Eilinen 4D: Lihavasta laihaksi

Kuinka moni täällä on edes tuon 44kg laihduttanut.Minä en ainakaan.Itse olen 30kg pudottanut puolessa vuodessa.Tälläinen pieni pudotus menee vielä helposti,mutta jos pitäisi laihduttaa yli 100kg ,että alkaisi edes muistuttaa ihmistä, voisi tehdä tiukkaa terveemmälläkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ajatuksella jaksanut lukea koko threadia läpi, mutta oma mielipide on se, että nämä naikkoset olivat sairaita. Mun järkeeni ei mahdu se, että joku päästää itsensä tuohon kuntoon. Tuollainen kaikkien jokinorsujen äiti ei vaan osaa lopettaa syömistä.

Sinänsä paska dokkari, klippi noiden elämästä muutaman vuoden ajalta. Toinen nyt taisi laihtua jonkun ~40kg eikä sitäkään huomannut.

Hippa sanoi:
Iltalehden sivuilla oli juttua miehestä, joka veti pelkästään rasvaa ja hiilaria eikä yhtään proteiinia.

http://www.iltalehti.fi/2004/09/22/2241739_uu.shtml

Tuntuu uskomattomalta, että tuollainen henkilöauton kokoinen ja painoinen mies voi kärsiä aliravitsemuksesta. Normaalisti on tottunut näkemään lehtikuvissa nälkää näkeviä afrikkalaisia lapsia, jotka kärsivät aliravitsemuksesta, mutta ei uskoisi että jollain 10000+ kcal ruokavalion omaavalla henkilöllä voisi ravintoaineet puuttua ruokavaliosta kokonaan.

xjussix sanoi:
Sehän kertoin kouluikäisenä vetäneensä ~10 piirakkaa välitunnilla, ja sitten varsinaisella ruokatauolla ~20 piirasta. Tiedä sitten mitä se tarkoitti piirakalla.

Niinpä. Eihän hiilareiden liiallisella tuputtamisella ole mitään tekemistä lihavuuden kanssa, eihän? :D

MrBuffet sanoi:
Kuinka moni täällä on edes tuon 44kg laihduttanut.Minä en ainakaan.Itse olen 30kg pudottanut puolessa vuodessa.Tälläinen pieni pudotus menee vielä helposti,mutta jos pitäisi laihduttaa yli 100kg ,että alkaisi edes muistuttaa ihmistä, voisi tehdä tiukkaa terveemmälläkin.
:anssi:
Kuinka monella täällä muka on mielestäsi edes laihdutettavaa tuon 44 kilon verran. Ei minulla ainakaan. Sellaiset 10-15 kilon diettailut eivät ainakaan ole itselleni aiheuttaneet ongelmia silloin, kun niihin on massakauden jälkeen, ennen kesää, ollut aihetta. Kyllä siitä ihramäärästä, mitä silläkin tädillä päällään oli, olisi tuo sata kiloa helppo ottaa pois, jolloin se ehkä viimein alkaisi näyttää lähes ihmiseltä.

Jylli81 sanoi:
Kuinka monella täällä muka on mielestäsi edes laihdutettavaa tuon 44 kilon verran. Ei minulla ainakaan. Sellaiset 10-15 kilon diettailut eivät ainakaan ole itselleni aiheuttaneet ongelmia silloin, kun niihin on massakauden jälkeen, ennen kesää, ollut aihetta. Kyllä siitä ihramäärästä, mitä silläkin tädillä päällään oli, olisi tuo sata kiloa helppo ottaa pois, jolloin se ehkä viimein alkaisi näyttää lähes ihmiseltä.
Samaa mieltä. Uskon (tämä on tietysti täysin mutua), että 200+ kiloisen ihmisen on aika helppoa laihduttaa sellanen 80-100 kiloa. Sen jälkeen dietti vaikeutuu huomattavasti. Uskoisin, että valtavasta läskimäärästä on helpompi laihduttaa kuin ns. normaalista kaljamahasta. :jahas:

Hirveä urakka olisi pudottaa 100kg. Jos tahtina pidetään normaalia 0.5-1kg / viikko niin urakkaan tuhrautuu 100-200viikkoa eli noin 2-4 vuotta! Aikamoista itsekuria vaatii jo noin pitkät dieetit. Tätä ei muuten helposti huomioida, että jos ylipaino tulee hitaasti niin hitaasti se myös lähtee. Tuollainen kevyt 40kg ylipaino vaatii jo suunnilleen 1.5 vuoden dieetin, joka tuntuisi näin äkkiseltään aika hurjalle.

Minkähänlaisia paskakekoja nuo suoltaa kerrallaan jos käymässä on aina 30-40piirakkaa masussa. Tai miten ne ylipäätään mahtuu kakalle. Tai miten ne saa ne alas kun itselläkin jää aina kellumaan :worship:

Jylli81 sanoi:

sammaa mieltä. Tuolllaisen kokoinen ihminen voi varmaan syödä pakkotoiston standardien mukaan helvetin epäterveellisesti ja laihtua yhen 100kg :D. Tuollaisen ruhin liikuttaminen kuluttaa kohtuullisen paljon energiaa. Ainakin siinä vaiheessa kun pääsee liikkumaan.

Esox Lucius sanoi:
Hirveä urakka olisi pudottaa 100kg. Jos tahtina pidetään normaalia 0.5-1kg / viikko niin urakkaan tuhrautuu 100-200viikkoa eli noin 2-4

Veikkaisin, että paino putoaa melko nopsaa tuolta +200 --> 120kg. Ei tuossa varmaan päde nämä normaalit kilo ja viikko teoriat.

Jos ei ole kokemusta yli 100kg:n laihdutuksesta, on aika vaikeaa sanoa kuinka vaikeaa se on.Siinä voi myös käydä niin,että 100kg:n jälkeen,kun katsoo peiliin,siellä on vieläkin sellainen monsteri,että saattaa turhautua pahemman kerran.

Nuo alta kilon viikko painonpudotukset koskee vain alle 25% rasvoilla siunatuille ihmisille. Ei ne lihakset mihinkään häviä yli 200 kilon massasta. Kunhan vaan muistaa liikkua.

Nyt 20% rasvoilla lähtee lihasta, vaikeaa laihduttaa. Yli 30% rasvoilla lihakset jopa kasvoi, vaikka painoa meni yli 2kg viikossa. Kuinkahan monen laihduttajan dieetti on loppunut siihen, kun tuloksia ei tule, kun 130 kiloisena ja aika tavalla treenaamattomana vedetään -500kcal dieettiä... Eli pakkiksen ohjeilla.

Kyl sitä voi edes vähä nostaa hattua, jos on yli 40 kg tiputtanut. Varsinkin, jos postilaatikolle käveleminen on paskojen keuhkojen ja lonkan takia uroteko. Ja mitä tahdonvoimaan tulee, niin minä en ainakaan vielä ole onnistunut lukemaan pääsykokeisiin ja hankkimaan itselleni tohtorin papereita kahdessa vuodessa. -Tai siivoamaan kämppääni pariin viikkoon.

Kyl se vähän pistää miettiin, että miten v*tussa joku on tossa shapessa. (4*meikäläinen). Varmaankin kyseessä on sairaus, mutta kyllä aika moneen mielenterveysongelmaan on hoitoja.

Kerran kattelin dokkaria ylipainoisista lapsista. Ei ollut mukavaa katteltavaa. Kaikki kiusasivat taukoamatta ja kiusatut söivät suruunsa.

-Höh. Täytyy myöntää, että kyl se vähän nauratti, kun ne sai mopedit: Eka ajatus oli, että "Nyt ne pääsee ostaan lisää safkaa."

Mun mielestä ainoa pelastus noille naisille voisi olla jokin kuntoutuslaitos, jossa niitä vahdittaisiin kellon ympäri :whip: . Koska dokumentissakin selvisi että kyllähän ne ***kele laihtuu, kun ne noudattaa sitä ***tanan diettiä ja kunto-ohjelmaa mikä niille tehdään. Jos oma itsekuri ei riitä niin ei taida olla muuta keinoa kuin pakkolaihdutus :evil:

MrSteel sanoi:
Jos oma itsekuri ei riitä niin ei taida olla muuta keinoa kuin pakkolaihdutus :evil:

Pakottaminen on aina huonovaihtoehto. Tuolla tavalla nuo norsut kyllä laihtuu ja sitten kotiin päästyään lihoo taas. Omasta päästä tuon pitää lähteä, ei pakosta.

Edelleen olen sitä mieltä, että nuo naiset on psyykkisesti sairaita ja tuollaisessa tilanteessa ei pakottaminen tai itsekuri auta.

keijo s sanoi:
Minkähänlaisia paskakekoja nuo suoltaa kerrallaan jos käymässä on aina 30-40piirakkaa masussa. Tai miten ne ylipäätään mahtuu kakalle. Tai miten ne saa ne alas kun itselläkin jää aina kellumaan :worship:

Kiitos ihanista mielikuvista :haart:

PS. Onneksi söin jo ennen kuin luin viestisi.

Minulle on aivan sama kuinka lihovat kunhan eivät yhteiskunnan varoilla. On järjetöntä että kun ihminen muuttuu laiskaksi valaaksi, alkaa kaikenlaisia sosiaali- ja avustusrahoja tulemaan enemmän.

Jos liikasyöminen on ongelma, annettakoon noille päivittäin vain tynnyrillinen tuorekurkkua, ei pitäisi lihoa liikaa.

Jakob sanoi:
Pakottaminen on aina huonovaihtoehto. Tuolla tavalla nuo norsut kyllä laihtuu ja sitten kotiin päästyään lihoo taas. Omasta päästä tuon pitää lähteä, ei pakosta.

Edelleen olen sitä mieltä, että nuo naiset on psyykkisesti sairaita ja tuollaisessa tilanteessa ei pakottaminen tai itsekuri auta.

Joo en nyt tarkoittanut välttämättä mitään natsipakottamista, mutta melkoinen ihme saa tapahtua että nuo laihtuvat ilman jonkun ulkopuolisen "jämerää" tukea.
Tottakai siihen "pakkokuntoutukseen" pitäisi lisätä nuppilääkärin vastaanottoja, jotta olisi edes minkäälaisia toiveita että saavutetut tulokset saataisiin pysymään.

Hippa sanoi:
Syömisen voi lopettaa ihan lopettamalla syömisen. Ei se ruoka itsestään vatsaan mene.

Tottakai se vaatii itsekuria ja vaivaa, mutta se on järjestelykysymys.

Niinkuin joku aiemmin sanoi, läski ei itsestään sinne kroppaan tule.

On sekin mahdollisuus ettei nämä neidit edes halua olla laihoja.
Käänteinen anorexia, nääs.
Läski on kaunista, niin se vähän laskee motivaatiota laihduttaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom