Ei jaksa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Älä itke ruma lapsi..... ota rusina!:D

Itsekuria :whip:. Itellä oli alkuvaiheissa kanssa itsekurin kanssa ongelmia, mutta ajan kanssa siitä pääsi yli.

Originally posted by Jep
Itellä oli alkuvaiheissa kanssa itsekurin kanssa ongelmia, mutta ajan kanssa siitä pääsi yli.

Anteeksi? Missä alkuvaiheessa? Tarkoitat varmaan alkutalvesta vai???

juur nyt salilla on hyvä käydä.. nythä sitä parhaiten jaksaa. Kesällä ei aina huvittais kun ulkona on niin paljon mukavoo.
Vaikka pakkohan se on muuten pysytään ikuisesti :david:

Henkinen väsymys on pahinta.
Meitsi motivoitui lukemalla Massaa&Voimaa.

Kyllä se ulkoilu piristää, heti kun vähänkin on valoisaa niin pihalle.
Lumet kun tulee niin vedä miukuliuku alle ja hupia piisaa.
Siinähän sitä aerobista.

Valo jeesaa ainakin mua vaikka kuulostaakin niin tyhmältä.
Kirkasvalolla kun itseään sädettää kotona niin saa uutta potkua taas.
Itsellä on myos hyvä keino on lähteä talven puolessa välissä jonnekkin lämpimään ja aurinkoon lomailemaan. Sitä kun odottaa niin alkutalven jaksaa juuri juuri sätkiä, ja matkan jäljeen piristyy kummasti ja jaksaa odottaa sitä alkavaa kevättä ja aurinkoa.
Se on ihme juttu miten tuo pimeys vaikuttaa ihmiseen, vaikka nukut 9-10 yössä niin mitään ei jaksa tehdä ja huvita tehdä.
Mutta kun lähdet jonnekkin aurinkoon ja nukut vaikka 6-7 tuntia niin silti on virtaa vaikka mihin.

Mä en todellakaan tarvitse treeniin mitään ulkoista motivaattoria. Punttien nostelu on helvetin hauskaa puuhaa vaikka olis salilla 6:30 tyhjällä vatsalla tekemässä kyykkymaksimitreeniä kuten allekirjoittanut tänä aamuna.

Kun joku motivois mut tekemään kovemmin tätä duunia, mistä palkka maksetaan niin se ois kova juttu :thumbs:, treenin suhteen harmittaa kun ois motivaatiota treenata paremmin kuin mihin olosuhteet antaa mahdollisuuden (4 salitreeniä ja 3 kotitreeniä per viikko).

Originally posted by muffy
Viddu. Millä te potkitte ittenne liikkeelle nyt??? Millä helvetillä te saatte itteenne draivia että pääsette edes salille asti? Itellä näyttäs alkavan taas tää jokavuotinen talvihorros, otin just 200mg kofia ja nukuttais silti niin perkeleesti! Pitäs lähtee vääntään punttia! Mä en yksinkertasesti meinaa saada persettäni tästä tuolista ylös. Nukun kyllä 8-9 h, haukottelen kaiket päivät, nukuttaa, kun tulen kotiin en jaksa mitään, mikään ei innosta, aamulla meinaan myöhästyä duunista kun en saa silmiäni auki, vasta vähän ennen puoltapäivää huomaan vireystilassa nousua mut ei paljoa. Joka vitun vuosi sama juttu! Tuntuu ettei vaan pysty. Jos tää nyt taas menee näin niin se on bai bai reeneille ja palataan keväällä asiaan...

Apuja kaivataan...

kato peiliin :D

Originally posted by Dopey
Mä en todellakaan tarvitse treeniin mitään ulkoista motivaattoria. Punttien nostelu on helvetin hauskaa puuhaa vaikka olis salilla 6:30 tyhjällä vatsalla tekemässä kyykkymaksimitreeniä kuten allekirjoittanut tänä aamuna.

Kun joku motivois mut tekemään kovemmin tätä duunia, mistä palkka maksetaan niin se ois kova juttu :thumbs:, treenin suhteen harmittaa kun ois motivaatiota treenata paremmin kuin mihin olosuhteet antaa mahdollisuuden (4 salitreeniä ja 3 kotitreeniä per viikko).

Sinähän sen sanoit:thumbs: Kun oikeen ajattelee niin ei oikein tohon työhön jaksa motivaatiota löytyä, mutta salilla tulis käytyy paljon enemmänkin jos vaan palautuis ja pystyis käymään...

Onhan se totta että päivällä ulkoilu on omiaan. Päivisin olen vaan töissä, vielä sisähommissa ja aamulla kun menen töihin on pimeää, kun pääsen töistä on taas pimeää, aina kun pääsen ulos on pimeää. Paitsi viikonloppuisin. Pakko kai se saatanan lamppu on sit hommata, ei tää näinkään voi jatkua. Nimittäin ei tää horros pelkästään reenejä koske. Kiitos avusta kaikille. Muffy kumartaa ja kiittää.

Offtopic: Minun silmiini sattuu tämä pakkiksen uusi punainen taustaväri, häiriintynyt ratkaisu mielestäni.

"Offtopic: Minun silmiini sattuu tämä pakkiksen uusi punainen taustaväri, häiriintynyt ratkaisu mielestäni. "

..... Joulu se on Pakkiksessakin :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No viime talvena mietinkin tota mut käsittääkseni sellaset kunnon lamput maksaa kai mansikoita.

Niin mutta itse ainakin kävin sellasessa..hmm..kauneushoitolan ja kuntosalin välimuodossa ottamassa niitä valohoitoja. Hitto, en kyllä yhtään muista mitä kustansi, mutta vaikken mikään rikas ollutkaan, niin pystyin maksaan sellasen 10 kerran hoitojakson ihan hyvin. Jos oikeen katoin niin sä asut Helzingissä, no sieltä kyllä pitäs löytyä paljonkin sellasia "hoitoloita" :D

Originally posted by Bizz
Jos oikeen katoin niin sä asut Helzingissä, no sieltä kyllä pitäs löytyä paljonkin sellasia "hoitoloita"

Ei ei , täällä on ainoastaan tuollaisia "hieromalaitoksia" sekä paikkoja missä piiskataan pyllyä. Tai sitten minulle on valehdeltu.

Aamulla multitabsi naamaan ja suihkuun (kylmään:whip: ). Kahvi ei auta kuin puoleksi tunniksi:(

Mun yksinkertainen resepti on ollut vuodesta toiseen: kunnon jousivalssit muijan kanssa, lisäravinteet, ruokavalio sekä silloin tällöin pienet sievät kavereitte kanssa, niin treenit kulkee kuin juna! Tesemiä kaikille syysmasennuksen voittamiseen!:kippis1:

Itselläni auttaa ylöspääsemiseen se, että laittaa kämppään kaikki valot päälle (niin että silmiä saa siristellä) ja jos ei oo tarpeeksi niin ostaa lisää lamppuja (halogeenilamput ois jees ;) ) ja kunnon aggressiivista musiikkia kehiin josta saa _energiaa_ :wall: (tähän kelpaa jotain industrialmättöä)

Originally posted by Ehk
kunnon jousivalssit muijan kanssa

Eikö käsi ajaisi saman asian:kakka:

Ongelma salille lähdössä vai myös siellä treenaamisessa? Talvella ei itseäkään huvittaisi mihinkään lähteä, mutta kun ottaa niskasta itseään kiinni ja pääsee salille niin ei mitään ongelmaa.
Jos ongelmana on myös treenin kulkemisessa niin kirkasvalohoitoa kehiin, ja ensimmäiseksi siirrä ainakin kaikki aerobinen treeni ulkoilmassa tehtäväksi.

Kannullinen vihreää teetä aamulla (kuten aina, mutta vahvempaa). Rammsteinia omaksi ja naapureiden iloksi. Puuroa ja luku hyvästä kirjasta. Ei kuitenkaan liikaa valoa vielä...talvella pitää olla pimeää...sitten vain salille, siellä on kuitenkin valoisampaa kuin ulkona. Kumma jos ei piristy.

Mulla ei ainakaan treeni meinaa oikein kulkea. Ei erityisemmin väsytä, mutta tulokset ei ainakaan nouse, ehkä jopa vähän laskee. Motivaatio on aika kovilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom