Ehrmannin laadunvalvonta?

Sattuipas hyvin, kun tuli skipattua tuo 11.5 erä. 5.5 oli ja nyt on 25.5.

Toisaalta eipä mulla ole muutenkaan homeisia näkynyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jahas...on näköjään muuallakin ollut hometta liikkeellä. Aamupalaksi piti rahkat vetästä. Kaksi 11.5 päiväyksellä olevaa homeessa. Kolmas kokeilu 15.5 päiväyksellä: nou problemos.

Kolmisen vuottahan noita ruokavalioni peruspilareita ehrmanneja on tullut vedeltyä ja vain yksi homeinen yksilö on tarttunut kaupasta mukaan. Joten, ei ole kyllä mulla ainakaan mitään valittamista...

:offtopic: Koittakaa uutta fun light tiivistettä: ananas+bugubana?.. paksua ja makeaa

Since 1988 sanoi:
:offtopic: Koittakaa uutta fun light tiivistettä: ananas+bugubana?.. paksua ja makeaa
Pikkupapu sanoi:
Ä-LYTTÖMÄN hyvää!! Bongasin tuota pari päivää sitten kaupasta. Nam!
Hyvin bongattu, sillä sitä ei tuolla nimellä ole olemassa. :hyper:

Oikea nimi on Ananas-Guanabana

Veeti sanoi:
Löytyi kaksi homeista Ehrmania ja päiväys sama kuin muilla 11.5

Mulla ei ainakaan toistaseksi oo ollu yhtään homerahkaa 11.5 erässä. :) Tosin vielä muutama purkki tuolla päiväyksellä, jospa nekin ois puhtaita.

Elämäni toinen Ehrmann-maitorahka. Ja reunoilla hometta, voi prkl. No eipä tuo mitään, lusikalla ääntä kohti. *Ruokamyrkytystä odotellessa* :wink:

Uber-Gott sanoi:
Nyt tuli jo kolmannen kerran rahkapurkista vastaan semmoinen sininen peukalonpäänkokoinensienilaguuni ja sen lisäksi tuntuu eri päiväyksillä olevissa purkeissa olevan yhä useammin jos jonkinlaisia maku/koostumus eroja. :urjo:

Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai onko vikana vain kaupan maito-osaston hoitajan pätemättömyys?
Viddu mää siirryn kohta kokopäiväiseksi raejuustomieheksi...
mulla TÄYSIN samoja kokemuksia!!! ostan kerralla ison kasan ja usein on vähintään puolet homeessa. olen soittanut terveystarkastajalle ja yhdessä vaiheessa ne vedettiinkin markkinoilta hetkeksi pois. sen jälkeen ei ole vähään aikaan tullu vastaan. hinta nousi kylläkin.

Löysin tällä viikolla yhden n. sentin läpimitaltaan olevan homekasvuston rahkapurkista kun sen avasin.. Meinasi hiukan inhottaa mutta ekaa kertaa ikinä nappasin sen vaan veks ja lusikoin loput naamariin :D Aikasemmin on varmaan homeista ehrmannia sattunut käteen ja ovat lentäneet roskiin.

Arzzka sanoi:
ekaa kertaa ikinä nappasin sen vaan veks ja lusikoin loput naamariin :D Aikasemmin on varmaan homeista ehrmannia sattunut käteen ja ovat lentäneet roskiin.
kuule mää toimin kans just niin!!!:rock: on varmaan siksi niin terve kun saa vähän hometta vatsan täytteeks:hyper: .perkele, rahathan siinä menis hukkaan!!!joskus sieltä löytyy jopa valkohometta:hyper: !! se vasta juhlaherkkua vihreeseen verrattuna!

Jeps käyn rahkani tuosta Kuopion anttilasta. Ylläri ylläri ne on purettu pahveistaan ja pinottu päällekkäin välillä vähän miten sattuu. Sieltä näitä kunnon home yksilöitä tuleekin vastaan kuukausittain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom