Ei HooTeeÄrrää ämmille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piude
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
ringside sanoi:
Luin siitä pussin kyljestä, että "Ammattimaisella asenteella harjoittelevalle voimaurheilijalle, jolla on SUURI lihasmassa".

Hymyilytti, mutta ostin sen silti. En ottanut henkilökohtaisena dissauksena. Vaikka olen edelleen epäammattimaisella asenteella treenava, keski-ikää lähestyvä fitnesshomowannabee, jonka aamupaskan jälkeinen paino oli juuri äsken 63,3. :D Tein villin päätelmä, että tuote ei ole minulle myrkkyä...lähdin flirttailemaan kuoleman kanssa.. :evil:

Ja tästä irtosi päivän parhaimmat naurut :D Olen jopa kateellinen että en osaa yhtä hyvin kirjoittaa. Jos vaan jossakin pussin kyljessä lukee että tämä antaa tuote antaa lihasmassan lisäksi yhtä hyvän kirjoittamisen lahjan kuin rinkulla on niin heti ostan sitä :thumbs:

Alec sanoi:
vittu jos se haluaa vaikka kohdistaa mainontansa pelkästään jorma tyysterniemelle kiteelle niin sillä on oikeus tehdä niin...vitun älytöntä lässyttää että miksi sitä ei suositella sille ja tälle...mä en kuulu siihen ryhmään jolle sitä suositellaan,enkä mä ole myöskään nainen,alottelija tai kuntoilija,miksi sitä ei suositella muille.

entisen luutnantin sanoin,ottakaa nyt se paska pois housuista

Homman nimihän on se että ff haluaa kohdistaa markkinoinnin tämän tuotteen osalta ammattimaisesti taikka kovaa treenaaviin ja suuren lihasmassan omaaviin. Samalla ff antaa rivien välistä ymmärtää etteivät naiset muka voisi treenata kovaa tai omata suuria lihaksia. Se tässä ihmisiä vituttaa, eikä kohderyhmän valinta.

Tulevan luutnantin (I wish) sanoin, ota ne lasit pois housuista ja pistä ne silmille! :D

Gillyanne sanoi:
Pointti - jonka useimmat tuntuvat edelleen onnistuneesti missaamaan - on se, että HTR:ssä ei ole MITÄÄN sellaista, ettei sitä voitaisi suositella myös naisille, aloittelijoille ja kuntoilijoille. Kyseessä on siis vain ja ainoastaan markkinointidiibadaaba, joka johtaa kuluttajaa täysin tahallisesti harhaan.

Samoilla linjoilla.
FF:n markkinointi on kyllä tehnyt ennen oikeutta tuotteille, mutta tässä on jo vähän JR Fitnessmaisia epäloogisuuksia. Samapa tuo - aina pieni suodin päällä. :piis:

Hitto, alkaa tehdä mieli flirttailla kuoleman kanssa... saako hooteeärrää prismasta? Mainonta onnistui tavoitteessaan :D

Ei kai gillyannella ollut funcfoodille lähettämänsä postin taka-ajatuksena puolen vuoden ilmaiset ht:ärrät jättimassojen rakentamiseen ;)

Gillyanne sanoi:
Hullu Inkkari ja Rahkanaama: Jos vaivautuisitte lukemaan tuon vastineeni kunnolla, niin huomaisitte kyllä, ettei sillä ole mitään tekemistä feminismin kanssa.
Kaiken varalta sama vielä rautalangasta: "Ei sovi naisille" -mainoslause ei pidä tässä tapauksessa paikkaansa, se on tässäkin ketjussa jo monen kirjoittajan suulla todettu = HARHAANJOHTAVAA ja VIRHEELLISTÄ mainontaa.
Jos sinulla ei todellakaan ollut mitään "feminismi/tasa-arvo sontaa" tuossa taustalla (mitä kovasti epäilen). Ainoastaan halu korjata moinen epäkohta mainoksessa niin jatka toki valitsemallasi tiellä ja puutu seuraavaksi "Mainostajien lupaukset"ketjussa ilmenneisiin epäkohtiin.

m80 sanoi:
Ei kai gillyannella ollut funcfoodille lähettämänsä postin taka-ajatuksena puolen vuoden ilmaiset ht:ärrät jättimassojen rakentamiseen ;)

Shit, hiffasit mun ovelan idean :D - Ei vaiskaan, en käytä FASTin tuotteita, en ole (paria pussia lukuunottamatta joskus vuonna 2003) koskaan käyttänyt, enkä ajatellut nytkään aloittaa.

Rahkanaama: Taidanpa ryhtyäkin heti toimeen, ehkäpä maailma vielä pelastuu :hyper:

Tainnut joku tasa-arvoihminen/feministi antaa Rahkanaamalle kirvelevät pakit, kun noin kiukuttaa...? ;)

kahlaajalintu sanoi:
Joskus aikoinaan myytiin ampulleissa aminohappoja joita mainostettiin samantapaisilla mainoslauseilla.

:lol2: .... silloin kun aloittelin salilla "käyntiä" katselin noita "ampulleita" ihan huumassa ja luulin että noilla tulis toooosi isoksi... onneksi tulin järkiini ja en ostanut niitä... lähellä oli!

Gillyanne sanoi:
Tainnut joku tasa-arvoihminen/feministi antaa Rahkanaamalle kirvelevät pakit, kun noin kiukuttaa...? ;)
Eipä ole ja minun arvaus meni ihan oikein. :lol2:

edit: jos et siis tajunnut, niin ärsyttää kun koitat peittää kirjeen todelliset motiivit. Lapsikin tajuaa miksi nostit metelin tuosta. :jahas:

Gillyanne sanoi:
Shit, hiffasit mun ovelan idean :D - Ei vaiskaan, en käytä FASTin tuotteita, en ole (paria pussia lukuunottamatta joskus vuonna 2003) koskaan käyttänyt, enkä ajatellut nytkään aloittaa.
Sun parissa paikkaa mainostaman Nutrisportin 90+ proteiinin valmistajan saitilla sanotaan näin:

"90+ is perfect for serious body builders, strength athletes and those on high protein diets."

Ootko sä vakavasti kehonrakennusta harrastava?

Tosiaankin sun kannattais seuraavaksi puuttua oikeisiin valheisiin mitä Suomessakin markkinoinnissa viljellään, muuten alkaa haiskahtamaan vähän omituisen puolueelliselta sun selostus.

Se ettet ole kiinnittänyt huomiota 700% valheisiin, puoltaa sitä että feministiset taka-ajatukset ovat nyt pinnalla ja siksi olet takertunut vain tuohon Fastin markkinointiin.

Mikset ole samalla nostanut meteliä My Diet tuotteiden markkinoinnista? Ainiin, nehän ovat naisille markkinoitu ja eihän se nyt sovi feminismiin puolustaa miehiä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
rahkanaama sanoi:
Eipä ole ja minun arvaus meni ihan oikein. :lol2:

edit: jos et siis tajunnut, niin ärsyttää kun koitat peittää kirjeen todelliset motiivit. Lapsikin tajuaa miksi nostit metelin tuosta. :jahas:

Voi hyvän tähden sun kanssas... Lapsista en tiedä, mutta omat motiivini olen jo moneen kertaan selittänyt, ja jos ei se sinulle kelpaa, niin ihan vapaasti saat ajatella asiasta ihan mitä lystäät, jos se sinulle hyvää mieltä tuottaa.

Jotenkin aina yhtä (surku)hupaisia nämä "kyllä mä tiedän mitä sä ajattelet, jopa PAREMMIN KUIN SINÄ ITSE!!!11!" -tyypit.

EDIT: Mike, en harrasta kehonrakennusta ensinkään - mutta voimaa kyllä treenaan nykyään hyvinkin tavoitteellisesti (kaiketi tuo "strength athletes" sisältää myös voimanostajat...?).

EDIT2: Jos olisit Mike vaivautunut lukemaan tuon vastineeni, niin olisit huomannut, että siellä mainittiin myös My Diet-sarja.

My bad, Ht-r tässä on eniten sanut kyytiä. Mutta tosiaankin, vaikka sä koitatkin peitellä feministisiä ajatuksia, niin ehkä et huomaa sitä puolta itsessäsi. Monasti ihminen on kovin jäävi itseään tarkastelemaan. Mitään muuta syytä en löydä tuohon takertumiseesi.

Mike sanoi:
Se ettet ole kiinnittänyt huomiota 700% valheisiin, puoltaa sitä että feministiset taka-ajatukset ovat nyt pinnalla ja siksi olet takertunut vain tuohon Fastin markkinointiin.

Mutta tosiaankin, vaikka sä koitatkin peitellä feministisiä ajatuksia, niin ehkä et huomaa sitä puolta itsessäsi.
Sentään joku tajunnu meikäläisen pointin. :piis:

Vielä kerran haluan korostaa sitä, että arvosteluni ei kohdistu pakkotoisto.comiin, Pakkotoiston kauppaan tai sen toimintatapoihin ja tuotevalikoimaan, Pakkiskaupan omistajakuntaan, Pakkotoiston Mikeen tai ylipäätään kehenkään yksittäiseen henkilöön. Ei myöskään koko Func Food Oy:n, eikä edes koko FAST-sarjaan. Kyseessä oli ja on muutaman FAST-sarjan tuotteen minun mielestäni harhaanjohtava markkinointi, jota vastineessani kritisoin. Se, että Func Food Oy on Pakkotoiston kaupan (pää)yhteistyökumppani, on silkkaa sattumaa - asia vain nousi esille tämän ketjun alussa, ja kuten todettua, meikäläisen mitta nyt sitten tällä kertaa täyttyi.

Itse asiassa olen jo useampaan kertaan harkinnut lähettäväni hyvin tiukkasanaista palautetta JR Fitnessille, heidän markkinointinsahan on monessakin suhteessa täysin ala-arvoista, kuten kaikki tiedämme. Lompakollani olen jo asian suhteen äänestänyt, ikinä en ole JR fitnessiltä mitään ostanut, enkä osta.

Lopuksi haluan vielä kertoa, että sain Veikko Vallinilta tänään vastauksen vastineeseeni. Vastaus oli hyvin kohteliaaseen sävyyn kirjoitettu, muttei sisältänyt mitään, mitä en olisi ennalta osannut arvata (itse asiassa blashyrkhin imitaatio vastasi totuutta melko lähelle ;)).

EDIT: Mike, päinvastoin - tunnustaudun mielelläni julkisesti feministiksi, olenhan ollut sellainen niin pitkään kuin muistan. Tässä asiassa kuitenkin motiivini olivat toiset. :piis:

Any publicity is good publicity. Mä ainakin aion kokeilla tätä. Fast sivuilla kirjoitetaan, että sopii erityisesti kokeneelle ja isokokoiselle voimaharjoittelijalle, joka haluaa käyttää korkeaproteiinista palautumis- juomaa kasvattamaan/ylläpitämään tiukkaa lihasmassaa. Ff olettaa että kokenut isokokoinen voimaharjoittelija on mies, onko tämä olettamus väärä? 99,99% tapauksissa ei. Onko markkinointi tällöin ollut harhaanjohtavaa, ei minun mielestäni.

En nyt ymmärrä mitä niin pahaa asialliseen sävyyn kirjoitetussa palautteessa on, että siitä pitää hermostua. Kyllä yleensä suora palaute, vaikka kriittinenkin sellainen, on yrityksille arvokasta toiminnan ja tuotteiden kehittämiseksi.

Eiköhän pahempi asia yritykselle ole, ettei kukaan anna palauteta ja asiakaskunta tosiaan alkaa äänestämään lompakoillaan. Ei kritiikin tarvitse aina olla edes oikeassa, mutta hyvähän se on vain kuulla millaisia ajatuksia asiakkaiden päässä liikkuu...

Keith sanoi:
Eiköhän pahempi asia yritykselle ole, ettei kukaan anna palauteta ja asiakaskunta tosiaan alkaa äänestämään lompakoillaan. Ei kritiikin tarvitse aina olla edes oikeassa, mutta hyvähän se on vain kuulla millaisia ajatuksia asiakkaiden päässä liikkuu...
Tämä on aivan totta, kritiikkiä kuuluu antaa aina, mutta olisihan sekin hölmöä, jos siihen ei kukaan kommentoisi.

Mike sanoi:
Tämä on aivan totta, kritiikkiä kuuluu antaa aina, mutta olisihan sekin hölmöä, jos siihen ei kukaan kommentoisi.

Ehdottomasti näin, kuten jo aikaisemmin tässä ketjussa sanoin, niin pyrin nimenomaan herättämään aiheesta keskustelua. Juuri siksihän tuon vastineeni tänne postasin. Ja keskusteluun kuuluu väistämättä aina argumentteja niin puolesta kuin vastaankin, ei siinä mitään. Jotenkin sitä vain toivoisi, että nämä argumentit pysyisivät niin puolin kuin toisinkin asiallisina ja ns. puhuttaisiin siitä aidasta eikä aidanseipäistä, eikä sorruttaisi heti [kärjistys] "mitäs lässytät v*tun hermoheikko femakko" [/kärjistys]-linjalle... :piis:

piude sanoi:
Tuotetta ei suositella naisille. Osaako joku "asiantuntija tai muu mutu-henkilö" perustella minkähän takia?
Olen juuri "asiantuntija ja mutu-henkilö" joten voin kertoa että pahimmillaan voit muuttua itsepäiseksi ja ärsyttäväksi itseään täynnä olevaksi örveltäjäksi joka piereskelee ja röyhtäilee julkisesti ja kuvittelee tietävänsä kaiken paremmin kuin muut. (siis samanlaiseksi kuin miehet) ;)
No ei vaiskaan, kyllä tämä nyt niin hyvä ketju oli että pakko on ostaa kokeeksi vähän hooteeärrää, olenhan juuri kohderyhmääkin. :D

Ostin nyt tuota HT-R palkkaria, mutta minulla no vielä kreatiini jaksa päällä. Otanko siis kreatiinia ihan normaalisti vaikka ottaisin myös htr? Ajattelin kun tuossa palkkarissahan on saman verran kreaa, kuin muuten ottaisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom