terve. mua henkilökohtaisesti ihmetyttää se kun jengi spekuloi täällä eri lisäravinteista ym. poppakonsteista lihaksien ja voiman henkimiseen. ja sitten ne samat henkilöt puhuu jonkin ajan päästä diettiohjelmista, kun protskut on mennyt kylkiin. tuntuu että ihmiset etsivät jotain oikotietä kunnonkohotukseen. jengi käy 3-4 kertaa viikos puntilla ja sitten ne ei uskalla ottaa yhtään juoksuaskelta ettei lihasmassa vaan katoaisi. jos harjoitusmäärät ovat lukumäärältään noin pieniä, niin ei siinä mitään lisäravinteita tarvita, kunnon terveellinen kotiruoka riittää. väitän että protskusta ei ole mitään hyötyä jollei harjoitusmäärät ole reilusti suuremmat, vähintään 7krt/vko. Itse käyn puntiksella noin 3 krt/vko ja juoksemassa,uimassa tai hiihtämässä noin 3krt/vko ja lisäksi haen monipuolisuutta harrastamalla eri kamppailulajeja n. 3 krt/vko enkä syö mitään lisäravinteita ja hyvin palautuu. rasvat pysyvät näin myös alhaalla mulla ei ole koskaan ollut rasvaprosentti yli 8 (pihdeillä mitattuna).lisäyksenä vielä mittani: pituus 172 paino 76.
Mielestäni niin monet meistä ns tavallisista kuntoilijoista on mennyt lisäravinnemainonnan vipuun!!
Mielestäni niin monet meistä ns tavallisista kuntoilijoista on mennyt lisäravinnemainonnan vipuun!!