Ehrmannin laadunvalvonta?

Mystistä. Erittäin mystistä...Mä olen syönyt viitisen vuotta lähes pelkkää Ehrmannia rahkana, eikä ainuttakaan huonoa ole osunut kohdalle. Purkkien määrä on suunnilleen 5*365*3, eli 5475 purkkia. Lidlin Milbona on edullista, mutta sellaista saatanan kittiä, ettei oikein putoa.

Melkein kaikki Ehrmannit ovat olleet S-Marketista ostettuja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt noin 300-400 ehrmann purkkia ostettu ja yksi home. Rulettaa todellaki, mitään muita rahkoja ei pystyis ees vetää mansikoitten kanssa.

Vein pari purkkia Prismaan noita homeisia. Olin silloin ostanut 10 kpl, sanoin että yhden olen heittänyt roskiin ja kaksi on avaamatta. Meidän Prismassa se neuvonnan täti sanoi, että ei ole tullut aikaisemmni sinne valituksia homeista ja hyvittivät mulle kaikki 10 kpl mitä olin ostanut! Joten pitää jatkossakin käydä siellä kitisemässä jos homeisia vastaan tulee...

Kannattaa muuten Ehrmannia ostaessa pyöräyttää sitä rahkapurkkia vähän kädessä. Jos nimittäin kannen alta tihkuu nestettä, voi purkki olla ollut auki pitkäänkin, jolloin se on pilalla.

Lidlin milbonaa+vettä+vapaavalintainen fun light, sheikkeriin/tehosekoittimella sekaisin ja lättyyn. Nopeaa, hyvää ja halpaa kuin saippua :) Taitaa olla vielä enemmän protskua kuin Ehrmannissa.

LohiLinja sanoi:
Lidlin milbonaa+vettä+vapaavalintainen fun light, sheikkeriin/tehosekoittimella sekaisin ja lättyyn. Nopeaa, hyvää ja halpaa kuin saippua :) Taitaa olla vielä enemmän protskua kuin Ehrmannissa.

Meikäläisen kohdalta Ehrmannin rahkat on syöty. Yhdessä purkissa oli seassa jokin musta pahanhajuinen klöntti, hyi helevettiläinen! Päiväystäkin oli vielä reilusti jäljellä eli ei varmaan siitä ollut kiinni.

Laitetaan tähän perään...

Tänään kysyin kaupassa, kun Ehrmanin rahkaa ei ollut vähään aikaan näkynyt, että mistäköhän tämä johtuu, niin sain vastauksen että Kesko olisi lopettamassa Ehrmanin maahantuonnin kun suomalainen myy paljon paremmin. Löytyyköhän Ehrmania muualta kuin Keskon kaupoista?

teemupii sanoi:

Tänään kysyin kaupassa, kun Ehrmanin rahkaa ei ollut vähään aikaan näkynyt, että mistäköhän tämä johtuu, niin sain vastauksen että Kesko olisi lopettamassa Ehrmanin maahantuonnin kun suomalainen myy paljon paremmin. Löytyyköhän Ehrmania muualta kuin Keskon kaupoista?

Ainakin LAhdessa tuota löytyy Prismasta ja Valintatalosta. Jos Kesko lopettaa, niin luulisi ainakin Prismoista löytyvän. Muuten aiheeseen liittyen itselle ei ole sattunut kohdalle vielä ainuttakaan huonolaatuista, vaikka on noita jokunen loota tullut vedettyä.

teemupii sanoi:

Ihme juttu tuo. Nuo suomalaiset maistuu aika shitiltä verrattuna Ehrmaniin ja Milbonaan.

Pitää urakalla ostaa ehrmannia, että pysyy kaupan hyllyllä!
Meillä ainakin kannetaan joka kauppareissulta useampi purkki Jyväskylän Prismasta, siellä ainakin hyllyt notkuu em. rahkaa. :hyper:

Tombster sanoi:
Prisman ja Valintatalon lisäksi Ehrmania löytää myös mm. S-Marketista. (Ei kuulu keskoon?)

Ei kuulu S-marketit Keskoon, joten Keskon päätökset ei niihin vaikuta. Luulisi että ainakin S-ryhmän kaupoissa nuo Ehrmannit pysyisi, tietty jos niitä homerahkoja paljon ilmaantuu, niin saattavat pistää ne menemään sieltäkin.

Itse siirryin taas vaihteeksi Milbonaan, on se vaan paremman makusta vaikka vähän kittiä onkin.

Mäkin oon luovuttanu melkein ermannien kanssa, kyllä spar rahka ja valion rahka on gutaa vaikkakin kalliimpaa. Mutta eihän köyhän kannata ostaa halpaa:D

Tosiaan kun niitä purkkeja hyllystä mukaan lastaa, niin kannattaa pyöräyttää sitä hieman kädessä (ei ole itsellä sen jälkeen tullut huonoja). Ja oletteko huomanneet, vai olenko se vaan minä, että "eetu" purkit olisivat hieman kovemmin kiinni kuin ennen (eli sitä liimausta olisi hieman parannettu)?

Mua on alkanu todella kypsyttämään toi Ehrmannin laatu.Tuntuu siltä että vähintään joka kolmas purkki on pilalla tai ainaskin maistuu ihan anaalille(en tosin ikinä maistanu), mutta kuitenkin.Ehkä 1/50 osa purkeista on homeessa, mutta paljon on sellaisia jotka maistuu pilaantuneelle.Yleensä ostan rahkani Keravan (<--voi olla syy että ovat pilalla) prismasta, jossa sitten muutenkin shoppailen.Muutaman oon kantanu sinne takasin muttei niitä kyllä viitti yleensä sinne viedä.Täytyy varmaan vähitellen uskoa ettei ainaskaan kyseisestä kaupasta saa kunnollista rahkaa!! :curs:

Uber-Gott sanoi:
Nyt tuli jo kolmannen kerran rahkapurkista vastaan semmoinen sininen peukalonpäänkokoinensienilaguuni ja sen lisäksi tuntuu eri päiväyksillä olevissa purkeissa olevan yhä useammin jos jonkinlaisia maku/koostumus eroja. :urjo:

Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai onko vikana vain kaupan maito-osaston hoitajan pätemättömyys?
Viddu mää siirryn kohta kokopäiväiseksi raejuustomieheksi...

Onpa tullut muutamia kertoja eteen.. Ikävää! Sen jälkeen on aina hetki mennyt ennenkuin oon uudelleen ehrmannia ostanu :( Johtuisko siitä et se tulee sieltä saksanmaalta, vai mistä kaukaa lie? Ehkei siellä oo se laadunvalvonta nii justiinsa..;)

Nunnuka sanoi:
Onpa tullut muutamia kertoja eteen.. Ikävää! Sen jälkeen on aina hetki mennyt ennenkuin oon uudelleen ehrmannia ostanu :( Johtuisko siitä et se tulee sieltä saksanmaalta, vai mistä kaukaa lie? Ehkei siellä oo se laadunvalvonta nii justiinsa..;)
:offtopic:
Saksa ja "ei se laadunvalvonta nii justiin"... Saksalaiset tunnetusti ylitarkkoja ja täsmällisiä, täytyy johtua kuljetuksesta yms nuo ongelmat.
Ontopic: Useampi sata(?) purkkia syönyt, eikä vielä ainuttakaan pilaantunutta...
...koputtaa puuta... :D

Taas tuli homerahka vastaan :curs: Eli nyt loppui meikäläisen Ehrmanin syönti, ostan sitä ainoastaan jos Lidlistä on rahkat loppu, muuten saa paskat jäädä kaupan hyllylle.

Pikkuhannu sanoi:
:offtopic:
Saksa ja "ei se laadunvalvonta nii justiin"... Saksalaiset tunnetusti ylitarkkoja ja täsmällisiä, täytyy johtua kuljetuksesta yms nuo ongelmat.
Ontopic: Useampi sata(?) purkkia syönyt, eikä vielä ainuttakaan pilaantunutta...
...koputtaa puuta... :D

Nimimerkillä "kokemusta on": puheet saksalaisten tarkkuudesta ja täsmällisyydestä ovat melkoisesti liioiteltuja...

Mä syön Ehrmannin rahkoja päivittäin ja yhden kerran on tullut sellainen vastaan, jossa oli päällä pieni pläntti hometta. Nakkasin homeisen kohdan roskikseen ja söin loput, ihan hyvältä maistui :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom