Ei jaksa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Viddu. Millä te potkitte ittenne liikkeelle nyt??? Millä helvetillä te saatte itteenne draivia että pääsette edes salille asti? Itellä näyttäs alkavan taas tää jokavuotinen talvihorros, otin just 200mg kofia ja nukuttais silti niin perkeleesti! Pitäs lähtee vääntään punttia! Mä en yksinkertasesti meinaa saada persettäni tästä tuolista ylös. Nukun kyllä 8-9 h, haukottelen kaiket päivät, nukuttaa, kun tulen kotiin en jaksa mitään, mikään ei innosta, aamulla meinaan myöhästyä duunista kun en saa silmiäni auki, vasta vähän ennen puoltapäivää huomaan vireystilassa nousua mut ei paljoa. Joka vitun vuosi sama juttu! Tuntuu ettei vaan pysty. Jos tää nyt taas menee näin niin se on bai bai reeneille ja palataan keväällä asiaan...

Apuja kaivataan...

Originally posted by muffy
Viddu. Millä te potkitte ittenne liikkeelle nyt??? Millä helvetillä te saatte itteenne draivia että pääsette edes salille asti?

mieti miksi käyt salilla ylipäätään ja mitä haluat. Sitten tee itsellesi tavote... suunnitelma tavoitteen toteuttamiseksi, jos siihen on pitkä matka niin välitavote : )
salin vaihto voi piristää myös kummasti :thumbs:

Tähän aikaan vuodesta juuri jaksaa käydä salilla. Tylsää ja pimeetä ulkona, sisällä painot odottaa nostajaansa :)

Mulla oli joskus samanlaisia ongelmia, tosin ne johtuivat puutteellisesta nukkumisesta ja huonosta ravinnosta, mutta aina jaksoi mennä salille sen suomalaisen sisun voimalla!
Nykyään sitä jaksaa kyllä mennä salille ilmoilla kun ilmoilla, eikä tarvi sitä sisunpurkausta siihen salille menemisen kynnyksen ylittämiseen, kun on ravinto ja lepo jutut kunnossa :)

Sulla taitaa olla kaamosmasennus. kun ulkona on paska ilma ja all the time pimeetä niin pitää syödä terveellisesti ja liikkua eli hopihopi lenkille niin johan piristyy. Ja mulla ei ole tota motivaatio ongelmaa, ongelma on se että miten saan pidettyy itseni poissa salilta välipäivinä... :kippis1:

... Mulle kyllä salille meno maistuu mutta se aerobinen. Yäääks... Aerobicissä en ole käynyt 2 viikkoon kun oli "tauti" ja "mummo sairaalassa pitää olla seurana". Pah. Jotain motivaatioo kun saisi siihen aerobiseen niin olisin onnellisempi ja varmasti ainakin ... notkeampi ja sen sellaista... _Nooh. Aerobic loppuu nyt ja ensi vuoden alusta menen vaikka siihen LadyThaihin tai johonkin muuhun vastaavaan... Ynh.

Originally posted by ironchef
Sulla taitaa olla kaamosmasennus. kun ulkona on paska ilma ja all the time pimeetä niin pitää syödä terveellisesti ja liikkua eli hopihopi lenkille niin johan piristyy. Ja mulla ei ole tota motivaatio ongelmaa, ongelma on se että miten saan pidettyy itseni poissa salilta välipäivinä... :kippis1:

Sama juttu mullakin ja kun on siellä salilla käynyt niin on ihan erilailla virtaa kun että makais kotona sohvalla...

Jos ravintopuoli on kunnossa niin sitte en keksi muuta kun sen itsekurin...:whip:

itselläni ei oikeastaan koskaan ole motivaatio ongelmia salille menon suhteen..joo tosiaankin tavoitteiden asettelu auttaa siihen asiaan ainakin itselläni kun asettaa vaikka 1kk päähän ja sit ku ohjelma toimii ja kaikki toimii niin ei ole mitään ongelmia lähtiä salille..:kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla oli samanlaista viime keväänä, ihan puhdasta masennusta yhdistettynä perse ruokavalioon ja nukkumisiin. Käy lekurilla, se auttaa.

Ah... mä tein sen, perkele vieköön. Että olikin hankalaa päästä lähtemään. Kyllähän se tosta aina kun pääsee vauhtiin mut kun vaan pääsis vauhtiin tai edes paikan päälle. On mullakin jonkinnäköstä stäkkeriä tossa mut ei viittis illalla 7 aikaan nappaa hirveesti. Sen kyllä sanon et sit jos/kun elämäntilanne sen sallii niin muutan aina talveks jonnekin aurinkoon ja vietän ainoastaan kesät Suomessa. Viime talvi meni ihan penkin alle meinaan ja vasta keväällä pääs kovaan iskuun. Säälittävää.

Otahan nyt hyvä mies itseäs niskasta kiinni! Syö terveellisemmin ja elä säänöllisemmin! Ja sitte piristeitä jos ei auta. Mutta toi itsekuri ois hyvä olla kunnossa. Tai hommaa joku patistaa sua treenaamaan! :whip:

Välillä kannattaa uskoa sitä kroppaa eikä ängetä väkisin salille. Saattaa olla ylikuntoa pukkaamassa ja menee vaan pahemmin jumiin. Sitten kun pari viikkoa painaa efepäissä salille niin huomaa, että on hankkinut kunnollisen kuumeen :) Been there, done that...;)

Originally posted by muffy
Mä en yksinkertasesti meinaa saada persettäni tästä tuolista ylös. Nukun kyllä 8-9 h, haukottelen kaiket päivät, nukuttaa, kun tulen kotiin en jaksa mitään, mikään ei innosta, aamulla meinaan myöhästyä duunista kun en saa silmiäni auki, vasta vähän ennen puoltapäivää huomaan vireystilassa nousua mut ei paljoa. Joka vitun vuosi sama juttu! Tuntuu ettei vaan pysty. Jos tää nyt taas menee näin niin se on bai bai reeneille ja palataan keväällä asiaan...

Samat on tunteet, mutta jostain syystä motivaatio on korkealla, vaikken mitään jaksakaan.

Esim. salitulokset on ihan samat kuin vuosi sitten :wall:

Mun duuni on maailman tylsintä ja sen takia harrastan paljon liikuntaa, koska tulisin muuten hulluksi.

Voimia ja auringonsäteitä!!

Jos tuntuu että se on toi ikkunan takana möllöttävä pimeys, joka vie voimat, niin testaappas kirkasvalohoitoa. Joojoo, kuulostaa ehkä vähän :rolleyes: -hommalta, mutta toi tehoaa meikäläisen kaamosväsyyn...johon ei tosiaan oo auttaneet minkäänlaiset unet tahi urheilut. Mutta kirkasvalo on auttanut, eikä sitä ole edes paljoa tarvinnut. Yhtäkkiä tuntuu että vuorokaudessa ois enempikin tunteja...

Originally posted by Bizz
Mutta kirkasvalo on auttanut, eikä sitä ole edes paljoa tarvinnut.

No viime talvena mietinkin tota mut käsittääkseni sellaset kunnon lamput maksaa kai mansikoita. Ja kyllä mun ruokavalio ja muut kondiksessa on niinku aina ennenkin. Tää on vaan tätä... mitä lie. Pitäs kai sitä D-vitamiinia koittaa kans.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom