Emmah sanoi:
Ei kai tässä muusta ole vängätty, kuin harhaanjohtavasta mainontatyylistä. Aivan samoin kuten esim. J&R Fitness:n kotisivuilla silmään pistää tuo "Viikon top 5", joka tuntuu aina vain sisältävän analstakkeja ym. hifistelytuotteita, joiden on ainakin vaikea kuvitella kuuluvan myydyinpiin tuotteisiin.
Juuri näin. Pointti - jonka useimmat tuntuvat edelleen onnistuneesti missaamaan - on se, että HTR:ssä ei ole MITÄÄN sellaista, ettei sitä voitaisi suositella myös naisille, aloittelijoille ja kuntoilijoille. Kyseessä on siis vain ja ainoastaan markkinointidiibadaaba, joka johtaa kuluttajaa
täysin tahallisesti harhaan. Ehkä se on sitten pikkuasia, mutta tällä kertaa se nyt vain sai meikäläisen mitan täyttymään.
Itse HTR:stä en osaa sen enempää sanoa, kun en ole sitä kokeillut. Ihan pätevä tuote varmaan, niin miehille, naisille, kokeneille kuin aloittelijoillekin.
Kahlaajalintu sanoi:
Vähän samaan tapaan tota kielletyn hedelmän viettiä vois johdaltella roinaan, mutta se taita olla jo liian tunteita herätävä juttu tässä osiossa.
Niinpä niin - jos tuotetta mainostetaan tyyliin "ei suositella naisille, aloittelijoille jne.", niin asiasta mitään tietämätön tavis alkaa tietenkin miettiä, miksei suositella. Todennäköisesti hän tulee pienessä mielessään johtopäätökseen, että siinä täytyy olla jotain sellaista
ainetta, ettei se em. ryhmille sovi - ja loput arvaattekin...