Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
harde20 sanoi:Minä ostaa täräytin eilen 48 purkkia ja saas nähdä löytyykö yhtään homerahkaa tästä erästä. Viim. käyttöpäivä on 3.5...
Ei ole sitä pelkoaIntegrandi sanoi:Sopiva setti, runsas kilo protskua. Toivottavasti ei tule korvista ulos...
jayjay sanoi:Taas löyty hometta päiväyksellä 20.4. Toka purkki kuukauden aikana. Nyt niitä alkaa löytymään kun on tullut tarkemmin katottua sitä purkkia avaamisen jälkeen. Montakon homeista purkkia on tullut vedettyä naamariin ennen noita :urjo: .
Muistaakseni köksänope joskus yläasteella sanoi että home kasvattaa muitten sienten tavoin rihmastoaan tuotteeseen joten pelkkä näkyvän osan poistaminen ei riitä. Itse en kyllä söis mitään homeista ruokaa.Integrandi sanoi:Nipatkaa se homepaakku roskikseen ja vetäkää rahka poskeen.
Jortsu sanoi:Muistaakseni köksänope joskus yläasteella sanoi että home kasvattaa muitten sienten tavoin rihmastoaan tuotteeseen joten pelkkä näkyvän osan poistaminen ei riitä. Itse en kyllä söis mitään homeista ruokaa.
Ufc sanoi:Minulle on tullut noita vastaan jo vaikka kuinka monta, viimeksi pari päivää sitte.
En jaksanut lukea koko treadia läpi, mutta onko kukaan tehnyt valitusta tehtaalle tai asiakaspalveluun? Onko osoitetta johon voisi laittaa palautetta suomeksi?
ttopi sanoi:Kirjoitin minä kommentin Ehrmannin nettisivuilla olevalla palautelomakkeella. Mitään vastausta ei tullut. 13.4 päivätyissä purkeissa oli itselläkin parissa hometta.