Ehrmannin laadunvalvonta?

Mun mielestä sisältö uudessa purkissa vaikutti jotenkin kuohkeammalta kuin ennen. Maku ja koostumus ainakin aiemmin vaihteli paljonkin purkkien välillä. Saa nähdä onko muutos jäänyt vaan purkkeihin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmettelinkin et miks kaupasta oli rahkat loppu pitkän aikaa...oli kai uutta tavaraa tulossa hyllyihin :) Naureskelin tuolle uudelle paketille...low fat high protein...tainnu markkinoinnin osasto herätä sille että kanta-asiakaskunta koostuu bodareista :D

Naureskelin tuolle uudelle paketille...low fat high protein...tainnu markkinoinnin osasto herätä sille että kanta-asiakaskunta koostuu bodareista :D

Jep, alkanuki varmaa pikku hiljaa kelailee, et kauppahan käy ihan mukavasti, mutta ketkä niitä nyt sit oikeen ostaa :p

Mun mielestä sisältö uudessa purkissa vaikutti jotenkin kuohkeammalta kuin ennen. Maku ja koostumus ainakin aiemmin vaihteli paljonkin purkkien välillä. Saa nähdä onko muutos jäänyt vaan purkkeihin.

Yhdyn kyllä täysin tähän mielipiteeseen. Jotenkin eka silmäys ni näytti kermavaahdolta.. Noi ei ny ihan mut jotain sinnepäin.. Mut hyvää oli kyl edelleen

Yksi purkki takana ja kokemus positiivisesti yllättynyt. Hieman paksumpaa kyllä mielestäni kuin aiemmin, mutta maku ei ollut niin kitkerä ja koostumus tasaisempaa. Tuon ansiosta itse asiassa funlight sekoittui paljon nopeammin, aikaisemmin sai vatkata puoli tuntia.

Hamstrasin kans Cittarin viimeset reilut 10 mukaan, kunnon vanhaa jöötiä. Makutestissä, kun oli vanhaa ja uutta vierekkäin uusi oli hieman rahkamaisempi ja happamampi. Koostumuksen eroa en muista. Koostumukseen vaikuttaa taas jo tietenkin tuotteen ikä.

Kyllä vanhan hermannin saa sekottuu aivan helposti FunLightin kanssa, ei se kai vaikeeta oo.

Isä näitä ehrmanneja syö aina treenien jälkeen, itsekin olen alkanut syömään eikä kertaakaan ole löytynyt mitään hometta tai muuta vastaavaa..

Jep, alkanuki varmaa pikku hiljaa kelailee, et kauppahan käy ihan mukavasti, mutta ketkä niitä nyt sit oikeen ostaa :p

Ennoo ikinä ainaka huomannu onko noissa vanhoissa ollu, mutta itseäni ainaki huvitti ku tuo "snack ready" merkki siinä high protein jutun alla :lol2: Tuskin hirveän moni muu kun puntilla käyjä syö huvikseen maitorahkaa, ainakaan maun takia.

Kysyntä kasvaa niin hinnatkin nousee. Muistan kun parhaimmillaan halvimmillaan hintaa Hermannilla oli se 55-59 centtiä, mutta nyt jo on 70 centtiä per kpl. Kohta se onkin päälle euron hinnoissa "normirahkan" kanssa.

parempi tuo uusi purkki ihan senkin takia, että saa kerralla heivattua sen siitä purkista kuppiin, kunhan vaan eka vähän koputtelee pohjaan =) ennen se oli oikeestaan 50/50 tuleeko se sieltä kokonaisena vai ei.

Tuli ostettua tätä uutta ehrmannin maitorahkaa ja en voi muuta kun kehua:) suhteellisen halpaa ja maistuu paljon paremmalle kun tähän mennessä vetämäni maitorahkat...

Kysyntä kasvaa niin hinnatkin nousee. Muistan kun parhaimmillaan halvimmillaan hintaa Hermannilla oli se 55-59 centtiä, mutta nyt jo on 70 centtiä per kpl. Kohta se onkin päälle euron hinnoissa "normirahkan" kanssa.

Mä muistelen että olisi alun alkujaan ollu alle 50snt purkki. 47snt tai vastaavaa. Yli puoleen vuoteen ei kyllä ole tullut syötyä yhtäkään... Eipä tule herajauhostakaan kalliiksi ottaa vastaava määrä proteiinia.

Tää ois huono homma :(

Mulla ei oo ollu ehrmannin rahkoissa mitään häikkää. Aina on ollut syötäviä eikä mitään "yllätyksiä" oo löytynyt.

Aika sama millasessa tölkissä on, tottunut ostamaan siihen ~60 sentin hintaan.
Meinaa alkaa köyhää opiskelijaa itkettämään uusi hinta mikä pyörii 90 sentissä :itku:

Viikonloppuna heitin yhden uuden purkin sisällön roskiin kun rahkan seassa oli mustia pilkkuja (n.1-2mm halkaisijalta). Homeelta se ei näyttänyt, ennemminkin rahkan sekaan oli sekoittunut jotain mustaa mömmöä, lisäksi niitä oli myös syvemmälläkin rahkassa eikä vaan pinnalla. Ois varmaan pitänyt ottaa kuva kun on vaikee selittää. Kannen päiväystä en tähään hätään muista (ehkä 16.6.?), mutta söin sitten toisen samalla päiväyksellä olleen eikä siinä mitään pisteitä näkynyt.

Viikonloppuna heitin yhden uuden purkin sisällön roskiin kun rahkan seassa oli mustia pilkkuja (n.1-2mm halkaisijalta). Homeelta se ei näyttänyt, ennemminkin rahkan sekaan oli sekoittunut jotain mustaa mömmöä, lisäksi niitä oli myös syvemmälläkin rahkassa eikä vaan pinnalla. Ois varmaan pitänyt ottaa kuva kun on vaikee selittää. Kannen päiväystä en tähään hätään muista (ehkä 16.6.?), mutta söin sitten toisen samalla päiväyksellä olleen eikä siinä mitään pisteitä näkynyt.
Mulla tuli kans tänään tollanen vastaan. Siellä syvemmällä rahkassa oli sellasia ihan pieniä tummia pilkkuja pari kappaletta. Sama päiväyskin eli 16.6. Jätin ne pilkut syömättä ja pistelin hyvissä mielin loput rahkat naamariin eikä tullu ainakaan vatsa kipeeks. Kyllä mä silti epäilen, että hometta se oli. Ei kuitenkaan haissu se rahka mitenkään erikoiselta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom