Elbow plank, kauanko pysytte?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuossa äkkisältään kokeilin, niin 2,30 meni aikas helposti. 4-5 minsaa varmaan kestäsi jos olis pakko. Olkapäät mulla heikoin lenkki, ne kun rupesi väsymään eilisen treenin johdosta. Joskus aikoinaan reilun 10kg kevyempänä aerobisemman treenin kautena meni 3-4 minuutin settejä useampi kovan army-jumpan yhteydessä (tehtiin viivajuoksua, punnerruksia, telemark, - ja jännehyppyjä noiden pitojen lisäksi toista tuntia putkeen. Ehdottomasti pahimpia olivat polvet-rintaan hypyt).

nii kyllä sitä sillo jakso 7 min kun paino sen 45 kg mutta ei kyllä enää pysy millää kun on sitä painoa tullu 25 kg lisää:D

Tossa pari kuukautta tota on tullut treenailtua selän kuntoutuksen kannalta, alkujumpan jälkeen. Eka kerta tais mennä minuutti tuskalla ja tänään meni 3min. Aika nopeesti tossa kehittyy kun jaksaa vaan pari kertaa viikossa kokeilla. Kesän jälkeen 5min. :)

Pari minsaa varmaan sinnillä. 3x minuutin sarjoissa olen tehnyt tuota aina välillä. Sen sijaan tuo sivupito on paljon tiukempi, puol minuuttia teettää tuskaa!

Jes, kerrankin mulle sopiva liike, että kehtaa postata omia tuloksia. :hyper: Muissa "paljonko/kauanka jaksat"-ketjuissa mun tulokset aiheuttaisivat vain yleistä hymähtelyä. :nolo:

Tätä hooverina tunnettua liikettä on tultu tehtyä aktiivisesti jo viisi vuotta, siitä asti kun se alkoi pyöriä vakioliikkeenä aerobictunneilla. Äsken testattuna aika oli 6:20 ennen kuin polvet rämähtivät maahan. Kun teetän tätä pitoa tunneilla, teen keskimäärin minuutin-kahden jaksoissa, mihin kuuluu usein pientä heijausta eteen-taakse tai sitten vuorojalkojen irrottamista maasta. Tunneilla huomaa miten tulokset paranevat ihan silmissä!
Aerobicissä, missä tehdään paljon vatsoja (ilman painoja mutta tolkuttoman paljon toistoja), niin huomaa miten vatsalihasten kestävyys on usein tuntilaisilla hyvä. Jos taas vahvuudesta puhutaan, niin sen huomaa silloin kun otetaan lisäpainoa mukaan vaikka istumaannousuun: suurin osa porukasta makaa yhä lattialla ja vain pari pääsee lisäpainon kanssa ylös.

Mielenkiinto loppu 25 sekunnin kohdalla. Perus potailu on sopivan yksinkertasta mun pääkopalle ;) Aina oon inhonnu staattisia liikkeitä.

Edit: Poislukien stomach vacuum, se vaan on kiva :)

Suositut

Back
Ylös Bottom