Ehrmannin laadunvalvonta?

:offtopic:

Onko kukaan maistanut sellaista rahkaa kuin Exquisa (tai jotain sinne päin?) On lähes saman makuista kuin allmighty ehrmann, puolen kilon purkissa.... Todella hyvä vaihtoehto jos ehrmann kyllästyttää. Niin, ja sitä saa maustettunakin jos on herkkuperse:D

Noissa maustetuissa exquisoissa on se ongelma että niissä on rajusti vähemmän protua kun maustamattomissa ja vielä sokeria jne. jos nyt samasta aineesta puhutaan, mutta pakko sanoa että on helvetin hyvän makuista, jos se siis jollakin vaikuttaa. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko joku tehnyt vartailua siitä missä rahkassa on eniten proteiinia?

ehrmannia mäkin useimmiten syön, edullista ainakin...hometta ei ole löytynyt...ainakaan vielä :D

Hyi hemmetti, tänään tuli eka home-ehrmanni vastaan - tai suuhun oikeestaan! Kauhee sininen limalötjäke!

Njoo, 2 päivä ens kuuta parasta ennen päiväys ja kas kummaa, homeessahan tuo purnukka oli. Ei tuossa nyt muuten mitään, mutta mukava huomata vasta kun on kauhonut suurimman osan purkista ääntä kohti. Nooh, nyt on tullut ostettua arviolta ehkä 500 purkkia ja niistä 2 tähän mennessä ollut homeessa...

Pitääpä seurailla, vielä olisi yksi tuommoinen laatikollinen ko. erää jälellä kaapissa...

Päivitystä:

Mukava huomata, että myös toinen saman 2.8 erän Ehrmanneista homeessa. Pitää lähteä ilmeisesti viereiseen kauppaan hakemaan evästä kun eihän noita tohdi syödä. Pitänee käydä huomauttamassa Prismaan tuosta...

Mitenkähän olis tuosta jonkinmoinen joukkoreklamaatio? Kyllä luulisi vaikuttavan jossakin määrin...

Koko elinaikana on vastaan tullut ainoastaan yksi homeinen ehrmanin rahka yksikkö, kumminkin näitä on syöty kolmisen vuotta about 2 purkkia päivässä. Eli mielestäni laadunvalvonta toimii

Koko elinaikana on vastaan tullut ainoastaan yksi homeinen ehrmanin rahka yksikkö, kumminkin näitä on syöty kolmisen vuotta about 2 purkkia päivässä. Eli mielestäni laadunvalvonta toimii

Laadunvalvonta toimii, jos täälläkin on jo satoja valitusviestejä koskien ko. tuotetta? Näkyykö vastaavia valitus-threadeja esim. Valion tai Milbonan valmistamista rahkoista?

Edittiä:

Kolmas purkki näytti ihan kunnolliselta ja haju tuntui ihan neutraalilta, mutta maku oli kyllä taas jotain ihan muuta... Noh, ei auta ku käydä itkemässä prismaan noista. Kotona odottelee aika monta purkkia tuota samaista erää syömistään...

Kivakiva, kävin just ostamassa lastin 2.8-päiväyksen Ehrmanneja...Onneksi on vielä Milbonaa jäljellä :), niin en ihan rahkatta jää, jos nuo Ehramit osoittautuvat homeisiksi tai muuten omituisiksi.

Mä oon tota erää (2.8) jo useamman purkin vetässyt eikä ensimmäistäkään homeista/liimaista/visvaista ole tullut vastaan...

Ainakin yksi purnukka samalla 2.8.-päiväyksellä homeessa täälläkin. Minulla toinen kerta, kun Ehrmann pettää, ja noin vuosi tullut kyseistä rahkaa syötyä. En kyllä muun kuin halvan hinnan vuoksi Ehrmannia ostaisikaan.

Hemikuusta lähtien olen syönyt ehrmannia 2-3 purkkia päivässä (paitsi kun lähikaupassa on tarjous valionrahka 0,6€ niitä ei opiskelija ohita) eikä kertaakaan ole sattunut "suutaria". Tuo lienee tuuri peliäkin, mutta kyllähän tuolle merkille suo niitä huonojakin päiviä kun on niin sopivan hintaista.

2.8 erää ja 3 homeessa, 13 maistuu ihan tajuttoman pahalta.

Suomalaiskansallinen asenne: "Perkele! 12 purkkia tajuttoman pahaa rahkaa oon jo syöny. Kokeilen saatana vittuillakseni vielä yhtä jos se vaikka ois ihan yhtä pahaa."
;)

Edit: Puoleen vuoteen ei yhtään susi-Ehrkkua tullut vastaan.

2.8 erää ja 3 homeessa, 13 maistuu ihan tajuttoman pahalta.

Mulla kans 2.8 erän tähän mennessä ~12 syödystä purkista 3 homeessa ja moni maistui omituiselta. Pikkusen vituttaa löytää se homepilkku sieltä... Kun aiemmin luin tätä threadia niin aattelin että ite en syö ollenkaan niitä homepilkullisia purkkeja jos niitä tulee vastaan. Tällä viikolla tullu kaikki noi 3 ja töissä kun oon ollu, niin eipä siellä oo mitään vaihtoehtoravintoakaan, joten homeet lusikoidaan pois ja pahanmakuinen rahka ääntä kohti :jahas:

Mulla kans 2.8 erän tähän mennessä ~12 syödystä purkista 3 homeessa ja moni maistui omituiselta. Pikkusen vituttaa löytää se homepilkku sieltä... Kun aiemmin luin tätä threadia niin aattelin että ite en syö ollenkaan niitä homepilkullisia purkkeja jos niitä tulee vastaan. Tällä viikolla tullu kaikki noi 3 ja töissä kun oon ollu, niin eipä siellä oo mitään vaihtoehtoravintoakaan, joten homeet lusikoidaan pois ja pahanmakuinen rahka ääntä kohti :jahas:

Mulle sattui kans tänään ekan kerran homeinen yksilö ja 2.8. päiväyksellä. Päällepäin ei näkynyt mitään, mutta kun olin puolipurkillista lusikoinut, niin karmea klöntti tuli suuhun ja maistui hirveältä. Koita siinä sitten työpaikan aamukahvipöydässä pitää naama normaalina :urjo: .

Noita on 10 purkkia samalla päiväyksellä olevia vielä jäljellä eikä enää kuittia tallessa... Prisman kylmäketju katkennut vai siellä Ehrmannillako ne hommat tosiaan kusee?

Damn, kolme purkkia jääkaapissa ja kaksi homeessa! Päiväys 2.8. Oli tosin eka kerta kun tälläistä tapahtui. Taitaa Ehrmannin kesäkissat sotkeaa linjastoa oikein urakalla.

Alicia sanoi:
Mulle sattui kans tänään ekan kerran homeinen yksilö ja 2.8. päiväyksellä. Päällepäin ei näkynyt mitään, mutta kun olin puolipurkillista lusikoinut, niin karmea klöntti tuli suuhun ja maistui hirveältä. Koita siinä sitten työpaikan aamukahvipöydässä pitää naama normaalina.

Siis oli hometta jota ei näkynyt päällepäin? Jollain muullakin näin käynyt? Itsellä ollut vain pinnalla kerran hometäplä joka oli helppo lusikoida pois. 2.8 erä tähän mennessä homeetonta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom