Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joten meillä on pesukone nykyään, ei tarvi pyykkilautaa :D :D
:D noinhan sen tulee mennä!
kuten sanottua, mulla on iso kasa kaikenlaisia hassuja keskivartalovariaatioita, joissa yks iso elementti on tasapaino ja keskivartalon stabilointi. yleensä tasapainollisesti vaikeissa liikkeissä/pidoissa keskivartalo saa hyvin kyytiä. suosittelen. pitänee joskus laittaa lista, jos viittii.
Itse teen aina staattista pitoa lähes jto:n mainitsemalla tyylillä, koska ei tuollasta paikallaan pitämistä vain ajan hukan vuoksi jaksa joka kerta tehdä.
Tehokkaalta tuntuu seuraava tekniikka:
H-i-d-a-s-t-a eteen ja taakse liikkumista kyynärpäiden ja varpaiden varassa ja loppuasennossa vielä kunnon sisään rutistus. Alkuasennossa lähdetään mahdollisimman takaa,jolloin siis kyynärvarret ovat päälinjan edessä ja loppuasennossa taas pää on jopa nyrkissä olevien käsien edessä. Alla olevinaan asiaa selventävä piirros:
Itse pidän käsiä yleensä alimmaisessa kuvassa olevalla tavalla, kolmion muodossa, jollon ainaki tasapaino on hyvä. Tekeekö kukaan muu tällaista "liikkuvaa" staattista pitoa?
et kai joni lepuuttanu pesurumpua maassa? sillai karvinen-punnerrus -tyylillä :D
Voimapyörä ilman pyörää?yhteen aikaan tuli tehtyä paljon tota, siten että kädet lähellä napaa ja siitä "käveltiin" ohi pään ja takas jne..
oli hyvä liike silloin, uusi. täytyy taas ottaa vatsatreenaukseen mukaan.