Ei HooTeeÄrrää ämmille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piude
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Juha7 sanoi:
Siksi ehkä olisi kannattanut tuoda oma jääviys jotenkin esille, kun noinkin kärkkäitä vastineita käy heittelemään. Minusta Gillyannen kritiikki oli aivan asiallista.
No mikä ihme siinä on että mun vastineet herättää aina saatananmoisen itkun. Onko Gillyllä joku haaremi ja heillä oikeus vain kritisoida ja mekkaloida? Se että Gilly käyttää Pakkotoistoa välineenä omalla ristiretkellään oikeuttaa kyllä mut kommentoimaan asiaa.

Luin siitä pussin kyljestä, että "Ammattimaisella asenteella harjoittelevalle voimaurheilijalle, jolla on SUURI lihasmassa".

Hymyilytti, mutta ostin sen silti. En ottanut henkilökohtaisena dissauksena. Vaikka olen edelleen epäammattimaisella asenteella treenava, keski-ikää lähestyvä fitnesshomowannabee, jonka aamupaskan jälkeinen paino oli juuri äsken 63,3. :D Tein villin päätelmä, että tuote ei ole minulle myrkkyä...lähdin flirttailemaan kuoleman kanssa.. :evil:

Herneet nenistä! Ei minusta gilly käyttänyt pakkotoistoa vaan halusi keskustelua palautteestaan. Joka oli mielestäni ihan asiallinen, mutt...
Täähän menee kohta osastoon "Leader ja Lässytys..."
Ottakaa rennosti, nyt on kesä! :kippis1:

Oli toi gillyannen kirjoitus tehty "pikkusen" kärjistäen, mutta mitä pahaa siinä muka on että Mike vastaa kärjistettyyn kirjoitukseen kärjistetyllä vastauksella?

Jääkuningas sanoi:
mutta mitä pahaa siinä muka on että Mike vastaa kärjistettyyn kirjoitukseen kärjistetyllä vastauksella?
Ei mitään pahaa, vähän vaan ihmetyttää millaisella voimalla käytiin puolustustaisteluun. Ihan kuin Gilly olisi haukkunut Miken äitiä. Porkkanat pois ruumiinaukoista.

Miten musta tuntuu että nämä "lisäravinne" keskustelut alkavat toistamaan itseään. Gillyannelta hyvä kirjoitus, mutta Mike on siinä oikeassa että vähän väärää puuta haukkuu.

Gillyanne sanoi:
Toivoisin myös, että tuo tasa-arvo- ja feminismiaspekti jätettäisiin viimeinkin tästä keskustelusta pois - vannon ja vakuutan, ettei mielessäni ollut mitään sinnepäin viittaavaakaan, kun tuon vastineeni kirjoitin.
EDIT: Pientä muotoilua
Miksi jätettäisiin, koska se on kuintenkin se mikä sai sinutkin älähtämään. Muutamassa ekassa viestissä selviää tasan tarkkaan mikä tuossa mainoksessa ärsyttää. Voin sanoa näin miehenä, että jos lähtisin samalle linjalle kuin sinä niin saisin tehdä valituksen (20-30%) tv-mainoksista joissa halvennetaan miestä. Näissä esitetään mies alkukantaisena, tyhmänä, jne... :rolleyes:

Ja en tietenkään lähde siihen valituskierteeseen, koska se on ihan loputon suo ja median sapelihammas-feministit pitävät siitä huolen, että se on myös hyödytön.

D.Yates sanoi:
Ei mitään pahaa, vähän vaan ihmetyttää millaisella voimalla käytiin puolustustaisteluun. Ihan kuin Gilly olisi haukkunut Miken äitiä. Porkkanat pois ruumiinaukoista.
Nyt pitää ottaa huomioon että jos Gilly olisi omassa hiljaisuudessaan laittanut oman mailinsa Func foodille ja sanonut vain mailanneensa asiasta niin fine. Mutta nyt tilanne on se, että Gilly arvostelee meidän erittäin pätevää tavarantoimittajaa meidän saitilla ja vielä kun satumme myymään tuotesarjaa, niin vastineeseen luulisi olevan meillä oikeus. Ei sillä tosiaankaan etteikö saisi arvostella, vaan sillä, että arvosteluun kohdistuvasta kritiikistä ei pitäisi olla kenelläkään tässä tapauksessa mitään sen kummempaa sanottavaa.

mun mielestä gilly saa tehä mitä haluu ja muilla ei pitäis siihen olla nokan koputtamista.

munkin mielestä toi mainoslause on aika perseestä... sehän voi myös päinvastoin karsia joitain potentialisia asiakkaita kun niitä "pelottaa" ostaa tota tai ajattelee et jos ei treenaa tarpeeks niin menee läskeiks..

ja btw toi itse tuote vaikuttaa lupaavalta.. pitää koittaa

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
kronosis sanoi:
mun mielestä gilly saa tehä mitä haluu ja muilla ei pitäis siihen olla nokan koputtamista.

munkin mielestä toi mainoslause on aika perseestä... sehän voi myös päinvastoin karsia joitain potentialisia asiakkaita kun niitä "pelottaa" ostaa tota tai ajattelee et jos ei treenaa tarpeeks niin menee läskeiks..

ja btw toi itse tuote vaikuttaa lupaavalta.. pitää koittaa
Ehdottomasti saa tehdä sääntöjen puitteissa mitä vain palstalla. Sääntöjä Gilly ei ole rikkonut, eikä ole hyökännyt mitenkään Pakkotoistoa vastaan kuten tuossa ilmoittikin. Asia on ok, mutta pitää myös antaa vastineiden kukkia.

Oli Punttimimmit ihan mitä mieltä tahansa niin ei tuo varmaan myyntiä vähennä, vaikka noita yleistyksiä käytetäänkin mainonnassa. Yleistyksethän perustuvat esim. siihen, että valtaosa naisista pelkää lihaskasvua ja haluaa laihduttaa. FF:n markkinointi on selkeästi tehnyt enemmän tai vähemmän tutkimusta ja tähtää niihin otollisimpiin ostajaryhmiin.

Siihen en osaa ottaa kantaa pitäisikö lisäravinnevalmistajan keskittyä myymään tuotteitaan mahdollisimman paljon vai yrittämään muuttaa yhteiskunnan arvoja.

EDIT: Blashyrhkh sanoi sen paremmin.

Gillyanne sanoi:
Kommentteja toivotaan, lähinnä tietenkin Func Foodin taholta, mutta muiltakin kuulisin niitä mielelläni. Mieluiten toki asiallisia sellaisia...

Villi arvaukseni millaisen vastauksen tulet saamaan...

"Hyvä Gillyanne. Kiitämme palautteestanne. Rakentava keskustelu asiakkaiden kanssa kuuluu yritystoimintamme kulmakiviin.

Olemme toki tiedostaneet jo markkinointikampanjan suunnitteluvaiheessa, että mainos voidaan nopealla läpilukaisulla tulkita vanhentuneita stereotypioita ylläpitäväksi. Markkinointiin kuitenkin yleisesti kuuluvat viihteelliset, vähemmän vakavasti otettavat viittaukset kyseisenlaisiin ennakkoasenteisiin. Ellei näitä ennakkoasenteita tuoda julki, ei niitä myöskään voida tehokkaasti kritisoida saati muuttaa.

Koska kysymyksessä olevan tuotteen kohderyhmänä eivät vähimmässäkään määrin ole harjoittelua vasta aloittelevat henkilöt, kuten kampanjasta kokonaisuudessaan käynee ilmi, emme katso markkinointikampanjan myöskään missään määrin vahvistavan kielteisiä mielikuvia aktiivisen harjoittelijajoukon, johon ilmiselvästi myöskin itse Gillyanne kuulut, ulkopuolisen ns. 'suuren yleisön' keskuudessa.

Mainoslauseen yhteydessä myös annamme niin kattavat tiedot tuotteen sisällöstä, että mainitsemaasi virheellistä mielikuvaa jonkun naisille fysiologisesti sopimattoman ainesosan tosiasiallisesta tuotteeseen sisältymisestä emme katso tässä yhteydessä asiantuntemattomallekaan lukijalle syntyvän.

Func Food Oy toivottaa Sinulle Gillyanne jatkossakin hyviä treenihetkiä ja toivoo luottamuksesi säilyvän myös meidän laadukkaisiin tuotteisiimme."

:D

ihme vääntöä saatu aikaa tässäkin ketjussa... jos tuote ei sovi naisille, niin fine. Jos tähän väitteeseen ei ole perusteluja, se on harhaanjohtavaa mainontaa. Mainoslause "Uusi MIEHEKÄS Honda Prelude" on aivan eri asia kuin että tuote ei sovi naisille. Ei tässä ole kysymys mistään feminismistä.

Blashyrkh :D

Carbon, loistava tiivistys siitä, mitä ajoin tuossa vastineessani takaa. :kippis1:

Mike: En ole ristiretkellä Func Foodia vastaan, vaan toin esiin oman henkilökohtaisen mielipiteeni heidän markkinoinnistaan. Syy siihen, miksi laitoin sen näkyviin myös tänne Pakkikselle, on sama, miksi ihmiset kirjoittavat esim. lehtien yleisönosastoille: Yksittäisen ihmisen yksittäinen palaute yritykselle tuskin saa aikaan mitään muuta, kuin blashyrkhin loistavasti imitoivan standardivastauksen, mutta mikäli asiasta saadaan aikaan yleisempää keskustelua, on suuremmat mahdollisuudet sille, että jotain kenties joskus jopa muuttuu.

Keskustelua halusin siis nimenomaan herättää, ja ymmärrän sen, että mielipiteitä varmasti löytyy niin puolesta kuin vastaankin. Silti toivoisin, että keskustelu kohdistuisi enemmänkin itse asiaan, eikä harhautuisi sivupoluille - Rahkanaamalle antaisin neuvoksi lukea Carbonin viimeisen postin oikein huolella ja ajatuksen kanssa ja miettiä sitten, mistä tässä asiasas oikein olikaan kyse. Kaiken varalta sama vielä rautalangasta: "Ei sovi naisille" -mainoslause ei pidä tässä tapauksessa paikkaansa, se on tässäkin ketjussa jo monen kirjoittajan suulla todettu = HARHAANJOHTAVAA ja VIRHEELLISTÄ mainontaa.

EDIT: Tuosta markkinoinnista vielä sen verran, että itse useampia vuosia markkinointiasioiden parissa työskennelleenä en muista kertaakaan törmänneeni tuonkaltaisiin sammakoihin, mitä nyt kritisoin.

Onhan tuo "Ei sovi naisille" aika huvittava. Ehkä sillä yritetään saada tietynlainen imago tuotteelle, samaa kastiahan on tuo "ammattimaisella asenteella harjoitteleville voimaurheilijoille, joilla on suuri lihasmassa". Suositeltu annoskokokin on aika suuri, 100g, josta proteiinia 50g, ehkä siinä on jonkunlaista syytä noille lauseille?

Sorry vaan kaikki miehet, mutta Gillyllä on tässä kyllä pointtinsa imho. On eri asia sanoa "miehekäs", kuin "ei sovi naisille".

Hassua, itse en löytänyt pussista kuin "kovatehoisesti harjoitteleville voimaurheilijoille joilla on suuri lihasmassa" ja "ei lasten ulottuville".

TRENT sanoi:
Siis lukeeko sielä nyt, että ei suositella naisille, vai ettei sovi naisille? Mun mielestä noissa kahdessa on vissi ero.
Totta, onhan siinä selvä ero. Fastin sivuilla mainoksessa lukee että "Jokainen BLACK LINE -tuote kehitetään miesurheilijoille, joille on kertynyt paljon lihasmassaa useita vuosia jatkuneen voimaharjoittelun seurauksena. Mustan sarjan tuotteita ei siis ole tarkoitettu vasta-alkajille, kuntourheilijoille tai naisille."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom