Ehrmannin laadunvalvonta?

hene sanoi:
Pariviikko sitten avasin kaksi samalla päiväyksellä olevaa ehrmannin rahkaa ja kummassakin oli mukava homeläikkä vaikka päiväystä oli vielä 6 päivää jäljellä.Ostopaikassa sanoivat että jos haluat homman hoitumaan niin ota suoraan yhteys Ehrmannille(se on muka heidän norm.käytäntö), sinne sitten sähköpostilla asiallinen valitus laitettiin ja n.kahden viikon päästä tuli kirje jossa oli pahoiteltu tapahtumaa ja eittei tule toistumaan.Purkit oli kyllä ennen avausta ihan ok ja ajattelin tuolla valituksella saavan isolta firmalta hyvitystä mutta p***an marjat.Aioin kyllä jatkossakin noita syödä kun ovat edullisia mutta kauppa/Ehramann tulee kyllä seuraavan mahdollisen tapauksen sattuessa joutumaan asialliseen korvaukseen tai sitten saa kulutusasiamiehen peräänsä.

Kuluttajasuojan mukaisesti myyjä on vastuussa myymästään tuotteesta.. Myyjä ei voi ohjata sua ottamaan yhteyttä tuotteen valmistajaan ja keskustelemaan heidän kanssaan asiasta.. Eli yhteys vaan tuotteen myyneeseen kauppaan ja reklamaatiota heille.. Jos et saa vastaavaa tuotetta tilalle niin sitten yhteys kuluttajanasiamieheen.

Miksi ihmiset ovat sitten usein suoraan yhteydessä tuotteen valmistajaan/ markkinoijaan? Syy on hyvin yksinkertainen. Valmistaja/ markkinoija haluaa pitää huolen brändistään.. Asiakkaat halutaan pitää tyytyväisinä ja asiakkaina myös jatkossa.. Tästä syystä valmistaja/ markkinoija usein usein korvaa tuotteen moninkertaisesti asiakkaalle...

Kaupasta saat viallista tuotetta ja kuittia vastaan uuden tuotteen. Se on aivan varma.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitkästä aikaa töissä sattui homeinen Ehrmann vastaan kun rupesin välipalaa ottamaan. Eipä tietysti ollut kuin 1 purkki mukana niin jäi syömättä.

Jonny sanoi:
Pitkästä aikaa töissä sattui homeinen Ehrmann vastaan kun rupesin välipalaa ottamaan. Eipä tietysti ollut kuin 1 purkki mukana niin jäi syömättä.
Heh mähän sanoin! Eikö ois jo aika vaihtaa siihen "miehekkäseen" Valion maitorahkaan ja päälle ananaspaloja!:)

Helvetti, tänään kävi sama minullekin. Aion kirjoittaa ensimmäistä kertaa elämässäni valituskirjeen, kunhan saan selville, kuka tästä on vastuussa.

Itselleni on osunut kyllä pelkästään "laadukasta" tavaraa. Tässä just syön duunissa iltapalaksi yhtä ehrmannia ja kyllä muuten maku muuttuu kummasti (ja ei kyllä parempaan suuntaan) kun lukee samalla tätä ketjua :D Onneksi maku on toistaiseksi ollut vain päästä kiinni, mutta auta armias kun viallinen tuote pamahtaa eteen niin se on sitten reklamaatiota niin perkeleesti!

Tieto maahantuojasta on onnistuttu kätkemään johonkin, enkä tiedä, mihin palautteen osoittaisin. Viisaammat kertokaa, saksaakaan en osaa. Ehkä pitäisi järjestää joku yhteinen adressi? :D

Nyt sattui jekku"ehrami" vastaan ensimmäistä kertaa. Vitutti jossain määrin kun just ajattelin että "jesh, nyt ehrmannia ja jogurttia:kuola: "... Kauppaan sitä kait on marssittava. Kuittia ei vain ole, kun en tuota itse ostanut.

:offtopic:

Onko kukaan maistanut sellaista rahkaa kuin Exquisa (tai jotain sinne päin?) On lähes saman makuista kuin allmighty ehrmann, puolen kilon purkissa.... Todella hyvä vaihtoehto jos ehrmann kyllästyttää. Niin, ja sitä saa maustettunakin jos on herkkuperse:D

:offtopic:

Onko kukaan maistanut sellaista rahkaa kuin Exquisa (tai jotain sinne päin?) On lähes saman makuista kuin allmighty ehrmann, puolen kilon purkissa.... Todella hyvä vaihtoehto jos ehrmann kyllästyttää. Niin, ja sitä saa maustettunakin jos on herkkuperse:D

Mä syön sitä mansikkaa aika usein. Myös maustamatonta oon ostanut silloin kun eHRamit on loppu sittarista.

Kaupasta mukaani valkkaamani Ehrmannit ovat aina olleet priimatavaraa (jos siis tätä Speisequarkzuberaitungia voi nyt ylipäätään priimatavaraksi sanoa), mutta pikkusiskolleni on osunut homepurkkeja vastaan, jotka ovat olleet Ehrmannin SUSETTE-VANUKKAITA. Siinä suklaa-kaakao-kermavaahdon päällä on möllöttänyt viherharmaa kasvusto. Naminami.

Purkkien laatu ja makuhan vaihtelevat joka kerta.. Eilen oksensin mentyäni nukkumaan kun olin syönyt ehrmannin. En sitten tiedä johtuuko tuosta..

mä oon varmaan veteny homeineen päivineen noita, kun en ikinä senkoommi kattele sinne purkkii vaa kaadan kippoo ja jogurtit päälle :)

Ihme kyllä ei ole vielä osunut viallista purkkia kohdalle, vaikka noin vuoden verran olen syönyt noin kaksi purkkia per päivä. Voi olla tosin etten ole vaan huomannut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom