Ihanko totta!?Mike sanoi:No shit Sherlock? Meillähän on niiden tuotteita myynnissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihanko totta!?Mike sanoi:No shit Sherlock? Meillähän on niiden tuotteita myynnissä.
No mikä ihme siinä on että mun vastineet herättää aina saatananmoisen itkun. Onko Gillyllä joku haaremi ja heillä oikeus vain kritisoida ja mekkaloida? Se että Gilly käyttää Pakkotoistoa välineenä omalla ristiretkellään oikeuttaa kyllä mut kommentoimaan asiaa.Juha7 sanoi:Siksi ehkä olisi kannattanut tuoda oma jääviys jotenkin esille, kun noinkin kärkkäitä vastineita käy heittelemään. Minusta Gillyannen kritiikki oli aivan asiallista.
Ei mitään pahaa, vähän vaan ihmetyttää millaisella voimalla käytiin puolustustaisteluun. Ihan kuin Gilly olisi haukkunut Miken äitiä. Porkkanat pois ruumiinaukoista.Jääkuningas sanoi:mutta mitä pahaa siinä muka on että Mike vastaa kärjistettyyn kirjoitukseen kärjistetyllä vastauksella?
Miksi jätettäisiin, koska se on kuintenkin se mikä sai sinutkin älähtämään. Muutamassa ekassa viestissä selviää tasan tarkkaan mikä tuossa mainoksessa ärsyttää. Voin sanoa näin miehenä, että jos lähtisin samalle linjalle kuin sinä niin saisin tehdä valituksen (20-30%) tv-mainoksista joissa halvennetaan miestä. Näissä esitetään mies alkukantaisena, tyhmänä, jne...Gillyanne sanoi:Toivoisin myös, että tuo tasa-arvo- ja feminismiaspekti jätettäisiin viimeinkin tästä keskustelusta pois - vannon ja vakuutan, ettei mielessäni ollut mitään sinnepäin viittaavaakaan, kun tuon vastineeni kirjoitin.
EDIT: Pientä muotoilua
Nyt pitää ottaa huomioon että jos Gilly olisi omassa hiljaisuudessaan laittanut oman mailinsa Func foodille ja sanonut vain mailanneensa asiasta niin fine. Mutta nyt tilanne on se, että Gilly arvostelee meidän erittäin pätevää tavarantoimittajaa meidän saitilla ja vielä kun satumme myymään tuotesarjaa, niin vastineeseen luulisi olevan meillä oikeus. Ei sillä tosiaankaan etteikö saisi arvostella, vaan sillä, että arvosteluun kohdistuvasta kritiikistä ei pitäisi olla kenelläkään tässä tapauksessa mitään sen kummempaa sanottavaa.D.Yates sanoi:Ei mitään pahaa, vähän vaan ihmetyttää millaisella voimalla käytiin puolustustaisteluun. Ihan kuin Gilly olisi haukkunut Miken äitiä. Porkkanat pois ruumiinaukoista.
Ehdottomasti saa tehdä sääntöjen puitteissa mitä vain palstalla. Sääntöjä Gilly ei ole rikkonut, eikä ole hyökännyt mitenkään Pakkotoistoa vastaan kuten tuossa ilmoittikin. Asia on ok, mutta pitää myös antaa vastineiden kukkia.kronosis sanoi:mun mielestä gilly saa tehä mitä haluu ja muilla ei pitäis siihen olla nokan koputtamista.
munkin mielestä toi mainoslause on aika perseestä... sehän voi myös päinvastoin karsia joitain potentialisia asiakkaita kun niitä "pelottaa" ostaa tota tai ajattelee et jos ei treenaa tarpeeks niin menee läskeiks..
ja btw toi itse tuote vaikuttaa lupaavalta.. pitää koittaa
Gillyanne sanoi:Kommentteja toivotaan, lähinnä tietenkin Func Foodin taholta, mutta muiltakin kuulisin niitä mielelläni. Mieluiten toki asiallisia sellaisia...
mho sanoi:Onhan tuo "Ei sovi naisille" aika huvittava.
http://www.fast.fi/easydata/customers/funcfood/files/fastisot/ht-r.jpgHassua, itse en löytänyt pussista kuin "kovatehoisesti harjoitteleville voimaurheilijoille joilla on suuri lihasmassa" ja "ei lasten ulottuville".
Totta, onhan siinä selvä ero. Fastin sivuilla mainoksessa lukee että "Jokainen BLACK LINE -tuote kehitetään miesurheilijoille, joille on kertynyt paljon lihasmassaa useita vuosia jatkuneen voimaharjoittelun seurauksena. Mustan sarjan tuotteita ei siis ole tarkoitettu vasta-alkajille, kuntourheilijoille tai naisille."TRENT sanoi:Siis lukeeko sielä nyt, että ei suositella naisille, vai ettei sovi naisille? Mun mielestä noissa kahdessa on vissi ero.