Ehrmannin rahka 0,80 euroa!

Siis koko purnukoita vai??
Myöhästä mun on tässä enää sitä tietysti selitellä kun tarjouskin päätty sen lappusen mukaan eilen. Yleensä jos rahkat on Itiksen CM:ssa tarjouksessa, ne on normaalin hyllypaikan lisäks ollu esillä siinä jogurttihyllyjen edessä sellasessa hyllyssä.

Tiedetään. Ne oli varmaan sit loppu, koska siinä jugurttihyllyn edessä ei ollu rahkaa ollenkaan. Höh!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oi oi, koskahan saapi pohjois-suomesta kans noita puolen kilon hermanni purkkeja. :kuola:

Hermannin 500g: n purkkien Suomen valloitus edistyy. Etelä-Pohjanmaalla on bongattu 500g:n Ehrnam-purkkeja paikallisessa kitymarketissa. Toki omalla kohdallani kävi kyllä niin, että kauppaan jäivät, sillä valion uusi pehmeä maitorahka on vienyt mun sydämen...

Jännä miten porukka ostaa edelleen ehrmannia tai valiota(?) vaikka rainbow:ta saa poikkeuksetta halvemmalla prode-hintasuhteella. 3 rahkaa päivässä vetävänä alkaa lompakossakin vuositasolla tuntumaan. Ymmärrän myös extran, mutta itse en jaksa puolitella niitä arkisin kun on aamuisin niin kiirettä. Mutta jos puolen kiloa ehrmanneja alkaa saamaan 80 sentillä niin vaihtunee merkki.

Samaa mieltä sinun kanssasi.
Ei näin köyhä ala todellakaan ostelemaan mitään valion suolaisilla hinnoilla kyllästettyjä purnukoita, kun esim X-traa saa tuplamäärän pienemmällä hinnalla.

Itsekkin ostin etiketeiltään uudistunutta (vihreä) Ehrmannia ja todellakin tuntuu että koostumus olisi pehmeämpi ja maku imo entistä parempi?

Lappeenrannan Prismassa viel pari päivää 30cnt/purkki
Enpä ole moista kyl bongannu vaikka siel viikottain tulee pyörittyä, pitänee kävästä kattomassa :P

Onko muut huomannu, että uuden etiketin myötä parasta ennen-päiväykset ois lyhentyny huomattavasti? Ennen oli järjestään joka kerta kaupassa vielä useampi viikko aikaa popsia, mutta nyt tuntuu että alle viikossa tulee deadline vastaan...

Rahkajoguritti on edelleen jotain 59senttiä. Tieten ei ole kuin se 7,5g/100g.

Miksi ei pirkan mieto maitorahka kelepaa?

Onko tässä Ehrmannissa kuinka paljon laktoosia? Eli pistääkö laktoosi-intoleranssista kärsivällä pakin sekaisin miten pahasti...

Onko tässä Ehrmannissa kuinka paljon laktoosia? Eli pistääkö laktoosi-intoleranssista kärsivällä pakin sekaisin miten pahasti...

Hiilareita 5g/100g. Ei lue mutta epäilisin laktoosin ottavan suuren osan tuota määrästä.

Testaa purkilla. Jos pärisee, vaihda. :D

Löytyyhän Pirkaltakin se vähälaktoosinen versio joka on ulospäin samankaltainen purnukka kuin valion pehmeä.

Hiilareita 5g/100g. Ei lue mutta epäilisin laktoosin ottavan suuren osan tuota määrästä.

Testaa purkilla. Jos pärisee, vaihda. :D

Löytyyhän Pirkaltakin se vähälaktoosinen versio joka on ulospäin samankaltainen purnukka kuin valion pehmeä.

No kai se pitää sitten yksi purkki testata. :D Rainbow rasvatonta/vähälaktoosista olen nyt muutaman purkin syönyt Fun Lightin kera ja hyvin maistuu. :) Siinäkin tosin 4g/100g hiilareita...
Pitänee Pirkkaakin testata kun seuraavan kerran käy K-kaupassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom