Ehrmannin laadunvalvonta?

Ite aloin kans syömään rahkaa niin kappas elämäni ensimmäinen homerahka! No toinenki purkki oli ihanan vihreän karvan peitossa. :urjo:

Eihän tästä tule helvettiäkään jos jokaiselle noita tulee vähän väliä vastaan. Tästä pitäs nostaa isompi meteli. En ainakaan ite ala makseleen turhasta paskasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suni sanoi:
Ite aloin kans syömään rahkaa niin kappas elämäni ensimmäinen homerahka! No toinenki purkki oli ihanan vihreän karvan peitossa. :urjo:

Eihän tästä tule helvettiäkään jos jokaiselle noita tulee vähän väliä vastaan. Tästä pitäs nostaa isompi meteli. En ainakaan ite ala makseleen turhasta paskasta.

Onnesta kiinni kelle homeinen osuu, kelle ei ;) Itse taidan olla Hannu Hanhi tässä asiassa.

No johan nyt on vittu:curs: 17.5 sain postissa hyvityksenä homeisista rahkoista 10euron lahjakortin ja menin sitten ostamaan muutaman Ehrmannin ja taas homeessa.
Ne lähetti sen homeisen purkin johonkin labraan (Inex Partners tjsp.) tutkittavaksi ja labrasta olivat yhteydessä tehtaaseen. Ei siellä tehtaalla noteerata lainkaan yksityishenkilöiden yhteydenottoja, muistaakseni täältä jotkut ovat laittaneen mailia sinne:jahas:
Jos tosta asiasta haluaa valittaa niin ei muuta kun homerahkan kanssa sinne kauppaan mistä se on ostettu ja kauppias laittaa asian eteenpäin.
Mutta kyllä nyt taas vituttaa huolella. Jätin toissapäivänä sinne Inexille soittopyynnön ja eilen piti jonkun ottaa yhteyttä, vaan eipä ole puhelimet vieläkään pirisseet.
Ei kai tässä enää mikään muu auta kun siirtyä siihen Milbonaan PYSYVÄSTI, on vaan niin paskamaista pelkkien rahkojen takia ajella Lidliin kun ei niitä oikein voi moneks viikoks ostaa jemmaan........

Ai niin.....Ihmettelivät kovasti siellä labrassa kun ei ihmiset ole noista valittaneet vaikka kerroin, että noita homerahkoja esiintyy välillä Hanko-Utsjoki.
Eli ei muuta kun kaikki porukalla valittamaan niin saadaan tää asia kuntoon :D

Kipi I sanoi:
Onnesta kiinni kelle homeinen osuu, kelle ei ;) Itse taidan olla Hannu Hanhi tässä asiassa.
No niin minäkin luulin kunnes varmaan tuhannen Ehrman purkin jälkeen niitä homeisia paskoja alkoja tupsahtelemaan :curs:

Itse oon käyttänyt kyseistä rahkaa noin vuoden kohta, ja aina on ollut normaalia eli mitään häijyä ei vielä ole tullut vastaan. Aika uskomatonta että noin paljon huonoa rahkaa on liikkeellä.. kai se kohta napsahtaa omaankin purkkiin jotain sinistä ta vihreää.

Pitäiskö sen purkin kanssa lähteä välittömästi valittamaan vai käykö jos menee avatun purkin kanssa kauppaan vasta parin päivän kuluttua? Saattaa olla aika homeessa jo tuossa ajassa, mutta ei oikein viitsisi lähteä kauppaan aina, kun tuollainen osuu kohdalle.

Mika71 sanoi:
Pitäiskö sen purkin kanssa lähteä välittömästi valittamaan vai käykö jos menee avatun purkin kanssa kauppaan vasta parin päivän kuluttua? Saattaa olla aika homeessa jo tuossa ajassa, mutta ei oikein viitsisi lähteä kauppaan aina, kun tuollainen osuu kohdalle.
Kyllä se riittää kun menee myöhemminkin, ei tarvi heti lähtee:)
Tänään Prismassa käydessäni huutelin maito-osaston naisille sinne kylmäkaapin taakse, notta taas olis homeinen rahka, tuonko näytille:) Ne sano, ettei tarvi tuoda ja tekivät taas reklamaation asiasta. Katotaan miten homma etenee...

Uber-Gott sanoi:
Nyt tuli jo kolmannen kerran rahkapurkista vastaan semmoinen sininen peukalonpäänkokoinensienilaguuni ja sen lisäksi tuntuu eri päiväyksillä olevissa purkeissa olevan yhä useammin jos jonkinlaisia maku/koostumus eroja. :urjo:

Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai onko vikana vain kaupan maito-osaston hoitajan pätemättömyys?
Viddu mää siirryn kohta kokopäiväiseksi raejuustomieheksi...

Toi on mulle melkeen jokapäiväinen ongelma. Mä syön viikossa sellaset 15 -20 purkkia ehrmannin rahkaa ja noin 10 % niistä on homeessa, että ei mikään epätavallinen juttu. Eikä se ole kauppakohtainen ongelma. Olen ihan koemielessä ostanut Ehrmannin rahkaa kahdesta eri S-marketista, Citymarketista sekä Valintatalosta ja kyllä kaikkien noiden kauppojen hyllyltä on löytynyt homeisia rahkoja. Suomalaisilla rahkoillahan tota ongelmaa ei ole, mä syön Ehrmania sen takia, koska se on ainoo rahka mitä pystyn syömään raakana.

ps. olen nyt töissä ja pidän kahvitaukoa ja just avasin ehrmannin rahkan missä oli hometta... välillä tää pistää vituttaa aikalailla....

Noniinn kyllä se taas on myrkyn lykänny! Eilissäpäivänä vetäisin huiviin rahkan jossa oli vähän litkua pinnassa mutta ei muuta hurjaa, ja kuinka ollakkaan illan mittaan oli käytävä neljä kertaa pskalla ja ihan vetenä oli! :urjo: Tänään oon käynyt jo 6 kertaa ja todella paha olo on, :urjo: laattaa saa pidätellä oikein keskittyneesti! :urjo: Kroppa tuntuu kuivuvun pystyyn ja edes salille ei uskalla mennä. Ei tälle muuta selitystä löydy kun se Ehrmanni, on se ennenkin saanut aikaan tämmöstä "krapulaa" tosin lievemmässä ilmenemismuodossa... :urjo:

[mod]Rajotetaanpa nyt sitten vähän noita hymiöiden käyttöä, deletoin tosta neljä turhaa urjoa lopusta pois. Tekstin lukeminen on sekavaa ja nämä hymiöt kokee muutenkin inflaation jos niitä pitää kymmeni yhdessä postauksessa olla. :Timba79 [/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:urjo: :urjo: :hyper: Tänään aamulla tuli sitte eka homepaakku vastaan :urjo:
päiväys oli 25.5 hyi saatana :hyper:

Taas palautettiin ehrmannia prismaan. Homeessa. Ja ei eka kerta. Kerran oon valittanu joko citymarkettiin tai prismaan, en enään muista kumpaan. Sano vaan, että asia laitetaan eteenpäin... eli mappi ööhön varmaan.
Toisaalta, jos näistä kaikki valittaisi kauppoihin, niin kaupat ei kohta enään ota ehramannia valikoimiin ja sitten joutuu syömään niitä muita "muurauslaasteja".

Kannattaa aina haistaa sitä ehrmannia, kun avaa purkin. Aina home ei edes näy, mutta sen kyllä haistaa.

Laitanpa taas valituksen prismaan, jos vaikka ehrmannilla alkais parempi laadun tarkkailu.

Kertokaas raportteja Kuopion Ehrmann-tilanteesta. Itse ainakin Kuopion Prismasta satoja purkkeja ostaneena olen törmännyt vain yhteen möhnäpurkkiin. Eikä sekään pieni nokare kyllä ällöttänyt kun vertaa vaikka siihen vuoden takaiseen juustoyllätykseen viikon jääkaapissa seisoneessa Edam-kimpaleessa. Harmaa karvakerroskaislikko viuhui tuulessa kuin Jade-ajan kiinalaiset unikkoviljelmät. Hyi saatana!

Kertausvinkki: kannattaa möyhiä se purkki ympäri pari kertaa lusikalla ennen kuin maustaa sen, näkee kätevästi kaikki virheet. Jos mahdollista, niin lappaa sen lautaselle jossa on helpompi möyhiä.

No tänään sattui minullekin eteen se päivä mistä olen kuullut isojen poikien kauhuissaan selittävän. Töissä olin ottamassa välipala Ehrmanni niin sepä olikin homeessa :(, no onneksi oli toinen ehrmannni ja pääsin siitä tilanteesta ohi. Noin tunti sitten otin iltapala E:n ja sattui homeinen purkki eteen :curs:. 2 saman päivän aikana ja molemmissa päiväys 12.7.

Siirtymiseni Milbonaan on mennyt hyvin. Aivan kuten Ehrmannininkin kanssa, niin makuun tottuu nopeasti. Mieletöntä sementtiä kylläkin mutta loraus vettä ja vispausta niin uppoaa pureskelematta. Eväänä purkki Erkkua on kyllä kätevämpi :(

Siis, onko tuo normaalia ku purkissa on tökötin pinnalla vähän vettä vai mitä aineliejua onkaan ja ku kippaa lautaselle niin siinä mössössä on sellasia pieniä pallukoita.. Esim. paakkuuntunut perunamuussi, mutta ehrmannin rahkassa, pieniä paakkuja. Normal?

Jos mulle tulee noita homeisia (toista purkkia vasta menossa, ilman hometta. Ainoastaan vettä ja paakkuja, oon kyllä syöny kumminkin) niin sanon kyllä isälle, se on SOK-yhtymällä töissä, että kerpele, kapuloita rattaisiin. Menis ainaki se sana perille sitten.

Aarne sanoi:
Siis, onko tuo normaalia ku purkissa on tökötin pinnalla vähän vettä vai mitä aineliejua onkaan ja ku kippaa lautaselle niin siinä mössössä on sellasia pieniä pallukoita.. Esim. paakkuuntunut perunamuussi, mutta ehrmannin rahkassa, pieniä paakkuja. Normal?

Jos mulle tulee noita homeisia (toista purkkia vasta menossa, ilman hometta. Ainoastaan vettä ja paakkuja, oon kyllä syöny kumminkin) niin sanon kyllä isälle, se on SOK-yhtymällä töissä, että kerpele, kapuloita rattaisiin. Menis ainaki se sana perille sitten.

Ihan normaalia syö huoletta vaan :thumbs:

Milbona maistuu aika neutraalille, mutta se koostumus on kuin laastia.

Ihme kyllä olen vieläkin välttynyt home-ehrmanneilta. Joskus on ollut kyllä maussa jotain outoa, mutta alas meni nekin kun vähän irvisti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom