Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NGV sanoi:ehram
mxu sanoi:ehramit
astro sanoi:Onks tää joku läppä? Jos on, nii ei naurata :curs:
PS.
Baldrick sanoi:Eilen ajattelin parantaa vapun ruokavaliota rahkalla. Kansi pois ja nurkassa+kannessa hometta! Sellanen parin sentin pläntti, no rahka pönttöön ja uutta kaapista.
Sama juttu :curs: alko välitön vitutus, varsinkin kun jääkaapissa ei muuta ollu näin pyhien jälkeen. Parasta ennen pvm kuitenkin 11.5. Vittusaatana sentään:wall:
Jamiks sanoi:Baldrick:
Ettet vaan ole murjonut kauppakassissa noita? Ite nyt olen syönyt sen 750g-1kg päivässä ties kuinka pitkään ja en ole vielä ainuttakaan homeista saanut eteeni. Olen kyllä huomannut, että kauppakassissa tuntuu nuo kannet repeilevän herkästi ja tämän takia olenkin popsinut samana/seuraavana päivänä tämmöset yksilöt.
Reiska79 sanoi:Itse olen ostellut Ehrmannit Oulun Linnanmaalta Prismasta. Siellä rahkat ovat aina olleet purkamattomilla pahvilavoilla. Viime kesänä homeongelmaa tuli vastaan tämä tästä. Uskaltaisin väittää että jopa 10% rahkoista oli homeessa. Sen sijaan talven aikana ongelma taas helpotti enkä tavannut kuukausiin yhtään homeista purkkia. Pari viikkoa sitten taas tuli vastaan yksi homeinen yksilö. Varmasti taas kesän tullen niitä homeisia purkkeja alkaa esiintyä enemmän sääolosuhteiden ( =lämpötilan nousun) takia. Vaan jospa kuitenkin jotain olisivat keksineet tuon homeongelman ehkäisemiseksi. :jahas:
Bandiitti sanoi:Olisiko ehrmannissa venytetty käyttöpäivää hieman pidemmälle vai mistäkö johtuu? Laadusta joutuu maksamaan?
Tähtityttö sanoi:P.S. Söin sen silti! Homeet vaan toki pois..:D