Ehrmannin laadunvalvonta?

Tuli homeinen Ehrmanni vastaan, yhdessä nurkassa oli pieni homepläntti, huomasin se vasta kun olin puolet purkista syönyt, meni hieman ruokahalu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen ajattelin parantaa vapun ruokavaliota rahkalla. Kansi pois ja nurkassa+kannessa hometta! Sellanen parin sentin pläntti, no rahka pönttöön ja uutta kaapista.

Sama juttu :curs: alko välitön vitutus, varsinkin kun jääkaapissa ei muuta ollu näin pyhien jälkeen. Parasta ennen pvm kuitenkin 11.5. Vittusaatana sentään:wall:

Baldrick:
Ettet vaan ole murjonut kauppakassissa noita? Ite nyt olen syönyt sen 750g-1kg päivässä ties kuinka pitkään ja en ole vielä ainuttakaan homeista saanut eteeni. Olen kyllä huomannut, että kauppakassissa tuntuu nuo kannet repeilevän herkästi ja tämän takia olenkin popsinut samana/seuraavana päivänä tämmöset yksilöt.

Itse olen ostellut Ehrmannit Oulun Linnanmaalta Prismasta. Siellä rahkat ovat aina olleet purkamattomilla pahvilavoilla. Viime kesänä homeongelmaa tuli vastaan tämä tästä. Uskaltaisin väittää että jopa 10% rahkoista oli homeessa. Sen sijaan talven aikana ongelma taas helpotti enkä tavannut kuukausiin yhtään homeista purkkia. Pari viikkoa sitten taas tuli vastaan yksi homeinen yksilö. Varmasti taas kesän tullen niitä homeisia purkkeja alkaa esiintyä enemmän sääolosuhteiden ( =lämpötilan nousun) takia. Vaan jospa kuitenkin jotain olisivat keksineet tuon homeongelman ehkäisemiseksi. :jahas:

Baldrick sanoi:
Eilen ajattelin parantaa vapun ruokavaliota rahkalla. Kansi pois ja nurkassa+kannessa hometta! Sellanen parin sentin pläntti, no rahka pönttöön ja uutta kaapista.

Sama juttu :curs: alko välitön vitutus, varsinkin kun jääkaapissa ei muuta ollu näin pyhien jälkeen. Parasta ennen pvm kuitenkin 11.5. Vittusaatana sentään:wall:

Ei kannata vituttaa, saat kyllä hyvityksen kaupasta kun menet valittaan vaikka kuittia ei olisikaan enää tallessa...

Jamiks sanoi:
Baldrick:
Ettet vaan ole murjonut kauppakassissa noita? Ite nyt olen syönyt sen 750g-1kg päivässä ties kuinka pitkään ja en ole vielä ainuttakaan homeista saanut eteeni. Olen kyllä huomannut, että kauppakassissa tuntuu nuo kannet repeilevän herkästi ja tämän takia olenkin popsinut samana/seuraavana päivänä tämmöset yksilöt.

Mullekin eka kerta kun tuli hometta vastaan ja rahkaa tulee kuitenkin syötyä ihan kiitettävästi. Kävi sama teoria mielessä, mutta se joutui hylkyyn kun toisessakin purkissa oli hometta. Pakkaan katsos hajoavat tavarat päällimmäiseksi niinkuin Niksi-Pirkka ja äidit opettaa ;)

Reiska79 sanoi:
Itse olen ostellut Ehrmannit Oulun Linnanmaalta Prismasta. Siellä rahkat ovat aina olleet purkamattomilla pahvilavoilla. Viime kesänä homeongelmaa tuli vastaan tämä tästä. Uskaltaisin väittää että jopa 10% rahkoista oli homeessa. Sen sijaan talven aikana ongelma taas helpotti enkä tavannut kuukausiin yhtään homeista purkkia. Pari viikkoa sitten taas tuli vastaan yksi homeinen yksilö. Varmasti taas kesän tullen niitä homeisia purkkeja alkaa esiintyä enemmän sääolosuhteiden ( =lämpötilan nousun) takia. Vaan jospa kuitenkin jotain olisivat keksineet tuon homeongelman ehkäisemiseksi. :jahas:

Kappas, saman puodin asiakkaita. Enpä ole itse ainakaan mitään silminnäkyvää hometta tms. löytänyt nuista Prisman Ehrmanneista, joskus olen huomannut maussa tiettyä huononemista jos päästää viimeisen käyttöpäivän liian lähelle.

Itse syön periaatteellisista syistä vain suomalaista rahkaa, ja onkin kummastuttanut, että ehrmannin kohdalla tätä treadia seuratessa olen ollut huomaavinani että kyseinen rahka on aika herkkää pilaantumaan. Tuo suomalainen versio on mulla kestänyt ihan heittämällä kuukauden viimeisestä käyttöpäivästä täysin virheettömänä. Olisiko ehrmannissa venytetty käyttöpäivää hieman pidemmälle vai mistäkö johtuu? Laadusta joutuu maksamaan?

yhden kerran olen hometta löytänyt.ja olen syönyt myös viikon vanhaa rahkaa eikä mitään :D

Nonni. Monta vuotta olen ehrmannia vedellyt, ja olin juuri tulossa hehkuttamaan ettei yhtäkään homeista ole vastaan tullut, kun avasin äsken purkin, jossa päiväys 4.5. HYI! Siinä oli ISO SININEN HOMEKLÖNTTI kulmassa!!

P.S. Söin sen silti! Homeet vaan toki pois..:D

Edit: Stana jos lisää tulee, niin kauppaan vaan ja rahat takas. Tuli muuten huono olo, kohta mä kasvan hometta koko tyttö..

Bandiitti sanoi:
Olisiko ehrmannissa venytetty käyttöpäivää hieman pidemmälle vai mistäkö johtuu? Laadusta joutuu maksamaan?

Ei se käyttöpäivästä johdu, kyllä tätäkin voi syödä ainakin pari viikkoa päivämäärän yli. Kysymys lienee huonosta kannesta ja huonoista kuljetustavoista?

Tähtityttö sanoi:
P.S. Söin sen silti! Homeet vaan toki pois..:D

Itelle tulee silloin tällöin noita homeisia purkkeja. Enpä oo paljoa jaksanu ressailla. Homeinen kohta siististi lusikalla pois ja muu osa kurkusta alas.

(Originally Posted By Bandiitti) Olisiko ehrmannissa venytetty käyttöpäivää hieman pidemmälle vai mistäkö johtuu? Laadusta joutuu maksamaan?[/QUOTE]

Voiskohan tämä seikka johtua säilöntäaineiden määrästä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom