Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naureskelin tuolle uudelle paketille...low fat high protein...tainnu markkinoinnin osasto herätä sille että kanta-asiakaskunta koostuu bodareista :D
Mun mielestä sisältö uudessa purkissa vaikutti jotenkin kuohkeammalta kuin ennen. Maku ja koostumus ainakin aiemmin vaihteli paljonkin purkkien välillä. Saa nähdä onko muutos jäänyt vaan purkkeihin.
Jep, alkanuki varmaa pikku hiljaa kelailee, et kauppahan käy ihan mukavasti, mutta ketkä niitä nyt sit oikeen ostaa :p
Kysyntä kasvaa niin hinnatkin nousee. Muistan kun parhaimmillaan halvimmillaan hintaa Hermannilla oli se 55-59 centtiä, mutta nyt jo on 70 centtiä per kpl. Kohta se onkin päälle euron hinnoissa "normirahkan" kanssa.
Kysyntä kasvaa niin hinnatkin nousee. Muistan kun parhaimmillaan halvimmillaan hintaa Hermannilla oli se 55-59 centtiä, mutta nyt jo on 70 centtiä per kpl. Kohta se onkin päälle euron hinnoissa "normirahkan" kanssa.
Mulla tuli kans tänään tollanen vastaan. Siellä syvemmällä rahkassa oli sellasia ihan pieniä tummia pilkkuja pari kappaletta. Sama päiväyskin eli 16.6. Jätin ne pilkut syömättä ja pistelin hyvissä mielin loput rahkat naamariin eikä tullu ainakaan vatsa kipeeks. Kyllä mä silti epäilen, että hometta se oli. Ei kuitenkaan haissu se rahka mitenkään erikoiselta.Viikonloppuna heitin yhden uuden purkin sisällön roskiin kun rahkan seassa oli mustia pilkkuja (n.1-2mm halkaisijalta). Homeelta se ei näyttänyt, ennemminkin rahkan sekaan oli sekoittunut jotain mustaa mömmöä, lisäksi niitä oli myös syvemmälläkin rahkassa eikä vaan pinnalla. Ois varmaan pitänyt ottaa kuva kun on vaikee selittää. Kannen päiväystä en tähään hätään muista (ehkä 16.6.?), mutta söin sitten toisen samalla päiväyksellä olleen eikä siinä mitään pisteitä näkynyt.