Ei voi mitata ...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AKV
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

AKV

Ikä
48
Nimittäin tätä vitutuksen määrää.

Kärsin vajaa kuukausi sitten flunssasta, joka pätkäisi lupaavasti nousujohteisen treenikauden sikseen. Parantelin flunssan joka ei kyllä kestänyt kovinkaan pitkään, mutta nyt toisen flunssan jälkeisen treeniviikon loppupuolella kun homma alkoi taas kulkea, tuli taas tiilestä päähän. Paska olo koko päivän ajan ja kun tulin kotiiin, niin mittasin lämmön. Kuumetta 37,6 astetta. :mad2:

Huomenna olisi ollut flunssan jälkeinen ensimmäinen TOSIKOVA jalkapäivä, jota olen oikein himolla odottanut. Vaan eipä ole enää. En ilmeisesti sitten malttanutkaan parannella sitä flunssaa kunnolla taikka mistä noita tietää. Helvetistä kaikki.:evil:

Löytyykö palstalta yhtään sellaista henkilöä, joka ei kuluneena syksynä ole ollut kertaakaan kipeä? Jos löytyy, niin KERTOKAA MULLE miten se on mahdollista? Ja muutkin: jos löytyy hyväksi koettuja vinkkejä flunssan yms. torjumiseen, auttakaa!

Jään tänne potemaan ääretöntä vitutusta ja odottelemaan hyviä vinkkejä.

Minäkin tulin just tiistaina kipeäksi...kuumetta ja kurkku kipee, nyt rupeaa jo helpottaa, parhaaksi lääkkeeksi olen huomannut kuuman kotimehun.......onkohan placebo vaikutusta???:D

Originally posted by AKV
Löytyykö palstalta yhtään sellaista henkilöä, joka ei kuluneena syksynä ole ollut kertaakaan kipeä? Jos löytyy, niin KERTOKAA MULLE miten se on mahdollista?
tosiaan en oo ollu reiluun puoleentoista vuoteen kipeä. nuhaa ja yskää tietenkin, mutta ei kuumetta kertaakaan. on jo itseänikin alkanu vähän ihmetyttää kun en tuu millään kipeeks... mistä lie johtuu

anteeks jos lisäsin vitutusta :)

Originally posted by AKV
Nimittäin tätä vitutuksen määrää.

Löytyykö palstalta yhtään sellaista henkilöä, joka ei kuluneena syksynä ole ollut kertaakaan kipeä? Jos löytyy, niin KERTOKAA MULLE miten se on mahdollista? Ja muutkin: jos löytyy hyväksi koettuja vinkkejä flunssan yms. torjumiseen, auttakaa!

Jään tänne potemaan ääretöntä vitutusta ja odottelemaan hyviä vinkkejä.
Sinkki auttaa ,koska valkosolut käytää sinkkiä "polttoaineena" Itse olen ollut noin 2,5v ilman kuumetta,on tietysti ollut vähän flunssaa, mutta sitähän ei lasketa.

Ihan hyvä idea sellaiset 30mg zinkkiä / vrk ja kun huitaisee päälle 450mg magnesiumia ja esim b6 vitamiiniä niin siinähän on made by ite "ZMA©" lisäravinne tehty. Muutenkin vitamiinit kondikseen eikä sitten kännissä tulehduta pikkupakkasilla vähissä kamppeissa...:eek:

Itse en kuumeessa ole ollut, elokuussa kävi tosin angiina kylässä...

Itsellä oli tossa pari viikkoa sitten mahatauti, josta paranin, niin iski sitten heti perään kurkkukipu. Eipä sitten tästä kulunut kuin pari päivää, niin sieltähän se kuume ja nuha jo pukkasi päälle.

Mä oon ollu koko syksyn terve. Kesällä lopetin seuraavat asiat: sosiaalisen kanssakäymisen, tupakanpolton, alkoholin juomisen(melkein kokonaan).

Originally posted by spektro
Itsellä oli tossa pari viikkoa sitten mahatauti, josta paranin, niin iski sitten heti perään kurkkukipu. Eipä sitten tästä kulunut kuin pari päivää, niin sieltähän se kuume ja nuha jo pukkasi päälle.

AAMEN! Täysin samanlainen ja saman kaavan mukainen tää mun tauti, jatkuu edelleen eikä loppua näytä tulevan! Eikä vitutusta heikennä yhtään se, että äijä hipsii joka aamu täysin terveenä treenaamaan ja itse jää peiton alle palelemaan & niistämään... :mad:

Viimeksi kun mä olin niin kipeä, että piti olla duunista pois, oli vuosi 1998. Nuhaa ei ole ollut ainakaan kolmeen vuoteen...

Salaisuuteni on epätavallinen elämänrytmi, roskaruoka ja runsas alkoholin käyttö. Ainoa pointti taitaa olla, että en tupakoi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
C-vitamiinia sellainen gramman poretabletti päivän aikana useassa osassa nautittuna on pitänyt pikkupöpöt hyvin aisoissa. Monipuolinen ruokavalio auttaa myös suojaravinteiden hankinnassa jota voi tehostaa monivitamiinillä. Se ruotsalaisten vitamiinilitku on ollut aika toimivaa.

En sitten tiedä imeytyvätkö nuo paremmin nesteenä vai onko kyseessä placebo-vaikutus mutta flunssat ja nuhat ovat kiertäneet minut parin viime vuoden aikana. En edes muista milloin olisi viimeksi ollut kuumetta.

Käsienpesua useasti päivässä suositellaan flunssakausien aikana jotta muiden pöpöt eivät kulkeude käsissä omille limakalvoille.

Liityn sairastavien joukkoon

Täälläkin HIEMAN harmittaa :mad2:
Kaikki tropit on otettu ja käsiäpesty ja koitettu elää muutenkin kiltisti mutta tuloksena on nyt toista päivää 39,8 c kuumetta, nuha ja kova kurkkukipu.
Tulee oleen tuskaa olla pois salilta mutta viimekeväinen sydänlihaksentulehdus pelästytti siinä määrin että nyt toivutaan kyllä rauhassa:(

Originally posted by Punnus
C-vitamiinia sellainen gramman poretabletti päivän aikana useassa osassa nautittuna on pitänyt pikkupöpöt hyvin aisoissa. Monipuolinen ruokavalio auttaa myös suojaravinteiden hankinnassa jota voi tehostaa monivitamiinillä. Se ruotsalaisten vitamiinilitku on ollut aika toimivaa.

Joo, C -vitamiinia tulee päivässä popsittua jo pelkästään tabuina gramman verran (2 x 500 mg) - plus sitten vielä päälle appelsiini- ja mustaherukkamehut. Ja myös B -vitamiinia, monivitamiinia ja Omega3:sta yms. Plus terveellinen & monipuolinen ruokavalio, jossa ei juurikaan nopeita hiilareita eikä kovia rasvoja. Mutta eipä sekään aina auta.

Mitäs tuo ruotsalainen vitamiinilitku on?

mulla oli ennen aina sama probleema.Heti kun on kova
treeni/kunto päällä niin eiku flunssa ja takas lähtöruutuun.
viime vuonna kävin ottamassa terveyskeskuksessa piikin
viruksia vastaan ja silloin ei ollu kun yksi mieto flunssa koko
syksynä ja talvena.
Tänä kesänä luin B&K:sta että glutamiini VOI lisätä vastus-
kykyä ja ainakin viimeiset 2 kk ympärillä on ollu kaikki kipeenä
mut mä en.Normaalisti mä oon aina joka flunssa-aallon etu-
joukoissa kipeenä.No ken uskoo,ken ei mutta mulla on ainakin
auttanut.
Kukkura teelusikka Glutaa joka aamu,päivä ja ilta.

terveisin Timppa.

Ps:Pikaista paranemista ja salilla nähdään!

mä tein viimeksi treenin tossa 22.11 oon vesirokossa... jospa tässä joskus paranis ja sais alottaa reenaamisen. tuo sairastuminen vituttaa aika paljon ku se katkasee nii tehokkaasti reenin...

Syyskuun lopulla iski poskiontelon tulehdus, ja salille piti päästä tietenki het ku alko olo vähän paranemaan. Noh, uusihan se prkl ja suurin osa lokakuustaki meni pelastusarmeijalle. Tyhmyydestä sakotetaan...

Tämä viikko piti olla kevyt viikko - tuli sitten tosi kevyt kun flunssa iski viime perjantaina. Lievää kuumetta, paljon räkää ja yskimistä.

Tänään sitten salille ja penkkienkka. Muissakin liikkeissä sarjaennätyksiä. Eipä oikeastaan vituta yhtään.

Originally posted by hevospaa
Tämä viikko piti olla kevyt viikko - tuli sitten tosi kevyt kun flunssa iski viime perjantaina. Lievää kuumetta, paljon räkää ja yskimistä.

Tänään sitten salille ja penkkienkka. Muissakin liikkeissä sarjaennätyksiä. Eipä oikeastaan vituta yhtään.

Aloitit sitten flunssan jälkeisellä viikolla heti kovat treenitkin? Onkohan toi ihan viisasta?

Kylla finrexin jauhe kuumaan veteen on ihan ehoton flunssaa vastaan. En paljoa muuta kayta kun olo tuntuu flunssaiselta.
Halpaa ja hyvaa. Suosittelen.

Suositut

Back
Ylös Bottom