Elämänne rankin kokemus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Örkki
  • Aloitettu Aloitettu
Onpa ollut rankkoja kokemuksia monella. Voimia niille, joilla tilanne on päällä ja :worship: niille, jotka ovat kunnialla selvinneet.

Mä mietin, mitä mulla olisi rankkaa elämässä... Kaikenlaista ollut, mutta niistä selvinnyt enemmän tai vähemmän tolkuissaan. Nää perusjutut, kiusaamista koulussa, vanhemmat tappeli ja tätä luokkaa.

Rankin on varmaan esikoisen odotusaika. Ex-miehen kanssa oltiin kimpassa 11 vuotta, mentiin kesällä -99 naimisiin ja alkutalvesta aloin odottaa esikoista. Helmikuussa 2000 exä ilmoitti, että aijuu hällä ollut suhde alkutalvesta asti, vähän ennen kuin tein raskaustestin. Että hän sitten lähtee kahden päivän kuluttua tän naisen luo asumaan, hakee tavaransa pari viikkoa myöhemmin isolla autolla.

Meni siinä tovi toipuessa. Kävin yksin perheneuvonnassa juttelemassa asiasta, että saisin pääni järjestykseen ennen lapsen syntymää. Ratkaisevaa oli varmasti se, kun siellä neuvonnassa tää jonka kanssa juttelin asetti mulle mietittäväksi kysymyksen: päätänkö siltä istumalta, että kun avioerohakemus on jätetty, niin se on siinä ja alan käymään läpi sitä eron surutyötä. Vai onko harkinta-aika oikeasti harkinta-aika, ja sitten vasta sen päätyttyä mietin asian. Jos mies ei olisi todella eroamassa vaan olisi jotain sekoilua vaan. Päätin, että se on sit siinä ja kiitosnäkemiin. Tästä alkaa uusi elämä. Pikkuhiljaa siitä nousee, selviäähän muutkin eroista ja jopa leskeksi jäämisestä, mikä mä oisin poikkeus siinä. :)

Sitten sain kaupungilta uuden asunnon, oli kesä, aurinko paistoi, esikoinen potki mahassa ja mä olin oikeasti onnellisempi kuin aikoihin. Tyttö syntyi ja elämä oli ihan loistavaa. Mikäs siinä oli ollessa. Ero oli sitten loppujen lopuksi hyvä ratkaisu, kun meillä oli mennyt vikaan moni asia eikä osattu enää korjata niitä.

Niin ja enpä mä olisi tutustunut nykyiseen mieheenikään, jos ei oltaisi erottu. Eli oikeastaan, rankimmasta kokemuksesta tuli yksi elämän tärkeimpiä käännekohtia - parempaan. Tälleen tää elämä välillä menee. Exäkin on onnellisempi nykyisen naisensa kanssa, varmasti. Me ei oltu toisillemme likimainkaan sopivat enää viimeisinä aikoina. Teinistä asti heilasteltu ja oikein klassinen esimerkki erilleen kasvamisesta aikuistuessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kovimmat kärsimykset koen kokeneeni tullessani rikoksen uhriksi. Pari pahoinpitelyä ja yksi väkivaltainen seksuaalirikos. Ei niissä pahinta ollut ehkä kuitenkaan ne omat kärsimykset, vaan ne kostonhimot ja vihan ja pelon tunteet. Alkuun pelotti sellaiset tyhmät asiat kuin yksin kotona oleminen. Jokainen rapsahdus ja outo ääni herätti, tuli jokseenkin säikyksi.Ku kassajonossa edellä menevä rupes maksamaan ja otti povitaskusta lompakon, hiki nousi pintaan ja säikyin että se ottaa aseen.yms.yms. Nyt asiat on kuitenkin käsitelty. Rikollisille rangaistus ja mulle vahingonkorvaukset. Vaikka eipä sellaset kytysummat tai raha yleensäkkään korvaa sitä henkistä puolta.
Lisäksi yksi isompi sairaus vaivasi aikoinaan. Siitäkin on selvitty. Pahoista peloista poiketen ei jäänyt onneksi mitään pysyviä rajoitteita elämään.
Tietenkin läheisten kuolemat satuttaa aina. Kovin paikka ehkä ikinä on ollut rakkaista koiristani luopuminen. Nyt molemmat istuu taivaassa tähtinä. Siellä töpöään heiluttavat ja katsovat emäntäänsä. Rakkaat mussukat, äiskäkin tulee sitten joskus. Sit otetaan leikit uusiksi paremmilla luumailla.
Ai niin ja unohdin pari kolaria. Mut ne nyt oli omaa vikaa. Niistä on turha valittaa.
Unohdin myös kertoa, että olen oikeasti todella pahoillani, mitä olette joutuneet kokemaan. Onneksi ympärillämme on läheisiä ja rakkaita ihmisiä, jotka auttaa meitä, ja joita me autamme, ku niillä on vaikeaa. Rakastakaa, ja olkaa onnellisia. Ei tässä maailmassa auta ku tarpoa eteenpäin vaikka olis koko maailma niskassa. Toivon teille kaikille äärimmäisen useita ja äärimmäisen ihania onnen hetkiä ja jaksamista tässä joskus liiankin rankalta tuntuvassa maailmassa. :haart:

Kostaja X sanoi:
Voiko opiskelijat saada Sossusta rahaa?

Mä en saanut sossusta mitään vaikka tili näytti nollaa 3 viikon ajan. Onneksi vanhemmat lainasivat rahaa, jotta sain ruokaa.

Dragon sanoi:
Mä en saanut sossusta mitään vaikka tili näytti nollaa 3 viikon ajan. Onneksi vanhemmat lainasivat rahaa, jotta sain ruokaa.

mäkään en saanut mitään, vaikka tili oli ollut nollilla useamman viikon. Kuten sullakin, Isi pelasti.

Myöhemmin sitten, kun oppi pummimaan oikein, niin rahaakin rupesi tulemaan, mutta on vähemmän vaivaa käydä töissä, kun täyttää niitä papereita

Peppe Halti sanoi:
Myöhemmin sitten, kun oppi pummimaan oikein, niin rahaakin rupesi tulemaan,
Olenhan mäkin saanut neuvoja, että skannaillaan tilipapereita ja photoshopilla muokkaillaan niitä uuteen kuntoon ja muuta kivaa pikku kusetusta mutta kun mä en tahdo tehdä tuollaista. Ei kiinnosta kusettaa ainakaan Joensuun sossuvirkailijoita, kun ovat kuitenkin olleet ihan reiluja mua kohtaan. Eiköhän sieltä harkinnanvaraista saa, jos perustelee kunnolla. Lisäksi ei ole yleensä tarvetta kuin kerran vuodessa keväällä saada hiukan tukea, kun alkaa opintolaina olemaan lopussa.

mutta on vähemmän vaivaa käydä töissä, kun täyttää niitä papereita
Ihan hyvä ehdotus mutta mun puupäällä ei opiskella ja tehdä töitä samaan aikaan.

Mulla varmaankin rankin kokemus oli 5 vuotta takasin pääsiäissunnuntaina aamuyöstä kun tultiin kavereiden kanssa baarista ja mentiin nakkarille hakemaan safkaa. Noh.. Siinä sitten oli joku revohka porukkaa ja alko haastamaan riitaa mein kanssa. Koitin siinä sitten rauhoitella ja sivusta tuli tyyppi pistoolin kanssa ja kajautti suoraan poskesta sisään ja vasemman silmän läpi stoppas pääkalloon.
Vasen silmä jouduttiin poistamaan sitten tuli kallonmurtuma ja iso kasa kaikkea muuta paskaa. Muutamia millejä kuti olis menny ihan mihin muuhun suuntaan vaan ni henki olis ollu pois. Kasvonhalvaus oli kans aika liki.

Sälli saatiin hetimiten kiinni ja tapon yrityksestä 4v 8kk tuli linnaa. Se vapautu just viime kesän alussa, oli vapaana 2kk ja takasi linnaan kahdesta törkeestä pahoinpitelystä :lol2:

Semmosia ne narkit on.

vegitax sanoi:
Onneksi ei, ettenkö lisäisi...
:offtopic: Tuon voi käsittää kahdella tavalla. Joko, että onneksi ei kirjoita koska on kuollut tai onneksi muut ei ole saanu kuulaa kalloon.
Koittakaahan pärjäillä :thumbs: , siirryn tästä taustalle koska mitään kummempaa ei ole sattunu

Huh!! Mitä stooreja.
Kai se on niin, että kun ajattelee että mitä vielä vois muka mennä penkin alle, sehän menee. Oma juttu on niin tuore etten pahemmin jutellut asiasta muuta kun kyttien, lekureiden ja päälekureiden kanssa heh.. PTSD alkaa toivottavasti pikkuhiljaa hellitellä ja elämä jatkuu jnejne. Kai sitä joskus kykenee asioista puhumaan kun on aikaa kulunut tarpeeksi tms

Ne, jotka on käynyt läpi paljon paskaa ja selvinnyt siitä, on isompia ihmisiä. Ne on testattu ja ne on läpäissyt testin ja ne on hyväksi havaittu. Koska muuten ne ei ois kirjoittamassa täällä.
Respect.

Art2 sanoi:
:offtopic: Tuon voi käsittää kahdella tavalla. Joko, että onneksi ei kirjoita koska on kuollut tai onneksi muut ei ole saanu kuulaa kalloon.
Koittakaahan pärjäillä :thumbs: , siirryn tästä taustalle koska mitään kummempaa ei ole sattunu

Öh.. No tietenkin sen takia, etten kelleen sitä toivo, että kuulan kalloon saisivat.. Ei ole kivaa, usko pois.. Sattuu aika himmeesti.

Naene sanoi:
Huh!! Mitä stooreja.
Kai se on niin, että kun ajattelee että mitä vielä vois muka mennä penkin alle, sehän menee. Oma juttu on niin tuore etten pahemmin jutellut asiasta muuta kun kyttien, lekureiden ja päälekureiden kanssa heh.. PTSD alkaa toivottavasti pikkuhiljaa hellitellä ja elämä jatkuu jnejne. Kai sitä joskus kykenee asioista puhumaan kun on aikaa kulunut tarpeeksi tms

Kannattaa alkaa keskustelemaan siitä mahd.nop.
Suosittelen. Tai ainakin mulla auttoi huomattavasti.

vegitax sanoi:
Kannattaa alkaa keskustelemaan siitä mahd.nop.
Suosittelen. Tai ainakin mulla auttoi huomattavasti.

Juu tiedänhän sen. Pakkohan mun oli taholle sun toiselle selitellä ja ihmisille jotka liian lähelle punkee ja mulla yksinkertaisesti sekoaa pää heh... hyvä siinä sitten selitellä. Mua vaan vituttaa äärimmäisesti ihmisten reaktiot - jopa ammattilaisten. Sääliä tai haleja sitä ihminen viimeiseksi kaipaa. Psykiatri kertoi mulle päin naamaa etten mä mitään pysty nyt tekemään, kannattaa heittää tutkinto vaan roskiin joo fuck you. Lääkäri yleensä vaan pudisti päätänsä ja sanoi että on vihainen. Kiva olin sitten sen lopun päivää itsekin vihainen.

Nojoo kai se on ihan hyvä asia kertoa eipä kukaan ole päin mun naamaa reagoimassa täällä ainakaan ;) Helvetin ahdistava juttu vaan itselleni, syö sisintä ja veri kiehuu kun en oikein tiedä mitä tapahtui itsekään.
Hmmm... olin siis raflassa ja rupesi huippaamaan omituisesti päätä.. tuli kuuma, vähän oksu olo, mikä ei ole itselleni ollenkaan normaalia. Huikkasin frendeille että lähdenpä nyt kotiin, moiks. Kävelymatkaa himaan sellaset 15 min normaalisti mutta nytpä kesti pikkasen kauemmin kun rupesi jalat lähtemään alta. Kävely rupesi olemaan täysin mahdotonta. Kyllähän olin jo aiemmin tajunnut että voi perkele nyt on joku heittänyt mun drinksuun jonkun daterapedrugin tms. Katselin jatkuvasti taaakseni ettei vaan kukaan näe tätä mun säälittävää yritystä pyritellä eteenpäin... ei vaan ottanut onnistuakseen. Mutta ei mua kyllä kukaan sillon seurannut, sen muistan.
Sitten katosi muisti, lopusta en tiedä mitään. Enkä tule koskaan tietämäänkään.
Seuraava muistikuva on kun seur päivänä pari tuttua ravistelee hereille jossain yleisvessan lattialla. Sain suustani vaan sanotuksi "oh my God" kun samantien tietysti huomasin vaatetuksen puuttuvan....
Tietysti poliisille, sairaalaan, yms, mutta sekin vasta sen jälkeen kun olin mennyt himaan miettimään & nukkumaan että mitä vittua on tapahtunut. Todisteita sitten löytyi, mutta tuomioistuin ei antanut lupaa käyttää niitä.
Ainoa mitä tiedän on että siellä vessoissa oli kanssani samaan aikaan Turkkilaisia miehiä.

että tällaista. voi saatana kun osaakin syödä sisintä. Mutta kyllä se päivä päivältä parenee ja olen jopa ollut entiseni sosiaalisesti viimeiset pari viikkoa! Kunhan ei liikaa kelaile. Alkoholin käyttöä voisin todellakin vähentää niin pääsisi puntille yhtä paljon kun ennen koko paska episodia.

vegitax sanoi:
Mulla varmaankin rankin kokemus oli 5 vuotta takasin pääsiäissunnuntaina aamuyöstä kun tultiin kavereiden kanssa baarista ja mentiin nakkarille hakemaan safkaa. Noh.. Siinä sitten oli joku revohka porukkaa ja alko haastamaan riitaa mein kanssa. Koitin siinä sitten rauhoitella ja sivusta tuli tyyppi pistoolin kanssa ja kajautti suoraan poskesta sisään ja vasemman silmän läpi stoppas pääkalloon.
Vasen silmä jouduttiin poistamaan sitten tuli kallonmurtuma ja iso kasa kaikkea muuta paskaa. Muutamia millejä kuti olis menny ihan mihin muuhun suuntaan vaan ni henki olis ollu pois. Kasvonhalvaus oli kans aika liki.

Sälli saatiin hetimiten kiinni ja tapon yrityksestä 4v 8kk tuli linnaa. Se vapautu just viime kesän alussa, oli vapaana 2kk ja takasi linnaan kahdesta törkeestä pahoinpitelystä :lol2:

Semmosia ne narkit on.

Mites ite, kauanko kirosit sitä paskiaista veri kiehuen tuon homman jälkeen ennenkun vähän rauhoituit?

Naene sanoi:
Juu tiedänhän sen. Pakkohan mun oli taholle sun toiselle selitellä ja ihmisille jotka liian lähelle punkee ja mulla yksinkertaisesti sekoaa pää heh... hyvä siinä sitten selitellä. Mua vaan vituttaa äärimmäisesti ihmisten reaktiot - jopa ammattilaisten. Sääliä tai haleja sitä ihminen viimeiseksi kaipaa. Psykiatri kertoi mulle päin naamaa etten mä mitään pysty nyt tekemään, kannattaa heittää tutkinto vaan roskiin joo fuck you. Lääkäri yleensä vaan pudisti päätänsä ja sanoi että on vihainen. Kiva olin sitten sen lopun päivää itsekin vihainen.

Nojoo kai se on ihan hyvä asia kertoa eipä kukaan ole päin mun naamaa reagoimassa täällä ainakaan ;) Helvetin ahdistava juttu vaan itselleni, syö sisintä ja veri kiehuu kun en oikein tiedä mitä tapahtui itsekään.
Hmmm... olin siis raflassa ja rupesi huippaamaan omituisesti päätä.. tuli kuuma, vähän oksu olo, mikä ei ole itselleni ollenkaan normaalia. Huikkasin frendeille että lähdenpä nyt kotiin, moiks. Kävelymatkaa himaan sellaset 15 min normaalisti mutta nytpä kesti pikkasen kauemmin kun rupesi jalat lähtemään alta. Kävely rupesi olemaan täysin mahdotonta. Kyllähän olin jo aiemmin tajunnut että voi perkele nyt on joku heittänyt mun drinksuun jonkun daterapedrugin tms. Katselin jatkuvasti taaakseni ettei vaan kukaan näe tätä mun säälittävää yritystä pyritellä eteenpäin... ei vaan ottanut onnistuakseen. Mutta ei mua kyllä kukaan sillon seurannut, sen muistan.
Sitten katosi muisti, lopusta en tiedä mitään. Enkä tule koskaan tietämäänkään.
Seuraava muistikuva on kun seur päivänä pari tuttua ravistelee hereille jossain yleisvessan lattialla. Sain suustani vaan sanotuksi "oh my God" kun samantien tietysti huomasin vaatetuksen puuttuvan....
Tietysti poliisille, sairaalaan, yms, mutta sekin vasta sen jälkeen kun olin mennyt himaan miettimään & nukkumaan että mitä vittua on tapahtunut. Todisteita sitten löytyi, mutta tuomioistuin ei antanut lupaa käyttää niitä.
Ainoa mitä tiedän on että siellä vessoissa oli kanssani samaan aikaan Turkkilaisia miehiä.

että tällaista. voi saatana kun osaakin syödä sisintä. Mutta kyllä se päivä päivältä parenee ja olen jopa ollut entiseni sosiaalisesti viimeiset pari viikkoa! Kunhan ei liikaa kelaile. Alkoholin käyttöä voisin todellakin vähentää niin pääsisi puntille yhtä paljon kun ennen koko paska episodia.

No vittu.. Tommoset saatanan tyrmäystippavammat vois kyllä tappaa maan päältä eikä kukaan jäis kaipaamaan..

Joo. Sääli on kaikkeista pahin. Itseasiassa se vaan pahentaa tilannetta.
Psykiatrit nyt on ihan pihalla kaikesta, ainakin täälläpäin. Joskus tulee olo, että miten sellaset idiootit on edes saanut ne psykologin/psykiatrin paperit itselleen.

Ainoa ratkasu mitä ne pystyy ehdottamaan on diapamit ja masennuslääke ja jokapäivänen terapiasessio (Ja varmaan kiinnosti ihan helvetisti käydä jossakin mielenterveyskeskuksessa joka päivä pälättämässä, ihan kun muutakin tekemistä olisi)

Muttamutta.. Kaikesta toipuu. Ikinä tapahtumat ei unohdu, mutta ajatukseen tottuu ja siitä tulee osa sun omaa historiaa. Helpottaa kyllä ajan myötä.

Naene sanoi:
Hmmm... olin siis raflassa ja rupesi huippaamaan omituisesti päätä.. tuli kuuma, vähän oksu olo, mikä ei ole itselleni ollenkaan normaalia. Huikkasin frendeille että lähdenpä nyt kotiin, moiks. Kävelymatkaa himaan sellaset 15 min normaalisti mutta nytpä kesti pikkasen kauemmin kun rupesi jalat lähtemään alta.
.
.
Hitto sentään että sulle piti käydä noin... Mä pelkään omien tuttujen tyttöjen puolesta aina kun ne kulkee yksinään kaupungilla yms., varsinkin kun ne on yleensä tuhannen kännissä... :(

Uskon että selviät ja kasvat vahvemmaksi ihmiseksi. Paskaa voi tapahtua kelle tahansa.

Naene sanoi:
Mites ite, kauanko kirosit sitä paskiaista veri kiehuen tuon homman jälkeen ennenkun vähän rauhoituit?

Jonkun aikaa. Parin kuukauden päästä vaan totesin itselleni ihan kylmän rauhallisesti, ettei se siitä miksikään muutu, jos mä sen hengiltä hoitelen (Siis tarjouksia tuli ja monta).

Itseni kanssa mä joka tapauksessa joudun elämään, joten mun kait kannattaa katsoa, etten tee jotain jota tulen katumaan lopun ikääni.

Kaikkein eniten mua ens alkuun vitutti se, että olin vaivalla hankkinut itselleni hyvän kropan (Siis kehonrakennusta harrastelin sillon) ja se saatanan ääliö pilas mun haaveet kyllä totaalisesti. Sairaalassa tippu paino melkein 10kg (Kaikki lihaksesta pois) ja lääkäriltä tuli treenikielto. Sitten siihen vielä lisäks, että ku olis saanu alkaa taas treenaamaan, niin maksimipainot oli tippunu alle puoleen entisistä. Siis se pisti veren kiehumaan aika huolella. Sen jälkeen en olekaan säännöllisesti pystynyt treenaamaan, paitsi nyt 5:n vuoden tauon jälkeen kun lueskelin pakkista, niin tuli semmonen kipinä, että uusiks kuntoon ja lujaa. Nyt olen viikko takasi perjantaista lähtien ollu kunnon ruokavaliolla ja treenannu kunnolla. Eli ainakin vuosi menee, että pääsen edes jonkinnäköseen kuntoon.

Sitä narkkia vastaan mulla ei ole mitään tunteita. Ei hyviä eikä pahoja. Sillä ei ole mitään asiaa mulle ja mulla ei ole sille. Jos jossain nään niin en ole tuntevinaan. Se on muutenkin säälittävä reppana. Sillä on alkoholismi, hepatiitti (Se parantumaton versio :lol2: ) huumeriippuvuus ja pari muuta sairautta, eli ei silläkään hyvin mene. Paha saa palkkansa.

vegitax sanoi:
Jonkun aikaa. Parin kuukauden päästä vaan totesin itselleni ihan kylmän rauhallisesti, ettei se siitä miksikään muutu, jos mä sen hengiltä hoitelen (Siis tarjouksia tuli ja monta).

Itseni kanssa mä joka tapauksessa joudun elämään, joten mun kait kannattaa katsoa, etten tee jotain jota tulen katumaan lopun ikääni.

Kaikkein eniten mua ens alkuun vitutti se, että olin vaivalla hankkinut itselleni hyvän kropan (Siis kehonrakennusta harrastelin sillon) ja se saatanan ääliö pilas mun haaveet kyllä totaalisesti. Sairaalassa tippu paino melkein 10kg (Kaikki lihaksesta pois) ja lääkäriltä tuli treenikielto. Sitten siihen vielä lisäks, että ku olis saanu alkaa taas treenaamaan, niin maksimipainot oli tippunu alle puoleen entisistä. Siis se pisti veren kiehumaan aika huolella. Sen jälkeen en olekaan säännöllisesti pystynyt treenaamaan, paitsi nyt 5:n vuoden tauon jälkeen kun lueskelin pakkista, niin tuli semmonen kipinä, että uusiks kuntoon ja lujaa. Nyt olen viikko takasi perjantaista lähtien ollu kunnon ruokavaliolla ja treenannu kunnolla. Eli ainakin vuosi menee, että pääsen edes jonkinnäköseen kuntoon.

Sitä narkkia vastaan mulla ei ole mitään tunteita. Ei hyviä eikä pahoja. Sillä ei ole mitään asiaa mulle ja mulla ei ole sille. Jos jossain nään niin en ole tuntevinaan. Se on muutenkin säälittävä reppana. Sillä on alkoholismi, hepatiitti (Se parantumaton versio :lol2: ) huumeriippuvuus ja pari muuta sairautta, eli ei silläkään hyvin mene. Paha saa palkkansa.

Noniin, kyllä sulla paremmin menee kun sillä kuitenki ;)
Aivan turha episodi toi sullekin oli. Järjetön maailma.

Itselläni ihan oma vika että menin sitten ryypiskelemään ja tupakoimaan ja mitä lie. Ja näin kunto huonontunut. Mutta enköhän nyt voisi kiivetä takaisin ylös - ensin tosin on otettava koulujutut kiinni ja nopeasti että ei vielä ihan kybällä. Ollaanpahan vielä elossa.
Ja en ole koskaan enkä varmasti koskaan tulekaan ajattelemaan jostain psykiatriasta/psykologiasta kun että turhaa lässytystä se on.

Naene sanoi:
Noniin, kyllä sulla paremmin menee kun sillä kuitenki ;)
Aivan turha episodi toi sullekin oli. Järjetön maailma.

Itselläni ihan oma vika että menin sitten ryypiskelemään ja tupakoimaan ja mitä lie. Ja näin kunto huonontunut. Mutta enköhän nyt voisi kiivetä takaisin ylös - ensin tosin on otettava koulujutut kiinni ja nopeasti että ei vielä ihan kybällä. Ollaanpahan vielä elossa.
Ja en ole koskaan enkä varmasti koskaan tulekaan ajattelemaan jostain psykiatriasta/psykologiasta kun että turhaa lässytystä se on.

Juu. Turhaa oli. Mut nyt mullon aika iloita. Saan uuden silmäproteesin (Öh. ehkä semmosesta, joka ei silmäproteeseista mitään tiedä _voi_ kuulostaa melko epämääräsen oudolta :D ) ja se on semmonen, et sitä kun ei sit erota millään aidosta silmästä (Toisin kun tätä nykystä paskaa) on sen verran uutta teknoloogiaa. Tolla sällillä, ketä on 70's showssa Eli se punk'd ohjelman juontaja(jonka nimeä en muista) Niin sillä ilmeisesti on semmonen. Saa vihdoin ja viimein tän naamataulun lähes entiselleen eli kropankin on aika sit niinq tulla kondikseen..

Juu. Elämästä kiinni vaan ja menoks :)

Olikohan älykkäin kommentti, mitä se psykoloogi mulle sano , että : "Sä oot itte niin älykäs, että sä pystyt itse käsittelemään tätä asiaa melko hyvin..." tosin sitten se jatku hieman ärsyttävämmällä "... mutta laitetaas sulle ny viel ainaki viideks viikoks aika!" :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom