Ehrmannin laadunvalvonta?

kun sanotte laasti niin meinaatteko että se on rakeista (kuin hiekkaa olisi seassa) vai että koostumus on erittäin tiivis (valutettu kuivaks)

??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kronosis sanoi:
kun sanotte laasti niin meinaatteko että se on rakeista (kuin hiekkaa olisi seassa) vai että koostumus on erittäin tiivis (valutettu kuivaks)

??
tarkoittaa, että "koostumus on erittäin tiivis". Ottaa nykyään päähän kun tuo ehrrrmanni on milloin mitäkin. Vuorotellen rakeista litkua ja välillä' taas lähellä sitä laastia.

Milo sanoi:
Ihme ettei tuohon ehrmannin laatuun ole vielä puututtu. Tuolla oli kaikenlaista ilmoitusta, mutta ehrmannista ei vielä löytynyt http://www.elintarvikevirasto.fi/
Nii-in, on se kerrassaan ihme, ettei Ehrmannin laadunvalvojat lue Pakkotoistoa ;) Eihän kukaan puutu mihinkään jos 5 ihmistä 200:sta valittaa homeisesta rahkasta kauppaan ja loput 195 ihmistä valittaa siitä tässä thredissä :D Jos tavallinen tallukka ostaa purkin rahkaa vuodessa niin se ei takuulla ole homeessa, mutta kun jumppaa harrastava ostaa niitä vähintään 365purkkia vuodessa niin on aivan varmaa, että niistä sitä hometta jostakin löytyy. Ja sitten kun siitä valitetaan vain tässä thredissä ja tieto jää tänne niin on se ihme kun asialle ei tehdä mitään :jahas:

Oli muuten Lidlissä maanantaina Milbona tarjouksessa...........69cnt rönttö:eek: Teen ton rahkan aina ananaspaloihin ja Milbonaan lorautan ne ananasmehut mukaan ja sekoitan, tulee ohkosta tahnaa ja helvetin hyvää :kuola:

En jaksanut koko mielenkiintoista threadiä lukea läpi, mutta itse veikkaisin yhdeksi syyksi rahkojen homeeseen helvetin huonoa kantta. Pikkasen kun purkki puristuu ostoskassissa (niitä levyjä ei aina jaksa kantaa kainalossa) niin kansi saattaa jo kotona repsottaa kulmasta.

m80 sanoi:
En jaksanut koko mielenkiintoista threadiä lukea läpi, mutta itse veikkaisin yhdeksi syyksi rahkojen homeeseen helvetin huonoa kantta. Pikkasen kun purkki puristuu ostoskassissa (niitä levyjä ei aina jaksa kantaa kainalossa) niin kansi saattaa jo kotona repsottaa kulmasta.
Ton saman ne osasivat kertoa maahantuonnista, lähettivät kirjeen sieltä mulle ja mukana oli 10euron lahjakortti :D
Kannet on heikosti kiinni ja sinne purkkii pääsee ilmaa ja pölyä jotka sitten alkaa muodostamaan homeitiöitä. Eli Suomeksi sanottuna kun ruoka alkaa vähääkään pilaantumaan alkaa sinne muodostua hometta!
Sanoivat sieltä maahantuonnista, että niitä rahkoja missä on hometta EI kannata todellakaan syödä :piis:

lidlistä...ainaskii=)

:kuola: :kuvia:
Tylerd sanoi:
Nii-in, on se kerrassaan ihme, ettei Ehrmannin laadunvalvojat lue Pakkotoistoa ;) Eihän kukaan puutu mihinkään jos 5 ihmistä 200:sta valittaa homeisesta rahkasta kauppaan ja loput 195 ihmistä valittaa siitä tässä thredissä :D Jos tavallinen tallukka ostaa purkin rahkaa vuodessa niin se ei takuulla ole homeessa, mutta kun jumppaa harrastava ostaa niitä vähintään 365purkkia vuodessa niin on aivan varmaa, että niistä sitä hometta jostakin löytyy. Ja sitten kun siitä valitetaan vain tässä thredissä ja tieto jää tänne niin on se ihme kun asialle ei tehdä mitään :jahas:

Oli muuten Lidlissä maanantaina Milbona tarjouksessa...........69cnt rönttö:eek: Teen ton rahkan aina ananaspaloihin ja Milbonaan lorautan ne ananasmehut mukaan ja sekoitan, tulee ohkosta tahnaa ja helvetin hyvää :kuola:

:kuola: :kuvia:

Nykyisin jätän suosiolla purkin avaamatta jos viiminen käyttöpäivä on viikon päästä ja kansi näyttää hiukankin auenneen sivusta. Muutenkin saa aika tuntuvan välin pitää siihen päiväykseen ettei tule rakeista tai homeista. Kaupassa vielä tarkistaa ettei liemet valu ulos niin suuremmilta yllätyksiltä vältytään.

Eihän se asiakkaan tehtävä olisi, mutta mutta...

Itse en ole ikinä ehrmannin rahkasta mitään epämiellyttävää löytänyt, mutta
valion raejuustosta sitäkin enemmän. :jahas:

Tänään töissä koin viimeisen pisaran ja kävin laittamassa palautetta.. :D
Katotaan, mitä ne sieltä keksii selitykseksi.

Onhan sitä hometta joskus ehrmannin rahkapurkista löytynyt! :curs:

jep eka homeinen ehrmanni tuli itsellänikin vastaan :itku: tosin pääsääntöisesti vetelenkin valiota eikä mitään pahaa sanottavaa siitä :thumbs:

Muutamaan otteeseen oon kanssa Ehrmannin rahkapurkista löytäny hometta... Pääsääntösesti ollu kuitenki kelpo tavaraa ja hintakin on kohdillaan, joten enpä oo antanu nuitten parin homepilkun häiritä.

Tottahan tuommonen viduddaa... Jos siis löytyy purkista mitään mitä sieltä ei pitäs löytyä.

Mutta miettikääs että tässä ketjussa on 413 postausta ja 25,588 kertaa avattu... Mun mielestä se on aika paljon mistä tahansa näinkin vakavasta asiasta. ;)

Jatkakaa. :D

Valio. :rock:
Jos tuote on homeessa, niin saahan siitä kaupasta hyvityksen. Tai siis antavat uuden tilalle.. Mut voihan se pistää tietysti vituttamaan, jos jääkaapissa ei ole mtn muuta, kuin rahkapurkki ja sekin homeessa.. :rolleyes:

Pari päivää sitten oli ensimmäisen kerran hometta, aika paljon noita on kuitenkin tullut syötyä, joten prosentti ei nouse kovin korkeaksi.

Yksi varmasti homeinen tännekin tullut, tosin moni on maistunut hieman oudolta, kun en ole jaksanut tarkemmin tarkastella. Kyllä mä sen homeisenkin söin ja kävin vielä palauttamassa kauppaan, kun "kannen" alle oli tarttunut hometta ja sain uuden tilalle :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom