Ehrmannin laadunvalvonta?

Tässä ketjussa on varmaan jo useampaan otteeseen mainittu, että nuo Ehrmannin rahkat tahtovat homehtua, mikäli kansipaperi ei ole tiiviisti kiinni. Parin vuoden aikana olen törmännyt tasan kerran homeiseen rahkapurkkiin. Ja päivässä noita menee 2-4 kpl... :D Kannattaa katsoa kaupasta ostettaessa, että kansi ei ole repeytynyt vähääkään auki eikä pakkaa niitä rahkoja kauppakassin alimmaiseksi, jottei heikohko kansi mene rikki.

Ja oli kesällä miten lämmin tahansa, jääkaapissahan niitä rahkoja säilytetään? :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni odottelee jääkkärissä Ehrmannin rahkapurkki. Oikein innolla odotan, mitä se purkki aikuisten oikeasti sisältää.:D

Paljonko se on maksanut? Siwassa ehrman maksaa 79 snt ja läheisessä S-marketissa 59 snt. Valion maustamaton maitorahka maksaa S-marketissa 70 snt nyt jo kolmatta viikkoa tarjouksessa.

Ostin kymmenen ja kahdessa oli hometta. Toisessa näki selvästi että home oli juuri siinä kohdassa missä tuo kansipaperi oli inan löysemmällä. Tosin olo niin kova nälkä että otin lusikalla homeisen kohdan pois ja söin loput :|

Noniin, sattuipa kohdalle ensimmäiset homeiset Ehrmannit (4kpl), päiväys 11.5. Arvasin jo että jotain on pielessä, kun purkeissa ei ollut selvästikään lainkaan suojakaasua (kansi ei pullottanut yhtään). So not, hinta-/laatusuhde on silti edelleen ylivoimainen kilpailijoihin nähden.

Jansku sanoi:
Noniin, sattuipa kohdalle ensimmäiset homeiset Ehrmannit (4kpl), päiväys 11.5. Arvasin jo että jotain on pielessä, kun purkeissa ei ollut selvästikään lainkaan suojakaasua (kansi ei pullottanut yhtään). So not, hinta-/laatusuhde on silti edelleen ylivoimainen kilpailijoihin nähden.

Noita samoja 11.5. eriä muutama tuolla jääkaapissa... Jännitystä, mitä sieltä löytyykään :D

mä olen syöny kohta 2 vuotta ehrmania eikä yhtää homeista sattunu vastaan. Myös tätä 11.5 erää kaapissa ja nekin iha kunnossa? Oisko syynä se että ne on vaurioittunut kun niitä lähetään kuskailee sinne keskisuomeen? koska pk-seudulla ei mitää ongelmia :rolleyes:

Hmm, mä en kyllä tarvi vauhtia ja vaarallisia tilanteita elämään rahkan muodossa.. meillä syödään vaan Valiota. Mies örähteli tyytyväisenä, kun rahka pysyi paikallaan vaikka hän käänsi kupin ylösalaisin. Eli on tarpeeksi jämäkkää tavaraa :)

nCh sanoi:
mä olen syöny kohta 2 vuotta ehrmania eikä yhtää homeista sattunu vastaan. Myös tätä 11.5 erää kaapissa ja nekin iha kunnossa? Oisko syynä se että ne on vaurioittunut kun niitä lähetään kuskailee sinne keskisuomeen? koska pk-seudulla ei mitää ongelmia :rolleyes:

Varmaankin funktio F(x), missä x = matka kilometreinä tehtaalta korreloi suoraan homeylläreiden määrään. :(

nCh sanoi:

Hyvinhän nuo täällä Lapissakin pelaa, liekkö sama purkki kuski?Siinähän ne on vierekkäin Lappi ja Hesa:whip:
Paskat siinä oo muuta ku tarkistaa, ettei kannet oo ostettaessa huonosti kiinni tms niin varmasti pelaa.

ps.EHRMANN vois tehä paremmat purkit, niin tätäkään ongelmaa ei olisi.

aika hyvin toi hinta näköjään paikkakunnittain vaihtelee...meillä on (ainakin viimeeks) cittarissa 55 senttiä ja prismassa 59..

nCh sanoi:
on ongelmia myös pk-seudulla, 11.5 erästä kaksi homeessa kymmenestä.oon tosi tarkka ostaessa, käännän purkit ympäri ja puristan kannesta että näkee jos kansi falskaa. luulin ton olevan pomminvarma systeemi kunnes nyt tuli homeisia vastaan ekan kerran yli vuoteen.

Tuskinpa on 700km:n rekka-ajolla vaikutusta, kun miettii matkaa Saksasta laivoilla Suomeen.

P.S En syö ehrmannia vaan valiota.

Täällä Vantaalla kans kaksi 11.5. erän rahkaa homeessa. Alko vähän kuumottaa, ku oli 3 rahkaa kaapissa ja 2 homeessa..olis lentäny vika rahka seinään, jos seki olis ollu homeessa

Yusu sanoi:
Täällä Vantaalla kans kaksi 11.5. erän rahkaa homeessa. Alko vähän kuumottaa, ku oli 3 rahkaa kaapissa ja 2 homeessa..olis lentäny vika rahka seinään, jos seki olis ollu homeessa
Mul oli kanssa noita surullisen kuuluisia 11.5 rahkoja ja pikkasen pisti vituttaa kun töissä huomas että eväät on homeessa. 6 purkkia ostin ja joka ikinen oli vihreä..

Selkeästi on kyse pilaantuneesta erästä kun teillä kaikilla on 11.5. eräisissä hometta, olettehan valittaneet suoraan maahantuojalle/markkinoijalle?? Tuollaisissa tapauksissa aina pitäisi tulla hyvitystä vialliseen tuotteeseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom