- Ikä
- 41
vegitax sanoi:Juu. Turhaa oli. Mut nyt mullon aika iloita. Saan uuden silmäproteesin (Öh. ehkä semmosesta, joka ei silmäproteeseista mitään tiedä _voi_ kuulostaa melko epämääräsen oudolta :D ) ja se on semmonen, et sitä kun ei sit erota millään aidosta silmästä (Toisin kun tätä nykystä paskaa) on sen verran uutta teknoloogiaa. Tolla sällillä, ketä on 70's showssa Eli se punk'd ohjelman juontaja(jonka nimeä en muista) Niin sillä ilmeisesti on semmonen. Saa vihdoin ja viimein tän naamataulun lähes entiselleen eli kropankin on aika sit niinq tulla kondikseen..
Juu. Elämästä kiinni vaan ja menoks
Olikohan älykkäin kommentti, mitä se psykoloogi mulle sano , että : "Sä oot itte niin älykäs, että sä pystyt itse käsittelemään tätä asiaa melko hyvin..." tosin sitten se jatku hieman ärsyttävämmällä "... mutta laitetaas sulle ny viel ainaki viideks viikoks aika!" :wall:
Jea! Selkeästi parempi sellanen on kun esim isoisän lasisilmä. jota se voi koputella kuulakärkikynällä yms hehehe. Eipä Ashton Kutserilla (??) näy mitään eroa silmien välillä olevan niin onneksipa olkoon vaan uudesta simmu teknologiasta! Hyvä tulee.
Hehe, itse en tod perustanut oikein siitä psykoterapiasta mitä lie. Eka kerta kun sinne menin ne oli laittanut pöydälle valmiiksi jotain liinoja. Jos vaikka asiakas rupeisi parkumaan. Sekin raivostutti, heh... mä noita käytä prkl. Ja se psykolokimikälie ämmä oli suorastaan ärsyttävä ja jotenkin ylimielinen. Se puhui niin suorasukaisesti ja törkeästi etten voinut muuta kun nauraa ja raivota sen yhden ja ainoan session läpi jonne suostuin menemään.