Ehrmannin rahka 0,80 euroa!

Saako tätä herkkua enää mistään 80 senttiä purkki? Pirkka on 59 ja sillä mennään, mutta ajattelin herkutella yhdellä purkilla ehramia hintaan 1,05, ja jäin heti koukkuun :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vinkki rahkamahoille: Jos paikkakunnallasi/lähistöllä on meijeri tai vastaava maitojalostustehdas, jossa on myös myymälä, niin kannattaa ehdottomasti käydä tarkistamassa. Tietysti kaikkeen tottuu, eikä rahkan tarvitse itsessään olla mikään makunautinto, mutta itse kyllä nappaisin mieluummin 0,40€:n Valion pehmeää kuin Pirkan tiiliskiveä, jos mahdollista. Itse tosin skippaan molemmat, koska raejuusto.

Olipa mukava yllätys tänään K-supermarketissa. Huomasin, että olivat nostaneet ehrmannin hintaa 21senttiä! 78snt -> 99snt. Aika raju muutos 250g painavaan tuotteeseen. Aluksi oli korissa 10 purkkia, mut kun huomasin hinnan niin jäi koriin vaan kolme. Ikävää että joutuu hyvän lähikaupan jättämään ja suuntaamaan S-marketiin halvemman rahkan perässä, siellä se taitaa olla 79snt edelleen.

Ei oo ehrmannin voittanutta :) Ei tuota Lidlin Liisteriä voi syödä ku aseella uhattuna.

Tuo on kyllä ihan totta, mutta itse en sitä syökään raakana vaan aina blenderin kautta marjojen yms. kanssa. Jos joskus pitää syödä raakana niin sitten hurjastelen ja ostan Valioo.

Pirkka on vain parantunut. Purkit täysinäisiä, ei yhtään nestettä ja mikä parasta, lähtee kippaamalla ulos kuin ehrmann aikoinaan! Hinta on vanha tuttu.

Pirkka on vain parantunut. Purkit täysinäisiä, ei yhtään nestettä ja mikä parasta, lähtee kippaamalla ulos kuin ehrmann aikoinaan! Hinta on vanha tuttu.

Ehrmann lähtee nykyäänkin kun tekee lusikalla nurkkaan pienen viillon kuten esim. hulkki hulkin bulkkikeittiö videossa näyttää :D

Vieläkö tuota Ehrmannia joku vetää. Se oli 10v sitten vahvoilla, mutta sen jälkeen omilla listoilla sen on jyrännyt pelkiltään vedettävistä rahkoista X-tra, Valio Pehmeä ja Milbona 4,4%.
Lisukkeiden kanssa vedettävät = paksut korkeaproteiiniset rahkat ranking; 1. Milbona 2. Rainbow/Pirkka.

Jokapäivä tulee vedettyä. On se edelleen parhaan makuinen kaikista maustamattomista rahkoista, mutta kyllä noita muitakin tulee syötyä aina sillointällöin.

Vieläkö tuota Ehrmannia joku vetää. Se oli 10v sitten vahvoilla, mutta sen jälkeen omilla listoilla sen on jyrännyt pelkiltään vedettävistä rahkoista X-tra, Valio Pehmeä ja Milbona 4,4%.
Lisukkeiden kanssa vedettävät = paksut korkeaproteiiniset rahkat ranking; 1. Milbona 2. Rainbow/Pirkka.

No miksei vetäis? Parasta kaikista rahkoista, mulle ei uppoa mitkään xtrat tai milbonat jotka on sitä kovaa mössöä vaikka mitä tekis. 1-3 purkkia menee rahkaa päivässä ja yleensä nopeasti vetästynä johon löysä ehrmann sopii mainioisti, välillä fun lightia sekaan jos jaksaa. Valio taas on jotenkin jauhomaista joka ei myöskään miellytä.

Jännä miten niin moni tykkää. Hermanni on ainoo näistä maustamattomista mitä mä en meinaa pystyy syömään, se maku vaan on niin jäätävä.

Makunsa kul(lil)lakin, mutta en mä voi käsittää miten joku väittää ehrmannia pahan makuseks varsinki jos sinne fun lightia sekaan sotkee, menee melkein jugurtista. Kerran ostin rainbowin sementtirahkaa joka on samaa mitä ylempänä mainihin, eihän siihen perkele saanut edes sitä litkua sotkettua sekaan ilman, että oli puolet lattialla, niin jäykkää tavaraa oli.

No miksei vetäis? Parasta kaikista rahkoista, mulle ei uppoa mitkään xtrat tai milbonat jotka on sitä kovaa mössöä vaikka mitä tekis. 1-3 purkkia menee rahkaa päivässä ja yleensä nopeasti vetästynä johon löysä ehrmann sopii mainioisti, välillä fun lightia sekaan jos jaksaa. Valio taas on jotenkin jauhomaista joka ei myöskään miellytä.

No ite pidän Ehrmannia huonona vaihtoehtona nykytarjonnassa. X-tra on pehmeä rahka koostumukseltaan ja hinta 99c/500g Prismassa, 11,1% Erkkua enemmän prodea ja 20% vähemmän laktoosia. Valion Pehmeä saman hintainen kuin Ehrmann, pehmeä koostumus ja Suomalainen, 11,1% enemmän protua, 14% vähemmän maitosokeria. Milbonan 4,4% on maultaan tottakai aivan kuningas rasvan ansiosta. Milbonan rasvaton ja Rainbow/Pirkka rasvattomat rahkat missä 12g/100 prodea, on hyviä jos vetää lisukkeiden kanssa.

Ehrmannin rahka ja rahkajogurtti on hyvää paljaaltaan, niin myös milbonan rahkajogurtti. Muita ei oikeen pysty vetämään raakana vaan pitää heittää sekaan jogurttia/marjoa jne.

Milbona 4.3 vai 4.4% rahka on koostumukseltaan muuttunut pehmeämmäksi joten ei kannata vanhasta muistista tyrmätä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom