Ei tatsia ranskiksissa oikeeseen ojentajaan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wilberi
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli sellanen ongelma ollu parilla viimesimmällä käsipäivällä et en saa oikeen kunnon tatsia ranskiksissa oikeeseen käteen.. Vasemmassa kädessä tuntuu ja liikkeen jälkeen normaali pullotus, mut oikeessa ei oikeen tapahdu mitään! Oon näyttäny liikkeen suoritustavan ny kahella eri "ammattilaisella" ja molempien mielestä liike menee just sääntökirjan mukaan!

Onko kellään ollu vastaavaa ongelmaa tai osais kenties auttaa!?

En mäkään saa oikeeseen ojentajaan oikeen tatsia raskaissa ranskalaisissa kulmatangolla, mutta hyvin ne molemmat silti kasvaa.

Joo no kyl mullakin noi on ihan mukavasti suurentunu..mut hämää vaan ku toiseen saa sen kunnon poltteen ja toinen on ku ei ois tehny mitään.. Ja ei ole pahemmin väliä et millä painoilla ym. tekee!

Ootko oikeakätinen? Veikkaisin, että liittyy jotenkin siihen. Oikea käsi on tottunut tekemään enempi työtä niin se ei säikähdä niin helpolla tollasta treeniä.

Siitä se tasottuu ajan mittaan. Varsinkin uusien liikkeiden kanssa vaatii aina vähän aikaa sisäänajoa ja motoriikkaa siihen.

Juu kyllä oon oikeakätinen et voi hyvinkin olla se syynä.

Mullakin tekee samaa joskus myös oikeen pohkeen kans ja oon oikeajalkanenki et elaston ideat kuulostais aika luontevilta tähänkin! Mut täytyy vaan jatkaa treenaamista samaan malliin ku tuloksia kuitenkin tulee :)

todennäkösesti sulla on toinen ojentaja heikompi joten siihen polttaa enemmän.sinuna tekisin ojentajat käsi kerrallaan niin saa saman treenin molempiiin

Joku jo neuvoikin, että tee ojentaja kerrallaan tai ranskalaista käsipainoilla. Itsellä kylläkin parempi "tatsi" tulee juurikin mutkatangolla kuin käsipainoilla, mutta hyviä molemmat.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pahemman epätasapainon sä niille ojentajille saat noilla neuvoilla missä sanotaan tekemään yks käsi kerrallaan... teet vaan ihan rauhassa sillä tangolla sitä ranskista. Sama kuorma tulee molemmille ojentajille joten kyllä ne siitä tasottuu eikä sillä tuntumalla ole vittuakaan väliä.

Pahemman epätasapainon sä niille ojentajille saat noilla neuvoilla missä sanotaan tekemään yks käsi kerrallaan... teet vaan ihan rauhassa sillä tangolla sitä ranskista. Sama kuorma tulee molemmille ojentajille joten kyllä ne siitä tasottuu eikä sillä tuntumalla ole vittuakaan väliä.

Riippuu. Tuo käsipainoilla ranskalaista on aika kätevä, sillä saa hyvän tuntuman molempiin ojentajiin ehkä paremmin kuin tangolla, toki sekin on yksilöllistä.

Toki sillä tuntumaa saa kun sitten se heikompikin käsi tekee vain yksin työtä, mutta sillä tuntumalla ei edelleenkään ole mitään väliä. Noi yhden käden liikkeetkin voi tosin tehdä järkevästi eli sen heikomman käden mukaan eli tekee ensin sillä heikommalla kädellä ja jos saa vaikka kympin niin sitten vahvemmalla kädellä samalla painolla vaan kymppi vaikka menis 15.

Joo nyt täytyy kyl sanoo et elasto puhuu asiaa! Oon kokeillu tota yks käsi kerralla ja mun mielestä tylsää tehdä a)eri painoilla b)toisella kädellä enemmän toistoja!

Mulla ei kuitenkaan oo vaikuttanu ojentajan kehitykseen mitenkään toi etten oo saanu siihen oikeeseen käteen samaa tuntumaa! Et jatkan ihan näillä vanhoilla metodeilla :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom