Elämänne rankin kokemus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Örkki
  • Aloitettu Aloitettu
Timba79 sanoi:
Jos pelissä on tunteet ja ns. toinen mies kuvioissa koko ajan, sitten loppuisi suhden mun kanssa varmaan aika nopeeta.

Eikö se, että "pelissä ei ole tunteita", tee asiasta oikeastaan vain anteeksiantamattomampaa? Hetken mielijohteesta, vailla mitään suurempaa syytä, pettää toisen luottamuksen? Eikö se kerro, että toisen mielipide ja tunteet ovat niin yhdentekeviä, että pikapanon lyhyt mielihyvä painaa vaakakupissa enemmän?

Mutta ilmeisesti aika monen moraali toimii samalla tavoin kuin sinulla, koska esim. tuntemattoman vastaantulijan tappaminen hetken mielijohteesta on lain mukaan pienempi rikos, kuin vaikkapa perintörahojen toivossa murhaaminen. Minä ajattelisin, että paha teko on vähemmän paha jos siihen on hyvä syy, mutta olen ilmeisesti vähemmistössä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maskotti sanoi:
Itse tarkoitin ehkä lähinnä orgasmin saavuttamista, mutta yksilöllistä sekin pitkälti naisilla taitaa olla.

Joo, niin tarkoitin minäkin.

Mutta siis todella persuksista tuo vaimosi toiminta, etenkin tuon yhteisen seksuaalisen historianne kannalta. Kyllä tuo kokeilunhalu on paha pirulainen kun tuolla lailla saa yliotteen ihmisestä (olipa tyhmästi sanottu, kaikki varmaan tajusivat kuitenkin). Minä ehkä yrittäisin vielä paikata juttuja, mutta kuten sanottua yksilöitä ollaan, ja itse parhaiten tiedät voitko enää jatkaa. Jotenkin vaan tuntuu että teidän tilanteessa vaimo olisi vähän myötäillyt sinun mielipiteitäsi eikä uskaltanut sanoa, että haluaisi vähän "revitellä" -- siis ihan vaikka sinun kanssasi. Mutta en viitsi mitään spekuloida kun en teitä kumpaakaan tunne, kun mulla on tapana kumminkin sanoa jotain "loukkaavaa". Tsemppiä silti, ja sori :offtopic:

Tomppa85 sanoi:
Naisen pettäminen on lähes aina vakavampi asia kuin miehen. Kyseessä on käki-ilmiö, eli naisen mies joutuu kasvattamaan vieraan lapsen. Ja tämä lapsi on tietyllä tapaa miehen geneettisten perillisten kilpailija. Tosin modernissa maailmassa resursseista ei ole juurikaan pulaa.

Nainen ei voi naida ympäriinsä ilman että siihen liittyy perheen perustaminen ainakin jollain tasolla. Miehen pettäminen on taas enemmän geenien levittämistä, eikä siihen liity todennäköisesti sen kummempaa henkistä puolta. Siksi ehkä naiselle on vaikea ymmärtää miehen puolustelua "se oli vain seksiä, en mä sitä rakasta."

Aika perseestä olisi jos saisi vaimolta kuulla että puolet lapsista on jonkun muun tekemiä. Tämä on paljon yleisempää kuin kuvitellaan. Ovulaatio on ihmeellinen juttu...

Mä luin kerran lehdestä järkyttävän tarinan: brittiläinen perhe oli saanut selville että vaimo synnyttäisi vammaiseksi jäävän pojan. Perheellä oli ennestään tytär 7v ja poika 3v( en muista tarkalleen niiden ikää). No siinä sitten vaimo halusi oikeen erouhkauksella poistattaa lapsen mutta mies ei siihen suostunut vaan he päättivät sitten pitää lapsen. Avioero siitä sitten pikku hiljaa riipi päälle, ja mies jäi yksinhuoltajaksi lapselle. Lapsella oli todettu joku vaikea solusairaus mikä vaati molemmilta vanhemmilta tietynlaisen geenin. Ja miestä oli kehotettu lekuriin kun ei ollut tietoinen tästä, no miehellä ei todettu olevan kyseistä geeniä:eek: vaan oli tietämättömyyttään halunnut toisen miehen lapsen. Siinä sitten murheen murtamana mies päätti ottaa täydellisen verikokeen itsestään ja kävi loppujen lopuksi niin ettei yksikään lapsista ollut hänen(!!) Vaan tuo kiero hupakko oli puukottanu miestään oikeen olan takaa.

En tiedä tällaisessa tilanteessa mitä tekisin varmaan itänaapurista saisi muutama kaveri kuopata tuollaisen eukon.

Ettei nyt asia menisi ihan :offtopic: niin mulle rankin kokemus juuri nyt oli kun isäni josta en ole kuullut sen jälkeen kun 4 täytin, niin sain siltä joulun alla kortin missä toivotettiin "hyvää joulua t. isä ja ulla" !!! oon vieläkin hiukan ymmälläni tosta miks vitussa piti lähettää yhtään mitään ku ei äijä ole ollu paikalla sillon ku olen tarvinu sitä.:curs:

Maskotti sanoi:
Tähän liittyy myös muita asioita, kuten se et me pidättäydyttiin yhdynnästä ennen avioliittoa (mun vaimo itse halusi). Tuntuu pahalta et vieras mies sai kaiken sen yhdessä illassa mitä mä olin valmis odottamaan pitkän aikaa.
Siinä oli se virhe #1, Aimo puhui jo asiaa joten en lätkytä tästä enempää...

...kuin että ymmärrän tuskaasi aiempaa paremmin.

Halo sanoi:
Miltäs kivikaudelta sitä tullaan? En itse ainakaan kertaakaan ole seksiä harrastaessani ajatellut millään tasolla perheen perustamista. Eiköhän nykyaikana ala asenteet olemaan muutenkin sitä luokkaa, että naisetkin nai ihan sen seksin takia. Muistan lukeneeni jostain tutkimuksesta, jossa todettiin että naisten sukupuolikäyttäytyminen on 'miehistynyt' viime vuosikymmenien aikana todella paljon, eli asenteet seksiä kohtaan alkaa olla lähempänä toisiaan.

No, kyllähän sitä muutama prosentti naisistakin "nai ihan sen seksin takia" (tai sitten saavat kicksinsä hyväksytyksi tulemisesta ja haluttuna olemisesta), mutta ero miehiin on kyllä täysin ilmeinen. Se, että naisten haluttomuuden hoitamiseen käytetään testosteronilaastareita, kertoo asiasta kaiken oleellisen.

kalmukki sanoi:
Eikö se, että "pelissä ei ole tunteita", tee asiasta oikeastaan vain anteeksiantamattomampaa? Hetken mielijohteesta, vailla mitään suurempaa syytä, pettää toisen luottamuksen? Eikö se kerro, että toisen mielipide ja tunteet ovat niin yhdentekeviä, että pikapanon lyhyt mielihyvä painaa vaakakupissa enemmän?

Mutta ilmeisesti aika monen moraali toimii samalla tavoin kuin sinulla, koska esim. tuntemattoman vastaantulijan tappaminen hetken mielijohteesta on lain mukaan pienempi rikos, kuin vaikkapa perintörahojen toivossa murhaaminen. Minä ajattelisin, että paha teko on vähemmän paha jos siihen on hyvä syy, mutta olen ilmeisesti vähemmistössä.

No en mä vaan osaa pitää seksiä niin kaikenkattavana asiana, että se olisi joteinkin pettämisestä se pahin mahdollinen. Seksiä voi harrastaa ilman että rakastaan kumppaniaan pätkääkään, mutta ei niitä tunteita voi kovin vahvasti olla toista kohtaa jos ei ole rakkautta mukana. No me ajatellaan asiat eri tavalla ja se siitä, kumpikaan ei ole sen enempää väärässä tai oikeassa tässäkään suhteessa.

Ja mitä tulee tuohon hetken mielijohteeseen vastaan harkittuun tekoon, niin on siinä nyt hittovie iso ero harkitaanko oikein ensin tapailemalla ja jopa seurustelemalla toisen kanssa ja sitten punkkaan, vai onko se joku esim. laivalla suoritettu pikapano halujen tyydyttämisen nimessä. Mun mielestä tässä on iso iso ero ja tuo halujen tyydyttäminen on se pienempi juttu. Ja tämä siis on ajatus jos mun kumppani noin toimisi. Tohon tappo vs. murhajuttuun senverran, että harkitessa ehtii käyttämään järkeä ja jättää tekemättä, sama pätee pettämiseen.

Ultimecia sanoi:
Joo, niin tarkoitin minäkin.

Mutta siis todella persuksista tuo vaimosi toiminta, etenkin tuon yhteisen seksuaalisen historianne kannalta. Kyllä tuo kokeilunhalu on paha pirulainen kun tuolla lailla saa yliotteen ihmisestä (olipa tyhmästi sanottu, kaikki varmaan tajusivat kuitenkin). Minä ehkä yrittäisin vielä paikata juttuja, mutta kuten sanottua yksilöitä ollaan, ja itse parhaiten tiedät voitko enää jatkaa. Jotenkin vaan tuntuu että teidän tilanteessa vaimo olisi vähän myötäillyt sinun mielipiteitäsi eikä uskaltanut sanoa, että haluaisi vähän "revitellä" -- siis ihan vaikka sinun kanssasi. Mutta en viitsi mitään spekuloida kun en teitä kumpaakaan tunne, kun mulla on tapana kumminkin sanoa jotain "loukkaavaa". Tsemppiä silti, ja sori :offtopic:

Kiitti, en koe mitään kirjoittamaasi loukkaavana missään muodossa. Mahdotonhan sitä on varmaksi sanoa, mutta mä en oikein usko että se olis mitenkään mielipiteiden myötäilystä tai vastaavasta ollut kiinni. Ja kyllä meillä tuli kotona "reviteltyä" sen verran että jos vielä kovempaa revittelyä haluais niin mentäis jo ehkä tuonne "ei enää niinkään tervettä" -osastolle. Kokeilunhalua on kyllä voinut liittyä tapahtumaan, mutta mun on vaikea sitäkään ymmärtää kun itselleni on aina ollut selvää ettei muut pysty tarjoamaan mulle mitään sellaista mitä mä en omalta vaimoltani saisi. Kai mä edustan jotakin kuolevaa ideologiaa jossa suhteen pitäisi perustua rakkauteen, luottamukseen, tahtoon, toisen huomioimiseen, yhteisten pelisääntöjen noudattamiseen jne... Nykyään tuntuu olevan enemmän valloilla jonkinlainen 'seikkailumieli' ja tietynlainen itsekkyys ja välinpitämättömyys toisen tunteita kohtaan.

Nyt sun Maskotti olisi ehkä hyvä ajatella, että vaimosei teki yksinkertaisesti vihreen ja virheistä voi ja pitää oppia. Toinen kerta on jo systemaattista, kerran voi mokata jokainen. Mietippä tota ainakin pari minuuttia. ;)

Timba79 sanoi:
Nyt sun Maskotti olisi ehkä hyvä ajatella, että vaimosei teki yksinkertaisesti vihreen ja virheistä voi ja pitää oppia. Toinen kerta on jo systemaattista, kerran voi mokata jokainen. Mietippä tota ainakin pari minuuttia. ;)

Kyllähän sitä mielellään noin ajattelee. Se on vain turkasen vaikeaa kun on luottamus about täysin kateissa. Vaimoni ei luota enää itseenkään kun se ei uskonut alunperinkään pettävänsä mua. Tässä täytyy punnita nyt riskejä ja mahdollisuuksia. Ja väkisin miettii et mitä tapahtuu _jos_ vaimo pettää joskus uudestaan...

Maskotti sanoi:
Kyllähän sitä mielellään noin ajattelee. Se on vain turkasen vaikeaa kun on luottamus about täysin kateissa.

Mitä sä tarkoitat sanalla luottamus? Ainahan naiset tekevät muutenkin asioita ihan yks kaks joita mies ei voi ennakoida saati sitten käsittää. Jos se haluaa elää sun vierellä niin ei siltä enempää kannata vaatia. Se on jo aika paljon mun mielestä, tarkoittaahan se että olet numero yksi sen elämässä.

En usko että tuosta voi enää selviytyä. Ensimmäinen syy siinä että jos suhde on perustettu alunperin rehellisyyteen ja uskollisuuteen, toisen pettäessä tämä koko tarina raunioituu ja ollaan pisteessä mistä aloitettiinkin. Tuollainen asia jää vaivaamaan loppuiäksi ellei itse osaa olla niin kylmäpäinen että itse pettäisi myös tunteekseen vastapainoa asialle.Ja sitten haudattaisiin koko juttu ja siis vaimo ei saisi tästä tietää, koska sillä saisi sen pienen yliotteen petetyksi alistuessaan.

tämähän on sitten vaan ihan mun kopmmentti mutta jokainen voi itse miettiä piileisikö tässä ratkaisu. Suhteet missä alusta alkaen perustetaan vapaamielisyyteen ja molemmat voivat paneskella missä haluavat ei aiheuta minkäänlaista petetyksi tulemista, siksi itse harrastan nykysin näitä mua petettiin ja enää en voi luottaa koskaan naisiin kokonaan.piste.

keijo s sanoi:
Mitä sä tarkoitat sanalla luottamus? Ainahan naiset tekevät muutenkin asioita ihan yks kaks joita mies ei voi ennakoida saati sitten käsittää. Jos se haluaa elää sun vierellä niin ei siltä enempää kannata vaatia. Se on jo aika paljon mun mielestä, tarkoittaahan se että olet numero yksi sen elämässä.

Luottamus on sitä, että kun sovitaan suhteessa tietyt pelisäännöt niin niitä myös noudatetaan. Ja jos ei halua noudattaa, niin sitten ottaa asian puheeksi ja sanoo ettei halua jatkaa samoilla säännöillä. Mutta selän takana toimiminen on se mikä rikkoo luottamuksen. Jos toinen tekee sellaisia asioita mitä ei hyväksyisi toisen itselleen tekevän, niin miksei kyseiseltä ihmiseltä voisi olettaa samanlaista kohtelua itseään kohtaan? Miksi toisen pitäis saada kaikki mitä se haluaa sillä verukkeella et itse aina samalla menettää tärkeitä asioita? Miksi mun pitäis hyväksyä se et toinen ei pelaa sovituilla säännöillä jos mä itse oon pitäny niistä kiinni? Miks mun pitäis olla ainoa ihminen joka on valmis tekemään kaikkensa suhteen eteen, ja antaa toisen huidella miten lystää vain sillä verukkeella et se haluaa elää mun kanssa? Ansaitsenko mä huonoa kohtelua sillä perusteella että naiset tekee ennalta arvaamattomia ja käsittämättömiä asioita? Mä en edes usko tollasta. Mä tiedän et on naisia jotka pystyy olemaan uskollisia aviomiehelleen. Mulle ei riitä et mä oon tärkein ihminen jonkun elämässä. Mä haluan et mä saan myös kokea sen käytännössä. Ja jos mä en saa kokea sitä nykyisen vaimoni toimesta, niin mä tiedän et mä löydän ihmisen joka pystyy sen mulle osoittamaan. Samalla tavalla kuin mä itse oon pyrkiny osoittamaan sen mun vaimolle.

kalmukki sanoi:
No, kyllähän sitä muutama prosentti naisistakin "nai ihan sen seksin takia" (tai sitten saavat kicksinsä hyväksytyksi tulemisesta ja haluttuna olemisesta), mutta ero miehiin on kyllä täysin ilmeinen. Se, että naisten haluttomuuden hoitamiseen käytetään testosteronilaastareita, kertoo asiasta kaiken oleellisen.

Niin, mutta ne naiset, jotka ei saa mitään yhden illan jutuista ei luultavasti niitä harrastakaan.

Kuitenkin on paljon naisia, jotka saa nautintoa pikaseksistä tuntemattoman kanssa. Yksikin tuttu naishenkilö aina joskus toteaa, että nyt tekee mieli munaa, ja eiku baariin vaan, kun ei muualtakaan sitä äkkiseltään löydä.

Maskotti sanoi:
Kokeilunhalua on kyllä voinut liittyä tapahtumaan, mutta mun on vaikea sitäkään ymmärtää kun itselleni on aina ollut selvää ettei muut pysty tarjoamaan mulle mitään sellaista mitä mä en omalta vaimoltani saisi. Kai mä edustan jotakin kuolevaa ideologiaa jossa suhteen pitäisi perustua rakkauteen, luottamukseen, tahtoon, toisen huomioimiseen, yhteisten pelisääntöjen noudattamiseen jne... Nykyään tuntuu olevan enemmän valloilla jonkinlainen 'seikkailumieli' ja tietynlainen itsekkyys ja välinpitämättömyys toisen tunteita kohtaan.

Kokeilunhalua on myös se, että millaistahan se on jonkun toisen kanssa. Ihan varmasti joka ikinen ihminen sitä miettii, jos on elämässään vain yhden kanssa harrastanut seksiä.

Sen takia onkin ihan hyvä, että tuollaiset itsensä säästelyt avioliittoon unohdettaisiin, ja kokeiltaisiin nuorempana sen verran, ettei tule myöhemmin tarvetta.

Musta tuntuu, että mä elän tällä hetkellä (tai onhan tämä jo kestänyt jonkin aikaa..) elämäni rankinta aikaa. En tahdo sen enempää kertoa tilanteestani, mutta sen sanon, että jos tästä kaikesta selviän hengissä, niin en takuulla tee enää samoja virheita toistamiseen. Liikaa pahaa mieltä minulle sekä muille. Kovinkaan moni ei edes tiedä.. Välillä on helpompaa, mutta esimerkiksi tänään on ollut pirun vaikeaa.

Parempaa huomista odotellen..

edit.
Hippa sanoi:
Kokeilunhalua on myös se, että millaistahan se on jonkun toisen kanssa. Ihan varmasti joka ikinen ihminen sitä miettii, jos on elämässään vain yhden kanssa harrastanut seksiä.

Sen takia onkin ihan hyvä, että tuollaiset itsensä säästelyt avioliittoon unohdettaisiin, ja kokeiltaisiin nuorempana sen verran, ettei tule myöhemmin tarvetta.

Juurikin näin. Itse olen joskus miettinyt, että miten voi "tyytyä" vain yhteen. Itse ainakin olen onnellinen siitä, että minulla on ollut useampi seksikumppani, mutta kuitenkin niissä "rajoissa", ettei tarvitse tuntea itseään jakorasiaksi.. :)
Taidankin jatkaa tätä parisuhdekeskustelun puolella, ettei mene OT:ksi..

Originally Posted by Eleonoora
Musta tuntuu, että mä elän tällä hetkellä (tai onhan tämä jo kestänyt jonkin aikaa..) elämäni rankinta aikaa. En tahdo sen enempää kertoa tilanteestani, mutta sen sanon, että jos tästä kaikesta selviän hengissä, niin en takuulla tee enää samoja virheita toistamiseen. Liikaa pahaa mieltä minulle sekä muille. Kovinkaan moni ei edes tiedä.. Välillä on helpompaa, mutta esimerkiksi tänään on ollut pirun vaikeaa.

Parempaa huomista odotellen..

Ikävä kuulla kun välillä vaikutti jo menevän paremmin. Tsemppiä ja jaksamista sinulle.
Itse sain otettua itseäni niskasta kiinni ja "siivottua" elämääni. On jo vähän parempi olo. Uusi vuosi ja uudet kujeet...;)

Mika1979 sanoi:
Ikävä kuulla kun välillä vaikutti jo menevän paremmin. Tsemppiä ja jaksamista sinulle.
Itse sain otettua itseäni niskasta kiinni ja "siivottua" elämääni. On jo vähän parempi olo. Uusi vuosi ja uudet kujeet...;)

Kiitos. :) Kyllä tämä varmasti vielä tästä paranee.. Tuskin ainakaan huonompaan suuntaan mennään.. Näiden juttujen piti johtaa periaatteessa kaikkeen hyvään, mut pieleen meni. Mut elämäähän tämä on. Pitää vaan yrittää jaksaa.
Ihana kuulla, että sinä olet kuitenkin saanut asioita kuntoon. :) Kyllä se olo nykyisestään varmasti vielä paranee. ;)
Jospa uusi vuosi toisi minunkin elämääni uudet kujeet.. Joka tapauksessa uusi vuosi tuo ainakin paljon uutta. Vain aika näyttää, että mitä ne uudet jutut sit tarkalleen on. :)
Hetkellisesti taas hiukan parempi fiilis.. :)

Originally Posted by Eleonoora
Jospa uusi vuosi toisi minunkin elämääni uudet kujeet.. Joka tapauksessa uusi vuosi tuo ainakin paljon uutta. Vain aika näyttää, että mitä ne uudet jutut sit tarkalleen on. :)
Hetkellisesti taas hiukan parempi fiilis.. :)

Olen varma että sun elämään tulee vaikka mitä kivoja juttuja, jos ei muuten niin..no niin no..;)

Ettei menisi :offtopic: niin jos fyysisiä juttuja ajattelen niin rankin kokemus voisi kohdallani olla se kun tottui kuukausien ajan liikkumaan katkenneen eturistisiteen (polvessa) kanssa. Ja vähän väliä kääntämään sen itse paikalleen kun se muljahteli. Tai sitten ne kerrat kun tikkejä on ommeltu naamaan ilman puudutuksia... Onhan noita..Mutta ei niitä voi rankaksi sanoa, menevät äkkiä ohi.. Rankin kokemus tähän mennessä on ollut se kun nainen jota luuli elämänkumppanikseen olikin jotain ihan muuta. Sydän taitaa parantua pirun hitaasti kun siihen ei voi ommella tikkejä. Ja luulen kuitenkin että elämäni rankin kokemus on vielä edessäpäin..

kaks rankkaa oikeestaa ollu. tainno, ei pitäs kyllä sanaa "rankka" käyttää ku lukee noita tilityksii. melkei kaikilla ollu joko läheltäpiti-eksperimentaali tai sit järjettömiä perhekriisejä. eli heti aluks jaksamisia kaikille kellä menny/menee koton vituiks, tiijän ettei oo helppoo. helposti itsetunto menee aivan vituiks, ja sen kautta kakki muu ympärillä.

nii mut takasi asiaan :) kaaduin 8luokal vuokatissa suksilla onnistuneen bäckflipin jälkee(tainno, ländi onnistu sitpä meniki vituiks :D ) kämmen edellä käsi suorana, käsi taittui tavalla x, meni jänne, nivelside, olkalihas, öölihas(lue. kenties kiertäjäkalvosin?) ja muuta pientä. tavallaan oudolta tuntuu, ku lääkäri sanoo suoraan et oisit mieluummi katkassu sen käden :D paraneminen oli tuskaa, olka/kolmiosidettä en meinannu jaksaa/kehannu/ilenny raahata mukana, siks paranemisaika varmaa kaksinkertaistui. tuona aikana hyvin tippu kans paino, ja eritoten voimat katos tosi hyvin.

sit ehkä aidostikin järisyttävä kokemus, äärimmäisen idiotismin ilmentymä. vuosi sitten jouluna sain angiinan. eihän se mitään, lääkkeet apteekista, turvotus laski, kipu ei. sit toinen kuuri. kolmas. neljäs. viides. viides loppu, "nielun akuutin tulehdustilan tarkkailun takia vuodeosastovalvontaan". meinasin itkeä onnesta, tuohonasti kaikki 3 lääkäriä suhtautu aika välinpitämättömästi angiinaani. eikähä se oo ku vähä kipee kurkku. syöt nuo ja juot nesteitä. ja oot syömättä ku ei pysty. ryit verta ja rukoilee että se paska loppus. tuntuu jälkeenpäi oudolta, ehkä säälittävältä jonku angiinan takia valittaa, vaan oli se prkl kova koettelemus, eritoten mulle kellä ei oikeestaa muita sairastapauksia ole ollut. oikeestaa nuhaakaan. sairaalaan pääsin myös verikokeiden perusteella, tulehusarvot 270 ja pyörryin kotiin rykiessäni, ku ei saanu happea. *klops*, vessanpönttöä vasten. isä kanto sit pois. eipä kummempaa siitä tullu :) ja sit ite grand lopetukseen, joka se itse järisyttävä kokemus. ku leikattiin, nii toki nukutettiin. nukutuslääkäri ja muut painotti sitä että ennen leikkausta pitää olla tyhjä/ja wcssä käyty, sen takia, ettei suolisto lähde välttämättä heti toimimaan. mulla meni 11vrk ennenku lähti. ei voi ymmärtää miksen käyny sairaalassa hakemas apua :D söin luumuja, ihan kaikkee ja iha nii paljo ku vaa kärsi. toki ruokailu oli varsin pientä normaaliin nähden kipujen takia, mutta silti. sit joku keksi valistaa, että tavaran pakkautuessa tonne suoliputken tienoille, se suoli saattaa revetä melkei varottamatta, ja paksunsuolen kuona-aineiden levitessä seuraa akuutti yleistulehdus (tms), johon voi hyvinkin kuolla. sit samana koulupäivänä ku olin menossa sairaalaan, lähti vatta rullaamaan. voin sanoa ettei se iha ilma kyyneliä tullu :D mut kyllä porukka ihmetteli miks mä tuun pelonsekaista naurua nauraen silmät märkänä vessasta. "kävinpähän paskalla". ja hullunmaine paranee :david:
tästä opin, ei pidä ruveta olemaan aina itsepäinen, ja olla hakematta apua. ei se paljoo ois vaadittu :) joo ja hyvät uuvetvuot kaikille! :)

edit. ja se kans autto vatutukseen sikana, ku kaverille tuli kans angiina, oli 3vrk kipeenä, yksityisellä leikkasivat, samana iltana kotiin, seuraavana aamuna kotiin. missäänvaiheessa ei tarvinnu olla sillee syömättä kivun takia, tai juuri edes tuntea sitä kipua. itsellä jo peitteidenki irtoaminen yhtä helvettiä sen verenvuodon takia. krpl sanon mie

:offtopic: Nämä todellakin kuuluisivat oikeasti parisuhde threadiin.

Kai se nyt kirpaisee jos suhteen toinen osapuoli paneskelee vieraiden kanssa. Kuten on tainnut jo aikaisemmin tulla esille kaikki, siis kaikki tekevät virheitä. Toiset vaan pahempia kuin toiset. Eikä se nyt suoraan tee ihmisestä sen huonompaa. Se on kasvun paikka molemmille osapuolille. Ei sitä kuitenkaan kellekään toivoisi. Parisuhde on todellakin muusta kiinni kuin seksistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom