Ei kai taas? Kyllä! 2-jakoisesta ohjelmasta mielipiteitä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RapidAid
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
39
Sanokaas ihmiset mielipiteitä 2-jakoisesta ohjelmastani, jonka aioin ensi viikolla ottaa käyttöön. Olen lukenut paljon 2-jakoisia koskevia threadeja, mutta pakko nyt kuitenkin pistää oma idea näytille, josko on kuitenkin jäänyt jotain selviä epäkohtia, mitä en itse ole älynnyt edes ottaa huomioon.

Päivä 1(jako 1) Rinta, Selkä, Olkapäät, Epäkkäät

Vinopenkkipunnerrus smithissä 5x5
Kulmasoutu 3x4
Ylätalja leveällä otteella eteen 2x6
Pystypunnerrus käsipainoilla 3x6
Olankohautukset käsipainoilla 3x6

Päivä 2(jako 1) Etureidet, Takareidet, Pohkeet, Ojentajat, Hauikset

Kyykky 3x4
Reidenojennus 2x6
Suorin jaloin maastaveto 4x6
Pohkeet koneessa seisten 4x8
Ranskalainen punnerrus 3x6
Hauiskääntö tangolla 3x6

Päivä 3(jako 2) Rinta, Selkä, Olkapäät, Epäkkäät

Vinopenkkipunnerrus käsipainoilla 3x10
Vipunostot rinnalle 2x15
Kulmasoutu istuen laitteessa 3x12
Ylätalja kapealla otteella eteen 2x10
Vipunostot sivuille 3x12
Olankohautukset alataljassa 3x15

Päivä 4(jako 2) Etureidet, takareidet, Pohkeet, Ojentajat, Hauikset

Jalkaprässi 3x12
Reidenojennus 2x15
Reidenkoukistus maaten 4x12
Pohkeet hackissa 4x20
Ojentajapunnerrus taljassa 3x12
Hauiskääntö käsipainoilla 3x12

Joku varmaankin ihmettelee tavallisen penkkipunnerruksen ja varsinkin maastavedon puuttumista ohjelmastani. Olen kuitenkin niitä liikkeitä sahannut todella kauan, ja ihan vaihtelun vuoksi( kenties uuden tyyppistä ärsykettä lihaksille...ja päälle :D )ajattelin vaihtaa nuo perusliikket välillä toisiin. Kiitos jälleen kerran jo etukäteen vastanneille!

Mun mielestä näyttää hyvältä ja onhan tuolla SJMV, sitä on aika vaikea kehoilijan sovittaa maven kanssa järkevästi samaan ohjelmaan. Tämä on oma mielipiteeni enkä itsekään tee mavea kun on SJMV mukana.

Mutta takaolille mä laittasin jotain rasitusta, esim. tossa kun on viparit sivulle 3x12, niin voisi tehdä viparit sivulle 2x12 ja viparit taakse 2x12, tulee yksi viparisarja lisää, mutta menee se tossa helposti.

Joo vois tosiaan noita takaolkia vähän rasittaakkin. Ja vaikka kun tekee tota pystypunnerrusta noi kolme sarjaa ekana päivänä ni heittäis sit lisäksi vielä pari sarjaa takaolkapäitä vaikka kässäreillä maaten.

Joo vois tosiaan noita takaolkia vähän rasittaakkin. Ja vaikka kun tekee tota pystypunnerrusta noi kolme sarjaa ekana päivänä ni heittäis sit lisäksi vielä pari sarjaa takaolkapäitä vaikka kässäreillä maaten.

Esimerkiksi näin, takaolat jää todella helposti täysin paitsioon jos ei niitä suoraan treenaa edes parilla sarjalla. Ja takaolat on aika hiton tärkeet hartialinjan kannalta kuitenkin, eli niiden treenaamista ei kannata jättää pois.

Mulla on nyt tällä hetkellä, tuommonen 2-jakoinen käytössä, mutta hieman erillä liikkeillä. Hyvin tullu tulosta ainakin sarjapainoissa.

Itsekin vast'ikään vaihtanut 2-jakoiseen ja samalla rinnalle 5x5, kuten tässä esimerkkiohjelmassakin. Tykännyt tästä 2-jakoisuudesta todella paljon. Täytyy vaan olla tarkkana ettei mikään lihasryhmä joudu liian koville. Minusta ohjelmasi näyttää hyvältä, jopa paremmalta kuin omani...

Kiitos vastauksista. Eli näillä näkymin aloittaisin sitten maanantaina tolla ohjelmalla, jollei mitään uusia ehdotuksia tule ilmi. Noi takaolkapäät tosiaan vielä mukaan. Uudet ideat toki vielä tervetulleita. Ja ihan loppuun noita sarjoja ei kannata käsittääkseni vetää?

ei kannata loppuun vetää ainakaan isoissa liikkeissä, niissä 1 on hyvä varastoon jättää. pienemmissä liikkeissä kuten viparit, haukkarit, takaolat voi pos. failureen asti vetää.

Esimerkiksi näin, takaolat jää todella helposti täysin paitsioon jos ei niitä suoraan treenaa edes parilla sarjalla. Ja takaolat on aika hiton tärkeet hartialinjan kannalta kuitenkin, eli niiden treenaamista ei kannata jättää pois.

Kyllä ne rasitusta selkäliikkeissä saavat. Kysyjällä (RapidAid) on avatarin perusteella ihan nätisti tavaraa takaolkapäissä, eli ei näytä hänellä olevan erityinen heikkous. Jos miehellä siis on oma kuva avatarissa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Suositut

Back
Ylös Bottom