Ehrmannin laadunvalvonta?

Syönköhän minä samaa Ehrmannin maitorahkaa kuin muut, koska en ole törmännyt yhteenkään pilaantuneeseen tahi muutoin epäilyttävään tuotteeseen?

Rahkaa menee 2-4 purkkia päivässä ja joka kerta se maistuu yhtä "karkilta". :D

Sama juttu! Oon kuulunut jo 1,5 vuoden ajan ehrmannin suurkuluttajiin, mutta kertaakaan en oo vielä törmännyt pilaantuneeseen purkin sisältöön :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei sitä hometta kuule näe ennenkuin purkin avaa. Siellä kannen alla se yllätyssektori aina lepää. Eihän nyt kukaan järkevä ihminen homeista rahkaa huvikseen osta. :jahas:

okei, vitsi oli huono, mutta älä ota kaikkea kirjaimellisesti.

Mua sylettää noi uusien purkkien kannet ihan vietävästi. Kiva onkia niitä kannen rämmäleitä sieltä ehramin seasta :curs:

Mulle ei ole sattunut pilaantuneita yli puoleen vuoteen, ja noita menee kuitenkin ainakin se 4kpl/pvä.

Ainoo mikä häiritsee noissa uusissa purkeissa, niitä ei saa laitettua tyhjinä kätevästi sisäkkäin.

Mullekin on osunut pari noita homepurkkeja, molemmat olen kiikuttanut takaisin kauppaan ja saanut uuden tilalle pahoittelujen kera. Sanovat ainakin laittavan asiasta eteenpäin noottia - tiedä siitä. Näistä on nyt nelisen kuukautta eikä ole uusia tullut vastaan.
Mutta kyllä se Valiokin osaa; nelisen viikkoa sitten Valion rahkapurkin avasin ja näytti siltä kuin ois joku jo syönyt siitä, purkin reunasta oli lohkaistu pari reilua lusikallista pois. No tämän kanssa myös kauppaan. Vastauksenkin sain; laaduntarkkailija on ottanut siitä purkista näytteen ja laittanut vahingossa takaisin hihnalle, ei pitäisi tapahtua.
No ei, mutta näitä "inhimillisiä erheitä" nyt ymmärtää paremmin kuin sen että satoja (?) purkkeja rahkaa löytyy homeisina kaupan hyllyiltä. Oli syy mikä tahansa, se pitäisi jo korjata.

Viimeksi muokattu:
Homeista ja hinnoista ollu puhetta. Itelle parin vuoden aikana sattunut 1 tai 2 homeista, muuten laatu ollut hyvää. Hinta lähi s-marketissa 69cnt/kpl mutta helsingin asematunnelissa k-marketissa 89cnt/kpl. Sieltä joskus tulee ostettua kun ei oo eväitä töihin. Uusista purkeista kannet irtoo huonommin, ja itellä osassa ollut tosi kitkerä maku. Nyt söin äsken uutta 20.6 päiväyksellä olevaa ja maku oli lähes entinen neutraali. Onko muilla maku vaihdellut?

Joissain purkeiisa on ollut lievästi happamampi maku, kannet ovat paremmin liimattuja.
Itselläni menee ehramia noin 4-6 purkkiin päivässä eikä ikinä ole ollut home ongelmia.

Musta noi uudet purkit on JUST SIISTEJÄ! :kippis1: Vanhat näytti tosi epämääräsiltä, ihan ku ois tullu jostain venäjältä tmv.

Aika monta purkkia ermannia vedelty, ja tasan yksi(1) homeinen tullut vastaan.
Tänään ostin uusia purkkeja, täytyypä tehdä makuvertailu, kun sattuu vielä olemaan pari vanhaa kaapissa...

Ja ei kun syömään... :kuola:

Täällä kun jotkut valittelee ettei kansi aukea kunnolla, niin aukaisetteko sen siitä kulmasta joka on muita terävämpi? Siitä tuntuu lähtevän kansi hyvin. Muista kulmista sitten repeää miten sattuu.

Tredin alussa valitettiin kun aukes liian helposti ja nyt kun aukeaa liian hankalasti tjsp.. itsellä ei oo ollu vikaa missää..

Rahkojen maut vaihtelee toisinaan (vai onkohan makunystyröissä jotain häikkää?) ja koostumus kans. :D Valutan aina sen ihme nesteen sieltä pois, joskus meinaa koko rahkapurkki tipahtaa viemäriin, koska on sen verran löysää, ja joskus taas ei tipahda millään.

Toivottvasti joku tajus? :D

Uudet kannet tuntuu ainakin meilläpäin aueta jopa helpommin, kuin vanhat.
Maku ja koostumus parantunut, ja tuntuu olevan tasalaatuisempaa tavaraa nykyään.
Ei muuta kuin kansi auki ja ääntä kohti!:kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom