Ehrmannin laadunvalvonta?

Timba79 sanoi:
Eipä ole noita homepurkkeja edelleenkään näkynyt. Voisiko olla, että niissä kaupoissa joissa näitä homerahkoja on, olisi vaikka kylmälaitteissa tai jossain muussa jotain vikaa?

Näyttää siltä, että kyse on aina valmistuspäivästä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
bingo! Eilen avasin mun ensimmäisen home-ehrmannin päiväyksellä 18.5, ostin kolme samalla päiväyksellä ja yhdestä pilkisti kannen alta yllätys...
Muutenkin noitten ehrmannien koostumus vaihtelee kummasti eri päiväysten mukaan, on löysää ja vähän kiinteämpää ym...

mäkin törmäsin eilen ekaan homeehrmanniini...päiväys 10.5

Prismassa (ainakin järvenpään) on ehrmanni hinta nostettu 59senttiin!! nyt noustaan barrikaadeille.. itselleni tuo tuntuu ainakin euron viikossa eli reilut 50e vuodessa!!!! meen vararikkoon vielä.

Pekkaniska sanoi:
Prismassa (ainakin järvenpään) on ehrmanni hinta nostettu 59senttiin!! nyt noustaan barrikaadeille.. itselleni tuo tuntuu ainakin euron viikossa eli reilut 50e vuodessa!!!! meen vararikkoon vielä.

Niinpä tietysti ne nostaa sitä. Ja aivan varmasti tuo nousu tapahtuu sitten jokapaikassa. Toivottavasti ees Cittari pitää hinnan 55 centissä.

Ei ole 13.4 erän jälkeen hometta näkynyt mutta perskutarallaa Tapiolan S-marketissa oli nostettu hintaa: 59snt/prk! Kohta ollaan K-kauppan 65snt tasolla :itku: Ostin sitten Ingmanin raejuustoa vaikkei se yhtä hyvää/nopeeta ole. Saisi Lidli aueta Niittykumpuun kohta...

Mulla ei varmaan senkään takia ole tullut ylläreitä vastaan kun parasta ennen- päivään jää aina viikon verran viimeisen purkin reunat nuoltuani. Tulee aina otettua ne hyllyn takimmaiset purkit vaikka ostaisikin vaan puoli tusinaa kerrallaan....

Pekkaniska sanoi:

Sama hinnannousu näyttää olevan myös Alepoissa ja S-marketeissa täällä Helsingissä...PRKL :curs:

Jyväskylän Mestarin Herkussa oli ainaki vielä eilen normaalihintasia pöniköitä, saas nähä miten on asiat huomenna! Tän ne tekee vaikka laatu on aina välillä mitä on!!! :curs: :curs: Siis yhä vaan pahenee... Tehdäänkö joukolla kapina? :rock:

18.5. päiväyksellä oleva rahka oli homeessa. :itku: Ostin 6 purkkia, joista yksi oli homeessa. Muissa samalla päiväyksellä olevissa oli päällä normaalia enemmän nestettä ja itse rahka oli kovempaa kuin yleensä. Mulla oli nyt kolmas kerta kun on ehrmanni homeessa. :curs:

Joo on tullut kerran kietaastua suuhun reilusti rahkaa.. ei muuten oo home kikkare kovin hyvän makuista :hyper: Päivämäärät oli kyllä kohdallaan

No perskuta... Ompun prismassa taas oli 59 senttiä toissapäivänä...

Ite en ole kyllä vieläkään homeeseen törmännyt. Toisaalta ehkä sen takia että marginaalia eräpäivään on paljon, ja joka purkin kokeilen että siinä on kansi pysynyt kiinni.

Jos tosta hinnasta laittaisi toistuvasti jokainen valituskirjeitä niin EHKÄ voisi olla jopa mahdollista että se putoaisi takaisin :) mutta en kyllä oikein usko, aina voi kokeilla.

Jute sanoi:
Ite oon siirtynyt Milbonan rahkaan. On paremman makuista ja ei sisällä ylläreitä.
Hintakin kohdallaan.

Milbona on kyllä parempaa ja paremmilla arvoilla. Miinuksena on vain se että se on ns. "sementtiä" ja purkkikoko on 500g. Mutta jos tuo hinta nousee, niin Milbonaan siirryn minäkin taas. Sitten alkaa se hintaerokin oleen jo kuitenkin aika merkittävä. :)

Jaahans, taas kerran. Tällä kertaa jäikin aamurahkat syömättä kun kahdessa viimeisessä purkissa oli yllätys. Toisessa keltaista ja toisessa vihreää. Voittava erä oli 18.5.

Edít: Hintakin oli noussut 57 senttiin ylläreiden lisäksi. Harmi kun ei ole Lidliä lähellä...

Saatana Gyntterit:curs: Ekat home rahkat mun kohdalla! 18.5 päivättyjä purkkeja oli 6 tossa kaapissa ja jokainen homeessa. Soitin Prismaan vittuunnuksissani ja pyysivät poikkeemaan siellä, jotta voivat antaa hyvityksen. Pyyteli ottamaan yhden paskan mukaan ja lupasivat tehdä reklamaation tehtaalle. Saattaa mennä paremmin perille tollaisen isomman instanssin puolesta kun se, että joku Lippalakki Tero Mansesta laittaa itse mailia. No jokatapauksessa nyt vaihtui Tylerdin rahkat Milbonaan, oon sitä väliin ostanutkin ja se on alkanut maistumaankin paremmalta mitä noi Ehrmannit.........En saatana enää koske tohon merkkiin, sen verran pisti aamulenkin jälkeen vituttamaan kun oikein odotin, että pääsen kohta tempaseen rahka-ananas kombon huiviin:curs:

Voi perse. Luulin jo, ettei tämä ongelma kosketa minua ollenkaan. Viikossa menee semmoiset kymmenen purkkia, ja aika tasaisesti jokaista erää tulee syötyä, ja eipä ole ollut ylläreitä. Siis ennen tätä päivää. Päiväys 18.05., ja karvakorva pilkistää. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom