Ehrmannin laadunvalvonta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
itsellä tuli juuri muutama päivä sitten sellanen mukava sienikasvuylläri:urjo: vastaan kun olin syömässä päivän toista purkkia. Päiväystä oli vielä vajaa 2 viikkoa jäljellä.

minullekin sattui äskettäin 4 purkkia samalla päiväyksellä ollutta ehrmannia ja kaikkien kannessa hometta!!! Kyllä siinä silti säästää kun syö ehrmannia, vaikka välillä hometta löytyykin. sitäpaitsi maku on kilpailijoita paljon parempi...

Nytkö ne oli sit uudistaneet ehrmannin purkin, perkele sen verran korkeempi ettei mehu kolmea päällekkäin jääkaapin hyllyjen väliin :jahas:

edit: kyseessä on myös nykyisellään ehrmann - rasvaton maitorahka, maussa en kyllä äkkiseltään huomaa eroa juuri
edit2:protskua saman verran mutta hiilaria vain 4,1 per 100g verrattuna vanhaan 4,2, aineosissa ei rasvatonta jugurttia

Ensimmäinen purkillinen "uutta" ehrmannia lautasella. Ensi vaikutelma on sileä! Eli ei sellainen paakkuinen kun välillä vanhoissa purkeissa! Maku on mielestäni yhä hyvä.

ei oo mun kauppoihin uutta purkkia eksynyt vielä. Uuden purnukan hinta on varmaankin sama kuin ennen? ei kestäis koko ajan maksaa enempi rahkasta, tänä vuonna jo 10 senttiä noussut purkin hinta mun kaupassa:down:

On niin pieni ero siinä purkissa, etten olisi huomannut, ellei olisi ollut uusia ja vanhoja kaupassa vierekkäin.

Kansi vaikutti äkkiseltään ehkä hiukan paremmin "liimatulta", joten varmaan nuo kannen aukeamisesta johtuvat homeongelmat vähenee.

Tuo uus purkki ei oo kiva. Liian 90's. Minä haluan minun tutun ja turvallisen ehramin takasin:D Ei oo meikäläisellä tullu vielä yhtään pilaantunutta vastaan, ja kyllä se 3 tai 4 purkkia päivässä hulahtaa kurkusta alas

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom