souleja vähän mistä sattuu, kaivoksien pahiksilta. Niitä kandee vaan olla inventaariossa joukko erilaisia gemejä, niin kyllä ne täyttyy nätisti.

btw,

<-- lvl 30 red guard, smithing 80, heavy armor 60, one-handed 67, block yli 50, archery 60,
Stamina ja healt yli 260
Aseina: Joku baalin mace ja glass sword of devouring (ja joku ebony shield)

Tiukka ukko nyt, smithingin avulla helposti sain melkein 500 armor pisteluvuksi :)

Ei hitto että on kyllä hyvä peli. Ja kivasti saa repeillä ton hepan kanssa. Btw en maksanu siitä sitä 1000 kultaa, otin vaa tallista ja lähin rattastamaan. Se tallin omistaja ei kai huomannu mitään.

Onko omasta asunnosta mitään hyötyy?

Täl hetkel level9 wood-elffi. Ykkösaseena Forsworn Bow ja sisätiloja varten dual-wieldinä orcish sword sekä axe (ihan vaan sen takia ku näyttävät niin pirun hienoilta) Smithingillä vissii sais tehokkaammat aseet mutta en oo hennonnu sitä kehittää... Nyt lähinnä archeryy, light armorii, sneakkii ja one-armedii.

Suositut

Back
Ylös Bottom