Ehrmannin laadunvalvonta?

Vois joskus kokeilla tota Ehrmannia kun näyttää olevan aina pieni jännitysmomentti sen purkin avaaminen. Sais vähän lisää jännitystä tähän muuten niin tylsään elämään.
Tähän mennessä oon syöny vaan Ingmania, Pirkkaa ja Valioo. Ehrmannia en oo koskaan maistanu edes :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
GoMan sanoi:
Vois joskus kokeilla tota Ehrmannia kun näyttää olevan aina pieni jännitysmomentti sen purkin avaaminen. Sais vähän lisää jännitystä tähän muuten niin tylsään elämään.
Tähän mennessä oon syöny vaan Ingmania, Pirkkaa ja Valioo. Ehrmannia en oo koskaan maistanu edes :nolo:

Kannattaa ihmeessä testata. Se ei takerru kurkkuun niin kun nuo muut sementit. Voi syöpästä ihan pelkisteenki, eikä tee ees tiukkaa. :)

Valion on kyllä aika sellaista tahnamaista, vaikea saada irti lusikasta :|

Mitä EHRAMeihin tulee niin ei ole toviin tullut homeisia vastaan.

rocky6 sanoi:
Valion on kyllä aika sellaista tahnamaista, vaikea saada irti lusikasta :|

Mitä EHRAMeihin tulee niin ei ole toviin tullut homeisia vastaan.

Lisäksi valio (kuten myös Ingman) ovat hyvinkin kitkeriä/happamia. Ehramit varsin neutraaleja.

Homeisia ei ole tullut vastaan.

Mutta osaakos kukaan selittää, miksi Ehrmann ei ole maitorahka vaan maitorahkaVALMISTE?

No joo onhan nuo vähän happamia, mutta nykyään sitä ei enää maista edes kun on jo useemman purkin mättäny. Alussa vähän tökki kyllä.

Titaani sanoi:
Lisäksi valio (kuten myös Ingman) ovat hyvinkin kitkeriä/happamia. Ehramit varsin neutraaleja.

Homeisia ei ole tullut vastaan.

Mutta osaakos kukaan selittää, miksi Ehrmann ei ole maitorahka vaan maitorahkaVALMISTE?
Ku siinä on sitä pehmopoikien jou jou Yoghurttia!! Mä kato oon niin makea, mun on syötävä hapanta!:D :D :D

:offtopic:

Tuli tuossa taannoin maistettua Milbonan rahkaa ku avokki raahasi kotio. Voin kyllä sanoa, ett ko. tuote oli niin kamalaa laastia, että jouduttiin oikeasti heittämään pois purkin verran tuota. Ei saanut kumpikaan, en minä, eikä avokkikaan syötyä vaikka miten sekotteli mehukeittoihin yms.

Sanokaa vaan, että olen nirso, mutta Ehramista en vaihtaisi :D

Jamiks sanoi:
:offtopic:

Tuli tuossa taannoin maistettua Milbonan rahkaa ku avokki raahasi kotio. Voin kyllä sanoa, ett ko. tuote oli niin kamalaa laastia, että jouduttiin oikeasti heittämään pois purkin verran tuota. Ei saanut kumpikaan, en minä, eikä avokkikaan syötyä vaikka miten sekotteli mehukeittoihin yms.

Sanokaa vaan, että olen nirso, mutta Ehramista en vaihtaisi :D
;) Pehmis!;)

Jamiks sanoi:
tuote oli niin kamalaa laastia

Lantraa veden/maidon kanssa tarpeeks nii menee alas helpommin.

samout sanoi:
NVG onks kukaa kertonu sulle koskaa et se on ehrman eikä ehram :D

:D onhan siitä jo monta päivää. Nyt kaikki laittaa tahallaan sen väärin, murr :)

Eipä ole mullekaan sattunut viime aikoina homeisia EHRAMeita kohdalle :) Enemmän tuleekin Milbonaa syötyä, kun se on paaaljon parempaa. Vedellä sitä voi tosiaan lantrailla, niin tulee juoksevampaa eikä juutu kurkkuun kiinni.

Milbonassahan on enemmän proteiinia, lantraamalla siitä saa tietty enemmän ehrmannin kaltaista. Itse syön usein sellaisenaankin tai vähän maustettuna.

Mist vitun getosta te sitä teiän rahkaa ostatte?!! Mä oon vetäny sitä useamman vuoden, jonka aikana tullu vedettyy varmaan 200 purkkia, eikä kertaakaan oo tullu mitään hometta vastaan. Joskus kylläkin rahka vähän pakkuraista ja maistuu paskalle, mutta harvoin se menoa haittaa...:) :eek:

K@ri sanoi:
Milbonassahan on enemmän proteiinia, lantraamalla siitä saa tietty enemmän ehrmannin kaltaista. Itse syön usein sellaisenaankin tai vähän maustettuna.

saa alkaa laimentaa jollai maidol ja tehosekottimel ettei jää köntiks millbona

samout sanoi:
saa alkaa laimentaa jollai maidol ja tehosekottimel ettei jää köntiks millbona

Vesi ja lusikka toimii myös.

Ite lusikoin rahkaa raakana suoraan purkista, ja muuten on ollu hyvää paitti että tuli tollanen ehrmannin home rahka vastaan ja en ees huomannu hometta kun sotkin rahkaan pellavansiemen rouhetta, sitten semmonen sinihomejuuston makunen kökkö tuli suuhun niin meni kyllä ihan täysin nautinto tuosta ehrmannista.

Valio ja milbola on ihan hyvää maustamatta ja pirkka rahka kyllä tökkii mutta menee alas silti, se o vaan pirun hapanta. pirkka taitaa olla joku 80 senttiä purkki, et melki maksaa vähä lisää et saa valioo tai rahtaa ahterinsa lidliin.

Mut juu hometta tosiaan on tullut minunki ehrmannissa.

Hei kuuluuko Ehrmann ja Exquisa samaan lafkaan? Ostin eilen Exquisan persikka-passion rahkaa (:kuola: ), ihan parasta (kröhöm, siis silloin tällöin kun haluaa oikein herkutella :rolleyes: ).

Ikäväkseni kuitenkin bongasin sieltä ylläreinä kaksi vihreetä klönttiä tuijottamasta mua vihaisesti silmiin ja huutelivat vielä rumuuksiakin. ;) No mutta enivei, ajattelin ilmoittaa, että mikäli olette ostamassa kyseistä rahkaa viim. 4.6. erästä, niin jättäkää väliin. Koko rahka maistui ihan :urjo: :lle.

Vihdoin ja viimein on minullekin sattunut Ehrmannin rahkaan yksi homeinen joukkoon. Aluksi ajattelin, kun tätä ketjua luin että mistä niitä homeisia löytyy, mutta nyt löytyi itseltäkin ja ihan Prismasta ostettua rahkaa, että ei sillä kai ole väliä onko purkit ostettu pienistä vai isoista kaupoista, ehkä niitä sattuu kohdalleen niin harvoin ettei siitä nyt kammoa tulis.

Pariviikko sitten avasin kaksi samalla päiväyksellä olevaa ehrmannin rahkaa ja kummassakin oli mukava homeläikkä vaikka päiväystä oli vielä 6 päivää jäljellä.Ostopaikassa sanoivat että jos haluat homman hoitumaan niin ota suoraan yhteys Ehrmannille(se on muka heidän norm.käytäntö), sinne sitten sähköpostilla asiallinen valitus laitettiin ja n.kahden viikon päästä tuli kirje jossa oli pahoiteltu tapahtumaa ja eittei tule toistumaan.Purkit oli kyllä ennen avausta ihan ok ja ajattelin tuolla valituksella saavan isolta firmalta hyvitystä mutta p***an marjat.Aioin kyllä jatkossakin noita syödä kun ovat edullisia mutta kauppa/Ehramann tulee kyllä seuraavan mahdollisen tapauksen sattuessa joutumaan asialliseen korvaukseen tai sitten saa kulutusasiamiehen peräänsä.

Onpa osunu mullekin pari purkkia joissa on ollu hometta ennen kun on menny vanhaks ja koostumus vaihtelee, millon on kokkareista tai vetistä. mutta sitkeesti olen vaan erhmannia tauluun lusikoinut.

Taas kerran tuli hieman epäilyttävä vihertävä ehrami eteen.

Ja tosiaan ainakin sokos hyvitti kun sanoin että about kuusi homeista tullut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom