Ehrmannin laadunvalvonta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä nyt pari kuukautta olen Ehrmania syönyt, kertaakaan ei ole ylläreitä tullut vastaan..

Nyt on reilu vuosi Ehrmannia syöty 1-4 purkkia päivässä ja yhtään ylläriä ei ole tullut vastaan. Tällä linjalla jatketaan.

Joku 1,5 vuotta on vedetty Ehramia pari purkkia päivässä, ja muutama viikko sitten löytyi sellainen vihreä sentin halkaisijaltaan oleva kasvusto yhdestä purkista. Pari päivää sitten oli yhdestä purkista kansi irti hieman, mutta tutkimatta nakkasin purkin roskiin. Ostan kyllä jatkossakin, on se niin herkkua. :kuola:

ei normaalissa tuotteessa voi olla sillee että noin monella tullu jotain hometta vastaan (vaikka kuluttaaki 100purkkii viikos ni silti)

tänään pääsen koeajaan ekaa kertaa erhmannin maun ku ennen ollu muita merkkei :rolleyes:

taitaa jäädä kohta ehrmannit syömättä. Juuri oksennustaudissakin olen, tai en enää mutta kuumetta vielä löytyy.. tiedä sitte tuliko ehrmannista vai ihan normaali olosuhteista kun tuota on ollut liikkeellä lähipiirissä.. mutta justiinsa ehrmannia syön tässä ja tottakai ku kuvitellaa et hapan maku on ni kyl toi muuten on..

Ei siitä mitään vatsatautia saa. Jos mullakin joskus (ehkä 3 kertaa) on ollut hometta, niin siitä vaan lusikalla homeklöntti ja hiukan ympäriltä roskiin ja loput lapioidaan naamariin. Neidit.

Itsekin olen nyt parisen vuotta Ehrmannin maitorahkaa nauttinut (2-4 prk/vrk) eikä ole yhtään ylläriä eteen sattunut. Oikein hyvää ja halpaa tavaraa.

nigster sanoi:
Ei siitä mitään vatsatautia saa. Jos mullakin joskus (ehkä 3 kertaa) on ollut hometta, niin siitä vaan lusikalla homeklöntti ja hiukan ympäriltä roskiin ja loput lapioidaan naamariin. Neidit.

hahaha:D raggari, tollaset kauppaan takas

Mites tää ehrmannin parasta ennen päivä on, kai sitä uskaltaa syyä vielä sen jälkeenkin? Ja kauankohan suunnilleen se säilyy hyvänä sen päivän jälkeen?

tompsa sanoi:
Mites tää ehrmannin parasta ennen päivä on, kai sitä uskaltaa syyä vielä sen jälkeenkin? Ja kauankohan suunnilleen se säilyy hyvänä sen päivän jälkeen?
Omaa kokemusta sen verran, että kun oli 1.4 ja tuo oli viimeinen päivä niin silloin minulle tuli ekaa kertaa ensimmäinen home ehram kylään.

nigster sanoi:

Vissiin vitsailet? Toivottavasti, nuo homeethan eivät ole pelkästään siinä silminnähtävässä kohdassa vaan ihan koko tuotteessa. Tuollaisia ei siis saa syödä.

Itse olen nuita popsinut mutta Milbona on kyllä maun puolesta parempi. Harmi että tällä perällä ei ole Lidliä lähimailla.

Olen nyt vertaillut Ehrnmannin homeettomuutta/homeisuutta ja erilaisten kauppojen/ketjujen toimintaa.

Pikaisella yhteenvedolla sanoisin, että täysin priimakunnossa olevaa Ehrnmann rahkaa löytyy sellaisesta kaupasta, jossa Ehrnmannipurkkeja EI OLE PURETTU kuljetuslootastaan pois (se pahvinen "loota", johon mahtuu 12 purkkia).

Jos Ehrnmannit on otettu pois kuljetuslootasta ja pinottu kylmäkaappiin, niin todennäköisyys homeelle kasvaa - todennäköisesti sen vuoksi, että ohut purkinkansi voi pinotessa vioittua jolloin pöpöt pääsee rahkan kimppuun. Kuljetuslootissaan olevat purkit ovat sen sijaan olleet aina ok.

Alunperin huomasin, että Espoon Olarin Prismasta ostamani rahkat ovat aina ok - yhtäkään homeista ei tullut vastaan. Siellä rahkat ovat aina olleet omissa kuljetuslootissaan päällekäin pinottuna.

Luulin, että tämä olisi sattumaa, mutta sitten Citymarket muutti toimintaansa:

Helsingin Ruoholahden Citymarketista viimeisen vuoden aikana ostetuissa rahkoissa on ollut tosi paljon homeisia - kunnes he vaihtoivat rahkojen säilytystapaa. Hiljattain rahkat ovat ilmestyneet tarjolle pahvilootineen - ja yhtäkään homeista ei ole senjälkeen tullut vastaan. Nyt niitä uskaltaa taas ostaa.

mulla kans oli homeinen purkki jos oli viel pariviikkoo käyttöaikaa jälellä. otin homeet vaa pois ja söin =)

Onneks meidän s-marketissa on aina ehramit omassa pahvilaatikoissaan pinottu päällekkäin! :) Eipä ookkaan yhtään homeista viel tullu vastaan.

Löysin ekan homeella varutetun, kannen sisäpinnassa oli vähän sinivihreetä settiä. Eipä kyllä syömistä estäny yhtään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom