Ehrmannin rahka 0,80 euroa!

Sokoksen 3+1 päivien aikana kannattaa käydä S-marketista hakemassa kaappi täyteen Rainbown rahkaa. 250 gramman purkki 0,29 euroa! Ostorajoitus 12 kpl/talous ja eräpäivään kolme viikkoa. Tänään kävin hakemassa 24 purkkia ja huomenna uudelle hakureissulle. Lauantaihin asti siis voimassa tarjous ja ainoastaan Sokoksen yhteydessä olevissa S-marketeissa. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sokoksen 3+1 päivien aikana kannattaa käydä S-marketista hakemassa kaappi täyteen Rainbown rahkaa. 250 gramman purkki 0,29 euroa! Ostorajoitus 12 kpl/talous ja eräpäivään kolme viikkoa. Tänään kävin hakemassa 24 purkkia ja huomenna uudelle hakureissulle. Lauantaihin asti siis voimassa tarjous ja ainoastaan Sokoksen yhteydessä olevissa S-marketeissa. :thumbs:

Poistamaan ------> :)

Onko tuo Ehrmannin 250g rahkapurkin ravintosisältö koko 250g purkille vai 100 grammalle kun siinä ei lue (P 9g, H 5g, R 0.2g)? Karppauksen alkuvaiheessa vähän väliä.

edit: tietysti se on per 100g :P

Eldorado laktoositon maitorahka, 12g prot 4g hh, todella neutraali maultaan, ei maistu oikein miltään kun muissa syömissäni rahkoissa on raakana se paska hapan maku. R.I.P Ehrmann

Yksi satsi tuli haettua tänään, huomenna toinen mokoma lisää.

kaikki ******** ja ostamaan 4kiloa whey proteiinia hintaan 49e! 160 annosta per puteli, joten yhen annoksen hinnaks tulee vaivaiset 30centtiä! sisältää 18,8g protskua/ annos! Halpaa eikö? Makuja useita! Luovuin itse ehrmannista ja ostin tätä! Huippua!

Mutta tiedän erään paikan josta saa 5kiloa whey proteiinia hintaan 56.90€ joten annosta kohden tulee vielä halvempi hinta ;)

kaikki ******** ja ostamaan 4kiloa whey proteiinia hintaan 49e! 160 annosta per puteli, joten yhen annoksen hinnaks tulee vaivaiset 30centtiä! sisältää 18,8g protskua/ annos! Halpaa eikö? Makuja useita! Luovuin itse ehrmannista ja ostin tätä! Huippua!

Eihän tuota kukaan muu kuin 30 kiloinen nainen vedä noin vähän kerrallaan.
Ite olen jo pidemmän aikaa ottanut ison osan proteiineista halvoista jauhoista, helppoa ottaa paljon ja hieman halvempaa proteiinia kuin rahka. Vaikkakin nyt uusi Rainbow rahka 61c/250g missä 30g prodea on todella halpaa sekin (20,33€/kg proteiinia). Maitotuotteita kuitenkin kalsiumin saannin takia purkki rahkaa ja muutama lasi maitoa päivässä.

Mutta tiedän erään paikan josta saa 5kiloa whey proteiinia hintaan 56.90€ joten annosta kohden tulee vielä halvempi hinta ;)

Itse tilasin 20 kiloa hintaan 152€ postikuluineen, joten vielä selvästi halvempi hinta :D (7,6€/kg.) Eli 33% halvempaa kuin mitä tiedät ;P Tuo siis maustamattomana, maustettuna (suklaaminttu) olisi maksanut 191,5€ (9,6€/kg) Eli vieläkin 16% halvempaa. :rock:

Itse tilasin 20 kiloa hintaan 152€ postikuluineen, joten vielä selvästi halvempi hinta :D (7,6€/kg.) Eli 33% halvempaa kuin mitä tiedät ;P Tuo siis maustamattomana, maustettuna (suklaaminttu) olisi maksanut 191,5€ (9,6€/kg) Eli vieläkin 16% halvempaa. :rock:

Sä oot Meg4M4n niiiiin pihi ;).. itsehän vedän joka treenin jälkeen yks tai pari leaderin recoveryä!

Eihän tuota kukaan muu kuin 30 kiloinen nainen vedä noin vähän kerrallaan.
Ite olen jo pidemmän aikaa ottanut ison osan proteiineista halvoista jauhoista, helppoa ottaa paljon ja hieman halvempaa proteiinia kuin rahka. Vaikkakin nyt uusi Rainbow rahka 61c/250g missä 30g prodea on todella halpaa sekin (20,33€/kg proteiinia). Maitotuotteita kuitenkin kalsiumin saannin takia purkki rahkaa ja muutama lasi maitoa päivässä.

sori, vittu mä oon paska jätkä

Rainbow ja xtra parhaita tällähetkellä ku ehrmannin hinta alkaa jo kirpaisemaan. Jos haluaa noista juoksevampaa ni lisää vaan tilkan maitoa joukkoon ja eiku syömään!

No eri juttu tollaiset megasatsit :)

Kyllä nyt on viime aikoina tullut ehrmannille kovia vastustajia ainakin meijän kaupoissa. Vähän aikaa sitten tuli Xtra joka nyt on ollu muuallakin kauempaan vaan sen vähän yli euron hinta ja 50g prode houkuttelee heti ostaman sen ennemmin kuin ehramin. Nyt tuli sitten tänään jymy-yllätys kun paikalliseen S-markettiin menin ja oli tullut S-market rasvaton maustamaton maitorahka ja perkele kyllä nyt bodarit kuulkaas, 250g 0.62€, 12g/100g prodea!! Eikä purkkikaan ole sardiinirasiaa suurempi. Lähes samanlainen koostumus kuin Xtrassa. R.I.P Ehrmann ja sen nykyinen paska laadunvalvonta...

PS. Taitaa olla siis tuota Rainbowin settiä? Enivei. :worship:

Leseet on hyvää kamaa. Älä vaan liioittele määrän kanssa, joskus tuli syötyä joku yli neljä desiä ruisleseitä päivässä, ja seuraavana päivänä suoli toimi turhankin rivakasti.

Nyt on menny monta viestiä ohi aiheen pl. Eib, mennään takasin asiaan.

Loppuu muuten Suomessa myytävän rahkan hinnasta nillittäminen äkkiä, nyt tulee tauluun tylyt lukemat.
Täällä Hangzhoussa (kiinan itärannikolla) saa Ehrmannin rahkaa hintaan ~3,5€/purkki. Nimimerkki "Nyt kolmatta kuukautta ilman".

PS. onneksi maustamatonta, nahatonta kananrintaa saa hintaan ~2,5€/kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom