Ehrmannin laadunvalvonta?

Minä ostaa täräytin eilen 48 purkkia ja saas nähdä löytyykö yhtään homerahkaa tästä erästä. Viim. käyttöpäivä on 3.5...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
harde20 sanoi:
Minä ostaa täräytin eilen 48 purkkia ja saas nähdä löytyykö yhtään homerahkaa tästä erästä. Viim. käyttöpäivä on 3.5...

Sopiva setti, runsas kilo protskua. Toivottavasti ei tule korvista ulos...

Integrandi sanoi:
Sopiva setti, runsas kilo protskua. Toivottavasti ei tule korvista ulos...
Ei ole sitä pelkoa :kuola:

Tää Ehrman on kyllä yx parhaista tuotteista, mitä ikinä on maailma päällään kantanut.
Itse olen saanut homepurkin n. 5 kertaa.
Otan aina töihin evääksi purkin. Joka kerta jänskättää, että kärsitäänkö sitä taas nälässä lounaaseen asti. On nimittäin kerrassaan kauheeta, kun onnistuukin saamaan homepurkin ja vielä pitäs pari tuntia kärvistellä, ennenku saa seuraavan kerran ruokaa.

Silti en Ehrmannista luovu.

Kyselin muuten prisman myyjiltäkin tuosta.
Ensin se näytteli täysin tietämätöntä. Ei ollu muka kuullukaan, että ehrmannin kanssa ois ollu jotain ongelmaa. Sitte ku sanoin, että 5 home purkkia tullut jo meillä vastaan, että eikö muka muilla. Niin alkoki paljastuun, että ilmotuksia tulee tasaaseen tahtiin.
Aikovat ilmotella toimittajalle.. Mitäkän seki auttaa. Toivottavasti jotain sentään.

No niin, ensimmäinen homepurkki löytyi täältäkin, päiväyksellä 13.4. Onneksi kaukaa viisaana varauduin ja otin töihin mukaan enemmän purkkeja kuin yleensä :thumbs:

Taas löyty hometta päiväyksellä 20.4. Toka purkki kuukauden aikana. Nyt niitä alkaa löytymään kun on tullut tarkemmin katottua sitä purkkia avaamisen jälkeen. Montakon homeista purkkia on tullut vedettyä naamariin ennen noita :urjo: .

jayjay sanoi:
Taas löyty hometta päiväyksellä 20.4. Toka purkki kuukauden aikana. Nyt niitä alkaa löytymään kun on tullut tarkemmin katottua sitä purkkia avaamisen jälkeen. Montakon homeista purkkia on tullut vedettyä naamariin ennen noita :urjo: .

Väliäkö tuolla, jos ei mitään oo huomannu.... :rolleyes:

Integrandi sanoi:
Nipatkaa se homepaakku roskikseen ja vetäkää rahka poskeen.
Muistaakseni köksänope joskus yläasteella sanoi että home kasvattaa muitten sienten tavoin rihmastoaan tuotteeseen joten pelkkä näkyvän osan poistaminen ei riitä. Itse en kyllä söis mitään homeista ruokaa.

Jortsu sanoi:
Muistaakseni köksänope joskus yläasteella sanoi että home kasvattaa muitten sienten tavoin rihmastoaan tuotteeseen joten pelkkä näkyvän osan poistaminen ei riitä. Itse en kyllä söis mitään homeista ruokaa.

Oli rihmastoa tai ei, niin mulle ei ainakaan pilaantunut ruoka maistu. Taas tuli yks uus päiväyksellä 20.4.

Nyt löyty eka home ehrmanni:D 13.4 päiväyksellä oli yks kiva homepaakku..Shittii tavaraahan se on, mut niin pirun halpaa. Ei siis ole vaihtoehtoja tällä kulutuksella.

Höh, no jätin sitten tämän perusteella ostamatta paljon parjattua erää ja nyt piti päivä selvitä valiolla. :) No, tänään kuulemma lähikaupasta löytyy taas. Ihmeen usein kyllä isommista kaupoista on ollu loppu, "tavarantoimittajalla vaikeuksia".

Mulla oli just kolmepurkkia paskaa päiväyksellä 14.4. Homettahan niissä oli!!! :curs:

Minulle on tullut noita vastaan jo vaikka kuinka monta, viimeksi pari päivää sitte.
En jaksanut lukea koko treadia läpi, mutta onko kukaan tehnyt valitusta tehtaalle tai asiakaspalveluun? Onko osoitetta johon voisi laittaa palautetta suomeksi?

No jo on kumma. Meikällä menee 3-4 purkkia päivässä ja yhtäkään homeista ei oo vastaan tullu.

Ufc sanoi:
Minulle on tullut noita vastaan jo vaikka kuinka monta, viimeksi pari päivää sitte.
En jaksanut lukea koko treadia läpi, mutta onko kukaan tehnyt valitusta tehtaalle tai asiakaspalveluun? Onko osoitetta johon voisi laittaa palautetta suomeksi?

Kirjoitin minä kommentin Ehrmannin nettisivuilla olevalla palautelomakkeella. Mitään vastausta ei tullut. 13.4 päivätyissä purkeissa oli itselläkin parissa hometta.

ttopi sanoi:
Kirjoitin minä kommentin Ehrmannin nettisivuilla olevalla palautelomakkeella. Mitään vastausta ei tullut. 13.4 päivätyissä purkeissa oli itselläkin parissa hometta.

Lähetin ihan mielenkiinnosta Ehrmannin kotisivuilta palautetta ja vastaus kuului:

[Dear Mr PencilNeck]

Thank you very much for your complaint regarding the product Allgäuer curd
chesse. We would like to apologize for any inconvenience we may have caused
with our product.

We assure you, that our company has a perfectly working modern equipment,
that makes problems like this quite impossible. In addition a highly
qualified team regulary makes sure, that the content of our products
satisfies all requirements of our loyal consumers.

We are convinced, that this incident was an exception and will not happen
again. We regret this incident and hope for your understanding.

Best Regards

Frank Hauser

eli semmosta.

Taas tuli tänään yksi homeköntti suuhun.. :zzzz:
Ja lähetinpä minäkin palautetta ehrmannille suoraan jo pari kuukautta sitten mutta minkäänlaista vastausta ei ikinä tullut vaikka oli täysin asiallinen tiedustelu ja ilmoitus.
On se kumma kun ne ei saa hommaa kuntoon :david:

kannattaa muuten katsoa että jääkaappi ei ole liian kylmällä, sillä ehrmannista tulee aika kauheaa silloin. oon jo hetken niitä syönyt ja en tajunnut mitään kun muutos tapahtui niin hitaasti. nyt vaihdoin purkkien paikkaa jääkaapissa ja laitoin jääkaappia pienemmälle, niin jo on samettista :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom