Elbow plank, kauanko pysytte?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pistetään sitten megatuloksien vastapainoksi oma 1,5 minuutin tulos. Vituttamaan alkoi liike jo 10 sekunnin jälkeen, pari minuuttia varmaan jaksaisi pienellä treenillä ja jos joku aseella uhkailisi vieressä.

2min 10sek äkkiseltään koneen vieres ja hankalaahan tuo vaan on :rolleyes:

Tuossa kannattaa tarkistaa se asento, ettei lantio pääse nousemaan ylös, se helpottaa kovasti tuota pitämistä.

Liike on tosiaan ihan paperia mikäli perse nousee kohti kattoa. Kannattaa sitkeillä peilin vieressä, niin asentoa voi ajoittain tarkkailla.
Kellotin itse eilen ennätykseni 5:50. Mulla tää on keväällä kuulunut lähes jokaisen vatsatreenin loppuun, joten harjoitus näkyy..

Vajaa 3 minuuttia täristellen kokeilin eilen illalla. Pirullisen ärsyttävä liike, etenkin kun siirtää kyynärpäitä hartialinjan etupuolelle. Ottaa todella vatsaan. Tyylejä tehdä monia, kannattaako vertailu...?! Tuntuman saanti kuitenkin se tärkein. Mutta tosi kovia tuloksia tässä threadissä...

Kova vatsaliike tämä ja aika kovia tuloksia porukalla täällä. Vai eikö heikommalla tuloksella varustetut vaan kehtaa postata?

Oon joskus aikaisemminkin kokeillut tätä ja silloin meni helpohko 2min. Tosin kyynärpäät olivat silloin samassa linjassa olkapäiden kanssa....Tänään kokeilin siten, että kyynärpäät olivat kymmenisen senttiä olkapäälinjan edessä ja olikin täysin eri vaikeusaste! Hikisesti meni 2x45s

Pituudella lienee jonkinlainen osuus tulokseen tässä lajissa (seliseli). Eikun lisää reeniä :whip:

3,05 min meni eilen treenin jälkeen, olis menny enemmänkin muttei viittyny veren maku suussa alkaa tepisemään. Ajattelin, että jos alkaisi joka ilta piettämään sen 3min ja sitten kun kehittyy niin lisää aikaa. Olisko mitään järkiä? Eikö tuo ole vain, että kuinka kauan pystyy jännittämään yhtäjaksoisesti lihaksia.

Toihan oli kiva liike, täytyy ottaa ihan vakituisesti käyttöön:hyper: Reilut 2 min pysyin, olis menny ehkä kauemminkin mut on nyt vähän laiska olo..:( Aion ottaa nyt 3*1,5min 2 päivänä viikossa:whip:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Koitin tolleen "ohimennen" tuota, koitin parhaani mukaan pitää asennon samanmoisena kuin tuossa aloituspostin kuvassa; vieressä oli joku joogailijamimmi joka sen teki ensin, siitä muistin edes koko jutun ja ainakin tämän puheiden perusteella asentoni oli ns. oikeaoppinen.

90 sekuntia oli se mitä lähdin koittamaan, ja olisi siinä pidempääkin mennyt - 3min tuskin, mutta 2 nyt ainakin. Tärinä oli kyllä kamala, pitää alkaa tekemään tuota toimistolla päivisin niin saa lokaalit lisää crazy finn-keskustelunaiheita :D

Ite teen melko usein vatsareenin loppuun 1-1½ minuutin pitoja. Tosiaan toi käsien eteenvienti tuo lisärasitusta, samaten varpaitten taaksevieminen.

Hyvä liike! Tein jossain vaiheessa vatsatreenin loppuun aina setin elbow plank + side plank oikea + side plank vasen + elbow plank, kaikki putkeen niin kauan kuin pystyy. Nyt kun ei oo taas aikoihin tehnyt, niin 2x60s lankkua on jo tiukka. Tuo side plank on siis tällainen:

e-plank-side.gif

Eipä mennyt kuin 2min 15s, olkapäihin käy kyllä tuo, vaikka kokeilin myös kädet leveälläkin.

Tänään vaihteeksi tein tuota ja en ymmärrä miten jollakin voi tuo ottaa käsiin, olkapäihin tai persposkeen.

Hyvä liike kaikin puolin.

Tänään kokeilin omia rajojani ja pysyin tuossa 3 min ja olisin varmasti jaksanut enemmänkin jos vaan olisi viitsinyt. :D

Tekeekö moni muuten vatsatreenin yhteydessä plankseja? Itsellä olisi tarkoitus lisätä, ja kiva olisi kuulla onko tuolla mitään saavutettu? :D

Itse vedin eilen treenin päätteeksi sellaista sarjaa, että otin tuon plankin ja olin siinä siinä vähän aikaa, sitten yläkroppa suorien käsien varaan ja polvet maahan, ns. sprawl-asentoon ja siinä vähän aikaa, sitten taas plank, sprawl, jne...

Vatsa ja alaselkä saavat mukavasti venytystä vuoronperään.

Jotenkin innostuin tästä threadista. Nyt olen muutaman päivän välein tehnyt kolmen minuutin settejä. Voisi viikon välein lisätä 15 sekuntia kokonaisaikaan ja katsoa mihin pystyy.

Suositut

Back
Ylös Bottom