Ehrmannin rahka 0,80 euroa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
X-tran rahka oli kokenut muodonmuutoksen: uusi pakkaus ja ravintoarvot muuttuneet hieman paremmiksi (proteiinia nyt tasan 10%, hiilareita 4%). Ikävä kyllä koostumus oli ainakin ekassa syömässäni purkissa heikompi kuin ennen, jotenkin liisterimäisempää. Näinköhän on siirryttävä takaisin Ehrmanniin...?

Eilen oli Prismaan (Pori) ilmestynyt Rainbow:n maitorahkaa. 250g purkit, prode 12g / 100g ja hiilari 4g/100g. Hintaa 0,59€ kipale (ehrmann taisi olla 0,69€). "Uutuus"-tarrakin komeili purkkien vieressä :D. Netin syövereistä en kuvaa löytänyt malliksi. 10 purkin koe-erä tuli haalittua.

Eilen oli Prismaan (Pori) ilmestynyt Rainbow:n maitorahkaa. 250g purkit, prode 12g / 100g ja hiilari 4g/100g. Hintaa 0,59€ kipale (ehrmann taisi olla 0,69€). "Uutuus"-tarrakin komeili purkkien vieressä :D. Netin syövereistä en kuvaa löytänyt malliksi. 10 purkin koe-erä tuli haalittua.

Maku? En testaa itse, kun en ole moiseen törmännyt. Mutta siedettävä maku ja nuo prodet niin ehdottomasti jätettävä kauppiaalle palautetta.

Maku? En testaa itse, kun en ole moiseen törmännyt. Mutta siedettävä maku ja nuo prodet niin ehdottomasti jätettävä kauppiaalle palautetta.

Itsekin nappasin parit purnukat mukaan, kun huomasin 12g/100g prodet..
Maku aika lailla ehrmannia, mutta koostumus "kuivempi" eli valion ja milbonan tapaista tönkköä, ei niin mukava vetää raakana..
Taidan jättää seuraavan kerran hyllyyn, koska en yleensä jaksa sekoilla minkään mehukeittojen kanssa..
yhteenvetona: proteiinirikkaampi ja edullisempi vaihtoehto rahkansa jatkaville =D

Mä tykästyin tohon Rainbow'n rahkaan. Tosin mulle menee pelkältään ihan kaikki rahkat (jopa Valion liisterit). Mutta Rainbow'ssa on hyvä hinta-laatu-maku -suhde.

X-tran rahka Joensuun Prismassa 0,99e/500g. Piti silti ottaa muutama Rainbow testattavaksi; pari grammaa lisäproteiinia 100 grammassa on omalla puolen kilon päiväkulutuksella vuodessa reilu 3,5 kiloa lisää proteiinia :D .

X-tran rahka Joensuun Prismassa 0,99e/500g. Piti silti ottaa muutama Rainbow testattavaksi; pari grammaa lisäproteiinia 100 grammassa on omalla puolen kilon päiväkulutuksella vuodessa reilu 3,5 kiloa lisää proteiinia :D .

On muuten aivan jumalaista tuo xtran maitorahka kun lykkää sekaan vähän mansikka funlaittia. <3

Jumalaista ehrmannia 3.10 vanhaks menevä setti. Aamulla nälkäsenä avaan niin helvetti siellä vaan puolet kamaa \\o//. Elämä on kovaa.

HUOMIO KAIKKI EHRMANN-YSTÄVÄT

Tänään kävin paikallisessa osuuskaupassa ja huomasin järkyttävän asian,lappasin uutta Ehrmann satsia koriin ja huomasin siinä ,että proteiinia vain 9.0g/100g! Laskenut näköjään proteiinia 9.8->9.0.

Mutta luojalle kiitos paikallisessa osiiskaupassa on nyt uutena tuotteena S-ryhmän omaa private label rasvatonta rahkaa. Kurvin S-marketissa tänä aamuna 0,61€/250g (Ehramannin ollessa 0,66€) ja protskua 12g/100g, alkuperämaa Saksa. Tää on uus Ehrmanni. Valion on kyllä erittäin vaikee laittaa paremmaksi.

Mun mielestä se Rainbown oli kamalaa liisteriä, varmaan tilkka mehua ois auttanu mutta kun normaalisti heittää marjoja joukkoon, niin oli kyllä aamulla melko työ saada alas. Ei oo Ehrmannin voittanutta (vielä)!

Ok, aistinvarainen raati on testannut tuotteen. Koostumus on vähän napakampi kuin Ehrmannissa. Mulle kyllä henkilökohtaisesti ihan yks hailee. Ei myöskään haittaa se muutama lisägramma protskua / annos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom