Ehrmannin rahka 0,80 euroa!

HUOMIO KAIKKI EHRMANN-YSTÄVÄT

Tänään kävin paikallisessa osuuskaupassa ja huomasin järkyttävän asian,lappasin uutta Ehrmann satsia koriin ja huomasin siinä ,että proteiinia vain 9.0g/100g! Laskenut näköjään proteiinia 9.8->9.0.
Minkä päiväyksen erässä tuota proteiinin määrää on jo laskettu? Juuri kävin kaupasta poistamassa 1.10. vanhaksi menevän satsin ja niissä etiketti kertoo vielä 9,8g/100g

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkä päiväyksen erässä tuota proteiinin määrää on jo laskettu? Juuri kävin kaupasta poistamassa 1.10. vanhaksi menevän satsin ja niissä etiketti kertoo vielä 9,8g/100g

Oli 3.10/4.10 erissä,mutta oli myöskin 3.10 joissa oli vielä 9.8g,katsoin hyllyn takaosasta niitä uusia niin oli 9.0g.

Kuinkahan en nähny tota rainbow'n rahkaa vai koska se on tullu,että onko vielä ehtiny E-pohjanmaa?

Itse testannut yhden purkin sateenkaari rahkaa ja omat havainnot; koostumukseltaan muistuttaa Valion rahkaa (kittiä) ja on joteskin hieman happamemman makuista kuin Ehram. Oon kyllä jo tottunut rahkojen makuun ja koostumukseen et ihan kakomati toi Rainbow meni alas sellaisenaan. Onhan toi Ehram silti siittä kivaa tököttii et se muistuttaa niin paljo viiliä, että on helposti lusikoitavissa ja maku on bueno.

Äsken vedin ensimmäisen Rainbow rahkani ja kyllähän tuo rulaa. Koostumus on tietysti paljon jäykempi kuin Ehrmann, mutta ehkä hiukan juoksevampi kuin Milbona. Rainbow rulaa.

Äsken vedin ensimmäisen Rainbow rahkani ja kyllähän tuo rulaa. Koostumus on tietysti paljon jäykempi kuin Ehrmann, mutta ehkä hiukan juoksevampi kuin Milbona. Rainbow rulaa.

Meitsikin jollain sairaalla tavalla diggailee tosta kun siinä saa tehdä ihan duunia että ton saa syötyä. Pari purkkia lautaselle, banaania ja mehutiivistettä sekaan - toimii!

Kyllä meni mulla Ehrmanni vaihtoon, kun tän ketjun yllyttämänä kokeilin Rainbowta. Halvempaa ja enemmän protskua ja makukin on musta tosi jees. Maustan sen rahkan aina enivei, niin ei sillä maulla niin suurta väliä oo :) Ja tosiaan, Rainbowssa on enempi "pureskeltavaa".

Kyllä meni mulla Ehrmanni vaihtoon, kun tän ketjun yllyttämänä kokeilin Rainbowta. Halvempaa ja enemmän protskua ja makukin on musta tosi jees. Maustan sen rahkan aina enivei, niin ei sillä maulla niin suurta väliä oo :) Ja tosiaan, Rainbowssa on enempi "pureskeltavaa".

Sama. Ite oon nyt notkistanu tuota tilkalla kevytmaitoa niin tulee vähintään yhtä hyvää kun ehrmannista.

s-marketissa x-tra rahka 500g 1,09e. mun mielestä vähän jäykempää kuin ehrami, mut hiton hyvää! tätä pitää alkaa ostaa.

s-marketissa x-tra rahka 500g 1,09e. mun mielestä vähän jäykempää kuin ehrami, mut hiton hyvää! tätä pitää alkaa ostaa.

Itse olen pitemmän aikaa jo osteskellut kyseistö tuotetta juurikin tuon hinnan vuoksi. Ja ei siinä maussakaan mitään moittimista ole.
Oletkos muuten huomannut, että noita saa sellaisina puolet pienempinäkin tetroina, eivät kylläkään ole sen halvempia?
Ja kysytään vielä näin yleisesti, että oletteko xtran syöjät huomanneet, että paketin muoto on hitusten muuttunut, näin ainakin oman paikkakuntani s-marketeissa.

Itse olen pitemmän aikaa jo osteskellut kyseistö tuotetta juurikin tuon hinnan vuoksi. Ja ei siinä maussakaan mitään moittimista ole.
Oletkos muuten huomannut, että noita saa sellaisina puolet pienempinäkin tetroina, eivät kylläkään ole sen halvempia?
Ja kysytään vielä näin yleisesti, että oletteko xtran syöjät huomanneet, että paketin muoto on hitusten muuttunut, näin ainakin oman paikkakuntani s-marketeissa.

Samaa katselin itsekin. Ei se paketti paljoa ole muuttunut mut jotain pientä viilausta siihen on tehty :)

Rainbow rahka kyllä yllättävänkin hyvää. Meikäläisellä toi rahka viikon päivät ollu jo tuolla kaapissa kun en oo uskaltanu maistaa, mutta nyt uskaltauduin ja hyväähän se oli. Tosiaan aika paljon paksumpaa kun ehrami eikä välttämättä sovellu kiireessä syömiseen kovin hyvin, mutta imo maku on kyllä parempi kuin ehramissa. En ole mikään kokki expertti, mutta veikkaisin että tämä rahka soveltuu aika hyvin joihin rahkapiirakoihin, koska maku on sellanen pehmeä, toisin kun ehramissa joka maistuu läpi kaikesta mihin sitä laittaa.

Sama juttu. Tänään maistoin tota rainbowta ja mielstäni parempaa kuin ehrmanni.

Hienoa, että valiolle tuli päihittäjä - rainbowta kannan jatkossa himaan koska maku on vain parempi ja koostumuskin sitä mitä oikean rahkan pitää olla :) Ehrmann menee yhtä hyvin toki funlightin ja maitolorauksen kanssa sauvasekoittimella sekaisin mutta kunnollisen rahkan tekoon pitää olla jäykempää tavaraa :)

X-Tra ja Rainbow oikein hyviä molemmat. Sääli että Valio on tässäkin asiassa häntäpään sijoilla. Outoa kun parempaa ja halvempaa saa tuotua ihan Saksasta asti.

täällä prismassa rainpohvi 0.61e ja ehrami 0.64e. sais olla pikkasen juoksevampaa tuo rainpohvi. paras rahka kaksikko!

Täältä ääni myös Rainbow:lle, ite tykkään kun on jämäkämpää kuin Ehrman. Ja tippa Fun Lightia sekaan niin hyvää että vois syödä vaikka kuin paljon :D

X-traa on tullut lapioitua viime aikoina, Prismassa 0,99e/500g. Mehutiivistettä ja tilkka vettä niin tulee just sopivaa. Rainbow oli liian tanakkaa omaan makuun.

Eilen ostin Rainbowta, kun Ehrman = X-tra oli loppu. Olipahan melkoista laastia. Maku ihan hyvä. Saa vaan kaataa siihen desin mehua, että saa kurkusta alas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom