Ehrmannin laadunvalvonta?

Njoo no eilen oli aivan tajuttoman huono olo koko päivän ja 2 tuon 2.8 parasta ennen erän rahkaa söin. Kummassakin saatto olla jotain kummaa, mutta tiedä sitte. Tänään näkee kyllä tuleeko jotain kun on vielä pari noita jälellä...

Kohtuu surkea homma kyllä. Prismasta omanikin ostelin, joten liekö vika Prisman vai Ehrmannin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähän mennessä kaikki 2.8-erää olevat ovat olleet ok. Rahat kyllä menen vaatimaan takaisin (vaikken mikään pihi olekaan, ihan periaatteesta), jos yksikin on homeessa.

Ei o viä hometta kävelly vastaan. Tosin maku-näköeroja olen purkeissa havainnut. Joskus maistuu mielenkiintoinen esanssinen sivumaku. Toisinaan Rahka on litkun oloista toisinaan taas kiinteämpää. Mutta eipä tuo menoa haittaa.:kuola:

Täällä tuli myös 2 purkillista homeista ehrmannia vastaan 2.8. päiväyksellä, ensimmäiset laatuaan meikäläisen kohdalla. S-ryhmän ketjusta niinikään ostettu, joten panee miettimään onko vahinko valmistajan vai myyjän.

joo, sokokselta ostin ison läjän 2.8 vanhentuvaa... eka purkki homeessa, toinen maistu talkkunajauholle ( hyvä ettei tarvinnut puhallella pönttöön ), seuraava ok, siitä 4 seuraavaa TAAS talkkunanmakuista, ja noita ei oo ennen mulle osunut vastaan, ts. ei mikään normaali ehrmannin maku mun mielestäni, tarttis varmaan ottaa yhteyksiä nyt johonkin

Pitänee tarkistaa eilen ostetun erän parasta ennen päiväys ettei vaan sattunut mullekin mukaan tuota 2.8. vanhaksi menevää pahamaineista erää.

EDiT: Huhhuh, 9.8. Katsotaan mitä tämä herkkuerä pitää sisällään. Saldo tällä hetkellä alle kymmenen purkkia Ehrmannia syöty ja kaksi ollut jo homeessa. Tää onkin muuten hyvä ketju kun tietää milloin ei kannata ostaa Ehrmannia. :thumbs:

Ääh, meillä kaksi lootallista 2.8. päiväyksellä olevaa Ehrmannia ostettu. Eilen avattiin ekat purkit, yksi homeessa ja toinen maistui ihan hämärälle. Luulin että outo maku tuli funlightista, mutta se taisikin olla rahkassa...

Inexille reklamaatiota. Vastasivat seuraavaksi päiväksi kirjeella...

Edit: Lupasivat laittaa asian eteenpäin valmistajalle, tiedä sitten... Prismaan kävin tuosta sanomassa ni lupasivat hyvittää/vaihtaa koko laatikollisen.

Jos yksittäisiä purnukoita ostelee niin kannattaa valkata sellaisia joissa se kansi on mahdollisimman "suorassa", eli ei siis painunut lommolle. Ja sitten voi kanssa hieman käännellä sitä ja tällä tavalla varmistaa ettei "saumat" falskaa. Ja mahdollisuuksien mukaan aina pinon päältä ettei muiden purkkien paino ole päässyt avaamaan kantta.

Mä toimin aina tällä tavalla ja vaikka kaupan täti kattookin oudosti kun mä valkkaan ehrameita koriin monta minuuttia niin vaan kaks kertaa on vuosien varrella tullut sininen rahka vastaan...

4 purkkia olen syönyt tätä 2.8. erää, jokainen on maistunut tavallista "pehmeämmälle" (vai talkkunalle?), ei kuitenkaan kauhean pahalle.

5 purkkia jäljellä :curs:

Onko kenelläkään tietoa paljonko Milbona ja/tai Ehrmannin rahka sisältää laktoosia? Pirkan rahkaa on täällä tähän asti vedelty kun se on halvahkoa ja vähälaktoosista.

Muutama levyllinen tuli ostettua kyseistä erää 2.8 parasta ennen. Ainakin viidessä oli hometta ja muutkin maistuivat omituiselle.:urjo:

Tämä koko threadi on yksi "Ehrmannin laadunvalvonta".

Jonkun ko. firman tai maahantuojan edustajan kannattaisi varmaan selata tämä threadi läpi. Hyvä kontakti asiakaspintaan.

4 purkkia olen syönyt tätä 2.8. erää, jokainen on maistunut tavallista "pehmeämmälle" (vai talkkunalle?), ei kuitenkaan kauhean pahalle.

5 purkkia jäljellä :curs:

Samaa erää mullakin - ja muutama pilalle mennyt löytynyt. Ei hometta mutta maku on käsittämätöntä scheissea. Aamupäivä menikin pilalle kun aloin lapioimaan välipala-ehrmannia kitusiin ja makuhermot menivät tukkoon tympeästä mausta.:urjo:

Joo tänään tuli mullekki vastaan eka ehrmannin ylläri. Sellanen sormenpään kokonen homepallero oli yhessä purkin kulmassa. Ja päiväys oli 2.8. Alan pikkuhiljaa kallistua takas milbonaan, välistä ehrmannin makukin ollu outoa :(

Siis oli hometta jota ei näkynyt päällepäin? Jollain muullakin näin käynyt? Itsellä ollut vain pinnalla kerran hometäplä joka oli helppo lusikoida pois. 2.8 erä tähän mennessä homeetonta.

Ei näkynyt päällepäin vaan siellä n. keskivaiheilla purkkia oli homeklöntti jonka maku oli todella hirveä. Sama homma toisessa purkissa, nyt osasin jo katella paremmin ja ekat pari lusikallista ok, kolmannessa lusikallisessa sinertävä homemöykky. Kahdeksasta 2.8. päiväyksellä olevasta purkista kaksi siis homeessa. Vielä olis pari jäljellä... tulee muuten sekoiteltua aika perusteellisesti rahka nykyään ennen funlightin lisäämistä... ja Prismasta en taida noita enää ostella.

Ehrmannia olen kuluttanut varmaan satoja purkkeja jo elämäni aikana. Luulin jo että nuo home-ehrmannit on urbaanilegendaa, mutta ei näemmä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom