Ehrmannin laadunvalvonta?

Huomannu noi valmistajat, et pakkislaiset niitä ostaa ja nostanu hintoja ;D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
näil korkeuksilla PKO:lla hinta 69snt

ei jeesus. 2. uus ehramipurkki ja hometta.

noh, kymmenisen purkkia ehdinkin jo syödä homeettomia melkeen parin vuoden tauon jälkeen.

ja joo, tauko johtui siitä että oli ostamani lavallinen homeessa -06...

e: vittu maksais vaikka 2,20e/kpl kunhan oisivat 101% varmuudella homeettomia...

Itsestäänselvyyksiä mut kirjoitanpa kuitenkin: Katkeamaton kylmäketju ei ole ainakaan haitaksi, eli kannattaa säätää oma jääkaappi riittävän viileäksi ja kantaa ne purkit kaupasta kotiin niin ettei ne lämpene. Ei tietenkään auta jos ovat jo kaupassa tai sitä ennen olleet lämpimässä.. ja vielä on kesähelteetkin tulossa.

karkeesti laskettua mulla mennyt noin 700 purkkia vuodessa. 2-3 vuoden ajan, yhdessä ollut vasta hometta. :dance2: uusi ehrerami on jotenkin kyllä paremman makuista ja notkuista.

ei jeesus. 2. uus ehramipurkki ja hometta.

noh, kymmenisen purkkia ehdinkin jo syödä homeettomia melkeen parin vuoden tauon jälkeen.

ja joo, tauko johtui siitä että oli ostamani lavallinen homeessa -06...

e: vittu maksais vaikka 2,20e/kpl kunhan oisivat 101% varmuudella homeettomia...
On noita hermanneja tullut se 5 kk jo syötyä. Ei yhtäkään homeista ole vielä ollut edessä. Vaikuttaakohan siihen homeeseen, kauppa, kuljetus tai joku siitä väliltä? :rolleyes:

karkeesti laskettua mulla mennyt noin 700 purkkia vuodessa. 2-3 vuoden ajan, yhdessä ollut vasta hometta. :dance2: uusi ehrerami on jotenkin kyllä paremman makuista ja notkuista.

Pakko kompata täysin tätä. Mulla menee jo kuukaudessa 80-100 purkkia ehrmannia ja treenivuosia on jo useampi takana. Tainnut tasan yksi homeinen purkki tulla vastaan viimeisen ~4-5 vuoden aikana. Sekin oli lattialle kaupassa tippunut malli. :D

jaahas... 3. 4. 5. ja 6. purkki myös homeessa.

ite oon syönyt bout 4 lavaa joista tasan 50% homeessa.

kai se 5min kaupan kylmähyllyltä omaan jääkaappiin on vaan liikaa.. pitäkää ehraminne. meen loppulavan kanssa prismaan valittamaan ja jos palauttavat rahat niin ostan koko rahalla valion rahkaa ja paiskon ne purkit tonttiin, pidän 3 päivää päällä olevassa saunassa ja sit syön ne (ovat vieläkin homeettomia)

ps. kuinka tarkasti katsotte mitä lusikoitte suuhunne? huomasin nuo homeet sattumalta, olivat pari kolme milliä halkaisijaltaan olevia pallukoita mutta osuivat silmään. maussa ei ollut mitään outoa jne.

Mulla kävi eilen niin että sisällön ulkonäössä ei valittamista mutta kun suuhun laitto niin maistui ihan Aura:urjo:

Vaihdoin Valioon.

taidat vaan kuvitella.
Jooo! Haistahan :david: p....... Oot tervetullut toteamaan sen homeen henk koht. Voin vaikka pari purkkia antaa sulle tuosta jos tahdot tarkemmin perehtyä.

tsekkasin vielä pari kotona olevaa purkkia ja homeessahan nekin oli. Ei tosin yhtä selkeästi mutta semmonen pieni sininen homeklöntti erottuu kyllä hyvin valkoisessa mömmössä kun vähän sekottelee purkin sisältöä.

viimekskin keväällä oli ongelmia homeisten rahkojen kanssa ja historia toistaa itseään näköjään. Epäilen vahvasti että venäjän pakkaamon ja suomen kaupan kylmähyllyn välissä katkeilee kylmäketjut.

Ootteko huomannu, että jostain tietystä kaupasta olis niitä homeisia saanu enemmän? kylmäketju katkennu matkalla? Meikäläinenkin "jokusen" noita popsinu, eikä yhtään homeista ole sattunut vastaan ja oon syöny viikon päiväyksestä ohi menneitä ja homeettomia:D

Eipä ole homeisia itsellä tullut vastaan, kun en ole mitään muhkurapurkkeja ottanut. Tänään nostin koriin katsomatta seitsemän ehrmannia, ja kotona huomasin, että kolmessa oli kannen liimauksessa tullut joku virhe. Kansi väärällä kohdalla laitteessa tai jotain: alareunaltaan ei ihan ylety peittämään purkkia. :( Huomenna valittamaan, en edes katso onko mahdollisesti hometta maitotuotteessa, joka on ollut avoimessa purkissa ties kuinka kauan.
20.6. eräpäivän erässä tämmöisiä.

Kyllä tuon homeongelman täytyy olla jossain muualla kuin Ehrmannin päässä. Itse olen satoja purkkeja syönyt ja hakenut niitä äkkiä laskettuna ainakin 11:ta eri kaupasta. Yhtään huonoa ei ole tullut vastaan. Yhdessä tietämässäni kaupassa se koostumus on AINA erilainen kuin muiden kauppojen purkeissa. Sellainen rakeinen -> pitää erikseen sekoittaa se hyytynyt kovettunut rahka sinne vetelämmän sekaan. Voi olla että kaupat/kuljetusfirmat saattavat laiminlyödä tuota oikeanlaista säilytystä.

Tuo uusi kansi on kyllä perseestä. Varmaan kolme purkkia saanut auki, ettei se mikälie folio jää roikkumaan suikaleina sinne sekaan.

Syönköhän minä samaa Ehrmannin maitorahkaa kuin muut, koska en ole törmännyt yhteenkään pilaantuneeseen tahi muutoin epäilyttävään tuotteeseen?

Rahkaa menee 2-4 purkkia päivässä ja joka kerta se maistuu yhtä "karkilta". :D

Kannet aukeavat nätisti ja oikeastaan ainut huomauttamisen arvoinen seikka on se, että purkin sisältö voi painaa oikeasti mitä tahansa 230 ja 250 gramman väliltä.

mitä järkee ostaa niitä mitkä on homees. osta ne kunnossa olevat

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom