Elämänne rankin kokemus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Örkki
  • Aloitettu Aloitettu
ALi sanoi:
Suurta vitutusta aiheuttaa ihmiset,jotka eivät koskaan ole kokeneet mitään oikeasti negatiivista, eivätkä myöskään osaa edes eläytymisen kautta ymmärtää toisen tuskaa (oli syy mikä tahansa). Tälläisiltä tapauksilta voi tulla todella tökeröitä kommentteja yms ymmärtämättömyydestä johtuvia reaktioita jos kohtaavat ihmisen, jolla ei mene hyvin.

Luinpa tätä trediä "iltasaduksi", ja tässäpä loistava kommentti. Kaikki mitä halusin sanoa, mutta en vaan osannut. Näin! Kuka haluaisi monistaa mun entisille kavereille?:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Halo sanoi:
Miltäs kivikaudelta sitä tullaan? En itse ainakaan kertaakaan ole seksiä harrastaessani ajatellut millään tasolla perheen perustamista. Eiköhän nykyaikana ala asenteet olemaan muutenkin sitä luokkaa, että naisetkin nai ihan sen seksin takia. Muistan lukeneeni jostain tutkimuksesta, jossa todettiin että naisten sukupuolikäyttäytyminen on 'miehistynyt' viime vuosikymmenien aikana todella paljon, eli asenteet seksiä kohtaan alkaa olla lähempänä toisiaan.

Hassu kun miehet aina vetoaa tohon geenien levittämiseen näissä pettämisasioissa. Ihan niinkun se pettäminen ois jotenkin enemmän oikeutettua teille. Se ei ole. Jos joku pettää, vika löytyy ihan satavarmana parisuhteesta.

E: Hirveästi tsemppiä Maskotille.

No eipä se hyväksyttävää ole kummallekaan sukupuolelle. Mutta miehillä on tämä "lieventävä asianhaara" puolellaan.

Ja samat geenit meissä on kuin kivikaudellakin. Aivan sama mitä kulttuurievoluutio tuo tullessaan kun miehellä on 100 miljoonaa siittiötä ja naisella vain yksi kohtu ja munasolu. Nämä biologiset tosiseikat eivät ole muuttuneet miksikään.

Eli jos mies pettää niin nainen voi lohduttautua sillä, että kun mies sanoo ettei se merkinnyt mitään, niin hän puhuu useimmiten aivan totta.

16-kesäisenä olin menossa kevarilla kotia päin ja eiköhän hyökännyt kolmion takaa auto eteen :| vauhtia oli 80km/h ja rapiat, eihän siinä kun jarrut sutiin ja nurin.
Molempiin jalkoihin ja käsiin/kämmeniin ym, tuli vittumaiset asfaltti-ihottumat kun ajovarustus nyt sattui olemaan farkut/t-paita.
Molemmat peukalot murtuivat.
TK:ssa rapsuteltiin asfaltit pois ihosta ja peukalot paketoitiin viimesen päälle vittumaiseen "lifti" asentoon :| .
Oli se vittumaista 3 kertaa päivässä pestä haavoja verenmaku suussa.
Ja yllätys yllätys kyseinen autoilija karkasi paikalta sen kummempia kyselemättä, ja vakuutukrahat jäi saamatta koska toista osapuolta ei tavoitettu. Muistivat kuitenkin jälkeenpäin korotetulla vakuutusmaksulla.
Kyllä siinä kesän sai pilalle menemään.

Tomppa85 sanoi:
No eipä se hyväksyttävää ole kummallekaan sukupuolelle. Mutta miehillä on tämä "lieventävä asianhaara" puolellaan.

Ja samat geenit meissä on kuin kivikaudellakin. Aivan sama mitä kulttuurievoluutio tuo tullessaan kun miehellä on 100 miljoonaa siittiötä ja naisella vain yksi kohtu ja munasolu. Nämä biologiset tosiseikat eivät ole muuttuneet miksikään.

Tuo on jossakin todistettu vääräksi oletukseksi. Ei luolamies raahanut ämmää luolaan paneskellakseen, vaan säilyttääkseen omat geeninsä. Miehellä on varsin kovat mustasukaisuus- ja suojelugeenit. Naiset taas hakivat sitä parasta siittäjää ja naiskentelivat ympäriinsä. Miehillä taas oli halu levittää omaa geenistöään, siksi tuuppasivat kun saivat. Muutama tuhat vuotta ennen ajanlaskua mies keksi avioliiton. Ihan vain siksi, koska naiset olivat hyperseksuaalisia ja niitä oli vaikea pitää kurissa. Tämä naisten pakkoalistus on kestänyt jo tuhansia vuosia ja kulttuurissa naisten pidättyväsiys on yleensä mainittu jopa lailla. Naisten alistaminen miehen palvelijaksi on saanut naiset riippuvaiseksi isännästään ja näin uskollisiksi. Nyt ihan viime vuosikymmeninä naisten seksuaalisuuden tabu on kumoutumassa.

Tomppa85 sanoi:
Naisen pettäminen on lähes aina vakavampi asia kuin miehen. Kyseessä on käki-ilmiö, eli naisen mies joutuu kasvattamaan vieraan lapsen.

Entäs jos nainen ei tule raskaaksi ja käy vaan pienellä panolla? Onko se sitten vakavampaa kuin miehen pettäminen? Millä vakavuus määritellään?

Nainen ei voi naida ympäriinsä ilman että siihen liittyy perheen perustaminen ainakin jollain tasolla. Miehen pettäminen on taas enemmän geenien levittämistä, eikä siihen liity todennäköisesti sen kummempaa henkistä puolta. Siksi ehkä naiselle on vaikea ymmärtää miehen puolustelua "se oli vain seksiä, en mä sitä rakasta."

Vaikka en ole nainen, totean silti että PASKAA.

Kumma miten tällä foorumilla miehet tietävät mistä nainen nauttii tai ei nauti, kumma miten miehet tietävät miksi nainen harrastaa seksiä.

Yksi raskas kokemus oli yläasteen jatkuva henkinen ja fyysinen koulukiusaus ja siitä seurannut jumalattoman huono itsetunto, mitä ei löydy vieläkään. :(

Mutta ehdottomasti rankin kokemus oli alkukesästä 2004 tapahtunut isäni yllättävä ja nopea kuolema. Rankan flunssan takia TK:n ja sitten yliopistolliseen sairaalaan ja sille matkalle jäi parin viikkon kuluttua.

Oli aika vitun rankka kesä, päivät töissä välillä helvetinkin pitkiä päiviä, illat himassa töitä ja sitten vielä meni pitkäaikaisen muijakaverin kanssa välit poikki oman idiotismin takia. Vittu että olin sen kesän jälkeen poikki.

Vieläkin sitä on hieman katkera isän kuolemasta, onneksi välit isään oli helkkarin hyvät. Ei vaan ole jotenkin kunnolla kerinnyt käsitteleen asiaa, kun oli lopputyön tekoa, koulusta valmistumista, eka kunnon työpaikka.

Mutta eiköhän se tästä...

Sumu sanoi:
Entäs jos nainen ei tule raskaaksi ja käy vaan pienellä panolla? Onko se sitten vakavampaa kuin miehen pettäminen? Millä vakavuus määritellään?

No minähän sanoin vain, että naiselle "pieni pano" on epätodennäköisempää kuin miehelle.

Sumu Vaikka en ole nainen sanoi:
Naiset harrastavat seksiä aivan samoista syistä kuin miehetkin. Eli lisääntyäkseen ja levittääkseen geenejä. Ai joo, ja vahvistaakseen sosiaalisia siteitä. Enkä muuten sanonut mitään etteikö nainen voi nauttia samalla tavalla kuin mies seksistä. Sanoin vain, että siihen liittyy useammin henkinen puoli ja perheen perustaminen.

Kumman puolustelua sinä Sumu arvioit uskottavammaksi, naisen vai miehen selityksen siitä, että "se oli vain yhden illan juttu, ei siihen liittynyt mitään erityistä?"

Tomppa85 sanoi:
No minähän sanoin vain, että naiselle "pieni pano" on epätodennäköisempää kuin miehelle.
Ahaa. Toki voit pitäytyä omassa näkemyksessäsi, mutta ehkä pieni realitycheck olisi paikallaan. Toiseessa lauseessa luettelet syitä, miksi ihmiset (sekä miehet että naiset) harrastavat seksiä, ja sieltä syistä puuttui kyllä se koko homman avain tähän "väittelyyn", eli ihan puhdas seksin (lue panemisen) himo...

Kuningasankka sanoi:
Yksi raskas kokemus oli yläasteen jatkuva henkinen ja fyysinen koulukiusaus ja siitä seurannut jumalattoman huono itsetunto, mitä ei löydy vieläkään. :(

Mutta ehdottomasti rankin kokemus oli alkukesästä 2004 tapahtunut isäni yllättävä ja nopea kuolema. Rankan flunssan takia TK:n ja sitten yliopistolliseen sairaalaan ja sille matkalle jäi parin viikkon kuluttua.

Oli aika vitun rankka kesä, päivät töissä välillä helvetinkin pitkiä päiviä, illat himassa töitä ja sitten vielä meni pitkäaikaisen muijakaverin kanssa välit poikki oman idiotismin takia. Vittu että olin sen kesän jälkeen poikki.

Vieläkin sitä on hieman katkera isän kuolemasta, onneksi välit isään oli helkkarin hyvät. Ei vaan ole jotenkin kunnolla kerinnyt käsitteleen asiaa, kun oli lopputyön tekoa, koulusta valmistumista, eka kunnon työpaikka.

Mutta eiköhän se tästä...

Otan osaa.
Toi katkeruus on kyllä kumma juttu, nim. itsekin HYVIN katkera. Kamalinta on se, että kaverini faija oli todella lähellä kuolemaa juuri ennen kuin mutsi kuoli (ja samanlaiseen sairaskohtaukseen vielä), ja olen kaverilleni aivan_helvetin_katkera että hänen isänsä elää ja mun äiti ei. Tapauksessa on muutakin mutta en viitsi kertoa sillä muuten joku saattaa tunnistaa (kaverini faijan siis). Katkeruus on kamalaa! Tiedän ettei tavallaan ole mitään syytä olla katkera, mutta minkäs teet. Tosin tämä kaverini o nykyään "kaveri", itse niin helvetin onnellinen parantuneesta faijastaan ettei voi käsittää mun tuskaani.

Mäkin toivon, että tästä voi joskus toipua. Joulu on/oli pahin, kun systeri on ihan hajalla, ja mun piti olla sen tukena ja vahva, vaikka itellä itku kurkussa. Muutenkin noi tilanteet, missä joku tilittää jostain "tosi rankoista kokemuksista" ja naureskelee kuolemalle vituttaa niin paljon. Tekis mieli vetää lättyyn ja sanoa että vittuako säkään mitään mistään elämästä tiedät.

No, ehkä se tästä. Ennen sitä eli päivän kerrallaan, nyt voi elää jo pari kuukautta kerrallaan, muut kun suunnittelee mitä tekee sitten isona, mä suunnittelen tyyliin" jos oon hengissä vielä".
Teen vieläkin duunia niin paljon, etten kerkeä juuri muuta ajattelemaan. Se on ollu mun taktiikka äidin lähdön jälkeen. Kesäsin tulee vähän lomailtuakin, ja sillon heti ahdistaa. Nytkin on loma, ja kattokaa mitä avautumista. Ei pitäis kuunnella tällästa musiikkia kun kirjottelee..

Tomppa85 sanoi:

No huh huh. Millä perusteella? Naisia panettaa ihan yhtälailla kuin miehiä, mun kaveripiiriin on siunaantunut sellaisia naisia, joita panettaa ENEMMÄN kuin miehiä. :D

Naiset harrastavat seksiä aivan samoista syistä kuin miehetkin. Eli lisääntyäkseen ja levittääkseen geenejä. Ai joo, ja vahvistaakseen sosiaalisia siteitä. Enkä muuten sanonut mitään etteikö nainen voi nauttia samalla tavalla kuin mies seksistä. Sanoin vain, että siihen liittyy useammin henkinen puoli ja perheen perustaminen.

Kyllä kuule miehilläkin (puhun miehistä, en pojista, niinkuin sinä) liittyy tuo henkinen puoli seksiin ihan yhtälailla. Ja kyllä, naiset nauttivat seksistä ihan samalla lailla kuin miehetkin. Niin suhteessa kuin yhdenillan suhteissakin. Tiedän miehiä, jotka eivät ole ikinä harrastaneet yhden illan seksiä. Miksikö? Koska he eivät näe touhussa mitään järkeä, lue: Seksi on heidän mielestään parempaa ihmisen kanssa, jonka tuntee ja jonka halut osaa tyydyttää, jolloin seksistä nauttii kumpikin osapuoli täysillä. Miehelle kun usein tuo tyydytystä myös nähdä naisensa nauttivan.
Toisaalta en itsekään ole ikinä harrastanut yhdenillan seksisuhteita, vaikka mahdollisuuksia olisi ollut (sinkkuna siis). Miksikö? Ei vaan voisi vähempää kiinnostaa säätää jonkun tuntemattoman kanssa.
Ja muistakaa nyt hyvät ihmiset käyttää niitä kortsuja kännissä sekoillessanne, niin ei tarvitse alkaa tuntemattomien kersojen isiksi/äideiksi!

Kumman puolustelua sinä Sumu arvioit uskottavammaksi, naisen vai miehen selityksen siitä, että "se oli vain yhden illan juttu, ei siihen liittynyt mitään erityistä?"

En oo sumu, mutta kyllä kummallakin tämä selitys on yhtä uskottava/epäuskottava. Paska selitys jokatapauksessa.

PeeÄs: Voisiko tämän siirtää esim. parisuhdetopiciin,modet?

Tomppa85 sanoi:
Mä ainakin pitäisin miehen selittelyä uskottavampana, mutta perusteena on se, että nainen on yleisesti ottaen tunteellisempi kuin mies. On siis todennäköisempää, että naisella on tunteet mukana, jos miehiin verrataan. Tietysti on olemassa niitä naisia jotka harrastavat yhden illan juttuja ilman tunteita, ja on olemassa niitä miehiä jotka yhden kerran jälkeen ovat umpirakastuneita vastapuoleen.

Kyllä mulle ainakin vakuuttelut riittäisi, jos pitkäaikainen elämänkumppani on pettänyt, ja haluan sen kanssa jatkaa. Yhden kerran olen valmis antamaan anteeksi. Toinen kerta pistääkin jo miettimään muita vaihtoehtoja. Jokainen ihminen tekee virheitä jatkuvasti, ja niistä pitää oppia.

Ja mun osalta tais tää :offtopic: loppua tähän yhteen postiin.

Patteri_ sanoi:
Omat ongelmat kuulostaa teiän ongelmiin verraituina tosi pieniltä. Paitsi yksi.
Eli seurustelin vuoden tytön kanssa, jota tosiaan rakastin enemmän kun omaa elämää. Sitten kuulin pari viikkoa sit tässä sysäyksen, että ei olla enää yhessä. Et uutenavuotena ollaan viimesen kerran yhessä ja sen jälkeen vaan kavereita (seksisuhde tms). Mutta ei se vaan tunnu riittävän. Tuntuu nyt tyhjältä. Mitä teen viikonlopun tms.. Ollaan kyllä saatu puhuttuu asiat hyvin läpi. Mut ei silti mikään paras olo ollu pari viikkoo sit eikä vielä nytkään. Uusi tyttö auttaisi vaikka monet ei usko. Mutta TODELLA vaikeaa löytää yhtä hyvää, mulle sopivaa..

Mulla oli ihan samanlainen juttu. Tyhjältä tuntu pitkän aikaa, mutta aika parantaa... Kavereita tosiaan oltiin, ja minä koitin vielä pelastaa meidän suhteen, hölmöä sinänsä. Ei se halunnut musta mitään muuta kun kaveria, ja ehkä autokuskia :D Naisille se on ehkä vaan helpompaa olla vaan kaveria exän kanssa, mutta minä en siihen pystyny, ja nykyään en tätä naista haluais edes nähdä koskaan. Lähinnä toi kaveraaminen oli vaan sitä että minä halusin sen takasin, koska mulle on niin vähän kysyntää ja kuitenki viihdyin ton naisen kans. Hän taas on vaan liian yksinäinen, ja halus mun kans olla sen takia vielä hyvä ystävä.

Tomppa85 sanoi:

Eli jos mies pettää niin nainen voi lohduttautua sillä, että kun mies sanoo ettei se merkinnyt mitään, niin hän puhuu useimmiten aivan totta.

Ihan samaa mieltä sun kanssa tomppa, onneksi kaikki eivät ole niin tasaarvosia että unohtaa ihan tosiseikat.

:offtopic: Saattaa kuulostaa todella törkeältä, mutta jos ihminen itse aiheuttaa onnettomuuden esim. kokeilemalla miten kovaa auto/mp kulkee, tai nukahtaa rattiin tai pelleilemällä, niin minä nauran perseeni kipeäksi. En tunne sympatiaa sellaisille ihmisille jotka vaarantavat oman ja muiden hengen typerillä teoillaan. Se vaan pistää minun vereni kiuhumaan ei muuta.

Itselläni kovinkaan pahoja kokemuksia ei ole. Tietenkin kolhuilta ei ole vältytty elämän aikana, mutta sellaista sattuu. Leikkauksissa juoksin nuorena vuosittain ja osittain se aiheutti lapsettomuuden (varmaan kaikille selvillä mitä leikeltiin) Tämäkin tapahtui viisaitten tohtoreiden virheistä.
Mummojen ja vaarien kuolema ei jostain syystä aiheuttanut minussa mitään tunteita.
Koulukiusaaminen (hakkaaminen vasaralla, sormien viiltäminen auki ja julkinen haukkuminen) ja koulun henkilökunnan hiljentyminen tosiasioille opetti minulle, että paskoja asioita tapahtuu ja kukaan ei niistä välitä. Vain itse voi auttaa itseään. Siitä seurauksena useat kostoiskut kiusaajille ja rikosrekisteri.

Jos tuo Mental Pain:in avaus nyt sattui jotankin tuota kirjoittamaani juttua tarkoittamaan niin heti alkuun mainittakoon että ajoin kyllä ihan asiallisesti ja rajoitusten mukaan.

HassuSetä sanoi:
Jos tuo Mental Pain:in avaus nyt sattui jotankin tuota kirjoittamaani juttua tarkoittamaan niin heti alkuun mainittakoon että ajoin kyllä ihan asiallisesti ja rajoitusten mukaan.
Ihan yleisellä tasolla puhuin. Useasti näkee lehtien otsikoilla kuinka koko "seurakunta" suree nuoria aikuisia jotka kuolivat auto-onnettomuudessa ylinopeuden tai alkoholin nautiskelun takia.

:offtopic:

Tähtityttö sanoi:
No huh huh. Millä perusteella? Naisia panettaa ihan yhtälailla kuin miehiä, mun kaveripiiriin on siunaantunut sellaisia naisia, joita panettaa ENEMMÄN kuin miehiä. :D

Joo, ja noille sun kaveripiirin naisille on ihan oma nimityksensäkin...

Tähtityttö sanoi:
Kyllä kuule miehilläkin (puhun miehistä, en pojista, niinkuin sinä) liittyy tuo henkinen puoli seksiin ihan yhtälailla. Ja kyllä, naiset nauttivat seksistä ihan samalla lailla kuin miehetkin. Niin suhteessa kuin yhdenillan suhteissakin. Tiedän miehiä, jotka eivät ole ikinä harrastaneet yhden illan seksiä. Miksikö? Koska he eivät näe touhussa mitään järkeä, lue: Seksi on heidän mielestään parempaa ihmisen kanssa, jonka tuntee ja jonka halut osaa tyydyttää, jolloin seksistä nauttii kumpikin osapuoli täysillä. Miehelle kun usein tuo tyydytystä myös nähdä naisensa nauttivan.

Ja noille miehille löytyy kanssa ihan oma nimityksensä...

Tähtityttö sanoi:
Toisaalta en itsekään ole ikinä harrastanut yhdenillan seksisuhteita, vaikka mahdollisuuksia olisi ollut (sinkkuna siis). Miksikö? Ei vaan voisi vähempää kiinnostaa säätää jonkun tuntemattoman kanssa.

Naisia panettaa yhtä lailla kun miehiä...lol...et oo pitkiä aikoja varmaan sinkkuna sitten viihtynyt...

Tähtityttö sanoi:
En oo sumu, mutta kyllä kummallakin tämä selitys on yhtä uskottava/epäuskottava. Paska selitys jokatapauksessa.

Täytyy nyt sen verran auttaa miest...eih kun siis poikiako tässä oltiin...auttaa kuitenkin kaveria mäessä sen verran, että onhan miehillä kiistattomasti niin kulttuurihistorialliset kun fysiologisetkin seikat puolellaan. Se on kummaa, että naiset älähtää kun puetaan tää homma siihen muotoon, että kumman pettäminen on "vakavampaa" ja sieltä tulee, että kyllä meitäkin panettaa kun miehiä ja vieläpä enemmänkin...niinpä niin...panettaa varmasti ja on kulttuurissakin muutoksia tapahtunu tottakai, mutta kun puhutaan suhteellisista eroista niin kumpaakohan osapuolta sitä todellisuudessa enemmän panettaa ja kummatkohan pystyy pihtaan sitä tavaraa vaikka kuinka ja pitkään...

Joo ja ei voida yleistää, että naisten pettäminen on aina pahempaa kun miesten. Jos kaverin muija on nymfo niin varmasti onnistuu ilman suurempia tunnekuvioita. Eikä siihen mitään nymfoa tarvita, paha juttu se on kumminpäin vain, mutta yleisellä tasolla puhuttaessa mun mielestä voidaan sanoa, että naisen pettäminen on aavistuksen verran "pahempaa"...

Ei tietenkään voi soveltaa mihinkään yksittäiseen tapaukseen, mutta käsittääkseni ihan puolihuolimattona heittona Tomppa85 sen alunperin tarkotti. Vois ton verran naiset(ja tytöt) antaa periks kun kuitenkin 99% niitten jutuista homma käännetään just päinvastoin ja manataan miten meidän tunnevammasten sikojen toimintaa ohjaa eniten juurikin toi alapää...

Tomppa85 sanoi:

Kuinka ajattelit perustella asiaa?

Käsittääkseni sekä miehet, että naiset harrastavat seksiä myös nautinnon ja uusien kokemuksien vuoksi. Nykyään kun se suvun jatkaminen ei ole jokaisen seksikokemuksen peruslähtökohta. Ja sen mitä nykynaisia tunnen, niin en menisi sanomaan enää yhtään mitään tuosta perheen perustamisesta ja henkisestä puolesta seksikokemuksien yhteydessä.

Molemmille aivan yhtä hyvä selitys. Jos juttu on yhden illan suhde, niin mielestäni on aivan sama kumpi sukupuoli tarinaa kertoo.

training_addict sanoi:
:offtopic:

Joo, ja noille sun kaveripiirin naisille on ihan oma nimityksensäkin...

No tulihan se sieltä!
Usko mitä haluat, mutta onneksi tunnen kaverini.
Heistä yksi muuten lukee pakkistakin, terkkuja!:haart: :D

Naisia panettaa yhtä lailla kun miehiä...lol...et oo pitkiä aikoja varmaan sinkkuna sitten viihtynyt...

Pitkästä en tiedä, mutta onhan sitä toki vallan mainioita keinoja purkaa panetustaan, ja takuuvarmasti vielä saakin!:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom