Ehrmannin laadunvalvonta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uudet kannet tuntuu ainakin meilläpäin aueta jopa helpommin, kuin vanhat.
Maku ja koostumus parantunut, ja tuntuu olevan tasalaatuisempaa tavaraa nykyään.
Ei muuta kuin kansi auki ja ääntä kohti!:kuola:

Kyllä, samaa mieltä olen! Uudistut Ehrmann maistuu paremmalle kuin ennen, samettinen koostumus sekä pehmeämpi maku ja nyt ei ole tarvinnut valuttaa pinnalla aiemmin olleita nesteitä pois. Eikä tarvitse laittaa mitään makeutusta yms sekaan, sellaisenaan menee alas ! :rock:

olen kans syönyt tuhansia purkkeja hermannia ja vanhoissa hermanni purkeissa tuli muutama sellanen vastaan missä oli kannen alla jokin sieni-infektio (tumma pläntti).tosimiehenä kaikesta huolimatta söin kyseisen tuotteen.

Mitäs hemmettiä. Ollut ehramit loppu valintatalosta jo viikon. Viime viikolla oli myös loppu prismasta ja yhdestä pienemmästä k-kaupasta.

JÄTTÄKÄÄ NIITÄ MULLEKIN!!!

Itse en kyllä tykkää uusista purkeista lainkaan. Ne ei pakkaanu päällekkäin yhtä hyvin kuin entiset. Jos näitä laittaa kaksi päällekkäin, samaan tilavuuteen sai edellisiä viisi. Vie aivan tolkuttomasti tilaa roskakorista, kun vetelee näitä 2/päivä. Lisäksi uusi kansi hajoilee paljon useammin kuin ennen. Yleensä jää yksi pieni suikale, joka sitten tippuu sinne rahkaan ja sen saa onkia sieltä ulos. Onneksi hinta ja sisältö on vielä kohdallaan, muuten lähtisi vaihtoon.

Hyi helvetti maistu rahka ihan saatanan pahalta, mutta ei näkynyt mitään homeplänttiä.

...Lisäksi uusi kansi hajoilee paljon useammin kuin ennen. Yleensä jää yksi pieni suikale, joka sitten tippuu sinne rahkaan ja sen saa onkia sieltä ulos...

Haa, mä luulin et oon ainoa joka ei osaa aukasta noita uusia kansia. Mulla se menee aina semmosiksi suikaleiksi se kansi vaikka miten koittais tasaisesti sitä vetää auki.:(

Nuo uudet purkit ovat kyllä kaikenkaikkiaan ihan hanurista. Vaikka kansien kanssa tulenkin toimeen, niin sylettää ihan tajuttomasti, että purkkeja ei pysty pinoamaan päällekkäin. :curs:

Rahkojen maut vaihtelee toisinaan (vai onkohan makunystyröissä jotain häikkää?) ja koostumus kans. :D Valutan aina sen ihme nesteen sieltä pois, joskus meinaa koko rahkapurkki tipahtaa viemäriin, koska on sen verran löysää, ja joskus taas ei tipahda millään.

Toivottvasti joku tajus? :D

Joo, mul on sama juttu :wtf:

Nuo uudet purkit ovat kyllä kaikenkaikkiaan ihan hanurista. Vaikka kansien kanssa tulenkin toimeen, niin sylettää ihan tajuttomasti, että purkkeja ei pysty pinoamaan päällekkäin. :curs:
Miksi niitä pitää tyhjinä päällekkäin pinota? Ei sitä roskaa nyt niin tuhottomasti tule, vaikka neljä rahkaakin söisi päivässä.

oftpic, tällä tuo valion rahka tuntuu aina olevan puoleen hintaan ;& parasta ennen aikaa aina päivän verran

Eilen tuli eka home vastaan kahen vuoden 2x päivässä tahdilla. Heitin koko paskan suosiolla roskiin, tällä tahdilla ei suuri menetys.

Mä ainakin aina sekotan vähän vettä sekaan noihin. Tasaantuu ne pienet laatuerot hyvin jos on välillä kuivempaa/kovempia paloja.

No jos rahkan laatu Ehrmannissa vaihtelee tuotantoerittäin noin paljon, kuten jengi tässä threadissä on maininnut, niin en usko kyllä pätkääkään purkin tuoteselosteeseen / ravintoainejakaumaan...

Kerran on käyny sillein et repäsin ehriksestä kannen auki ja nuolin kannen ja maistu iha v¤tun pahalle ja katoin sit purkkiin ni oli ihan vaaleen vihreenä koko pinta ja eiku äkkiä vessaan :urjo:, ei meinannu saaha sitä makua mitenkää pois suusta...

Joka aamu jääkaapista lähtee ehrami. Ei se nyt mitään helvetin hyvää oo, mut helppo, nopea ja sisältö arvoiltaan ok.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom