Ehrmannin laadunvalvonta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on tullut nyt kuukauden sisällä noita homepurkkeja oikein urakalla vastaan.

En tiedä josko se johtuisi ostokäyttäytymisen muutoksesta: nykyisin ostan kerralla 15-20 purkkia rahkaa kun aiemmin tuli osteltua harva se päivä muutamia purkkeja.

Parhaimmillaan jääkaapissa on tätä nykyä kymmeniä purkkeja samaa satsia - esim. juuri tuota 13.4 ja 20.4 satseja. Niistä sitä hometta sitten löytyikin... parhaimmillaan iltarahkaa tehdessä piti kolme purkkia heittää yhtä kyytiä roskiin. Joissakin on ihan selvät vihreät lautat mutta joukossa on myös niitä, joissa ei vielä ole mitään ulkoista viitettä homeesta mutta maku on homeinen - nykyisin testaankin rahkan paljaaltaan ennenkuin pistän sekaan fun lightia, peittää vielä sen homeen maun ja menee masu sekaisin. Yhden valmiin ananasrahkahärdellin tajusin onneksi heittää roskiin kun sitä maisteltuani hämmästelin outoa sivumakua.

Joku viisas voisi kertoa, kun itsellä oli täs yks päivä pakki aivan sairaan kipee ja sekaisin ja illalla nousi vielä hyvä kuume. Voisiko kenties johtua edellispäivän ehrmannista? Näkyvää hometta en ole syönyt..

Ribee sanoi:
kannattaa muuten katsoa että jääkaappi ei ole liian kylmällä

Mä säilytän nollassa :) Se on toki paksumpaa mutta siksi se pitää sekoittaa lusikalla vähän että hyytelömäinen rakenne menee rikki.

Mulla oli talvella tapana säilyttää mun koulueväitä (ehrmann) lumihangessa. Luentojen välissä kävin aina kätköni luonaa nappaamassa purkin. Anyways, kerran jäi purkki yön yli ja pakkasta -15. Aamulla oli purkki jäässä, pidin sitä luennon verran sisällä ja yritin syödä. Tuloksena semmonen rahkasorbetti. Helvetin kylmää eikä todellakaan mitään herkkua :down:

PLEASE NYT KAIIKI HOME PURKIT TAKASIN KAUPPAAN!!!! Eli home,Jääkaappiin /takas kauppaan. Saatte rahat takas ja rahalle vastinetta.

Ei ole mun silmiin sattunu homeista, mutta voi olla kun olen niin luttavaisin mielin syönyt että en ole huomannut. olen aina heittäny kuppiin rahkan, päälle keittoa ja sekottanu... nyt kyllä jos löytyy yksin homepilkku niin jää ehermannet syömättä!

ite, oon vaihtanu pari viikkoa sitte ehrmannin rahkoihin kun, ovat selvästi edullisempia mitä esim valion, ja makukin on parempi, vielä ei ole ainakaan homepurkkeja tullu eteen, mutta ei ees meikäläisen ehrmannin rahkan käyttöä lopettais vaikka yks homepurkki eteen tullatupasahtais , hintamaku suhde on ehrmannin rahkoissa kuitenkin niin hyvä :thumbs:

Pari homeista tuli tänään. No eihän sitä ollut kuin pinnassa, joten lusikalla homekohdat pois ja loput kelpasi syötäväksi.

Valiota olen naamaan mättänyt. Sivussa kokeilin tota ehramia, 2 purkkia ostin....toinen hyvää toinen oli todella kirpeä, harmaata ja maha ei oikeen tykänny.
No pitänee pysytellä valiossa, saa siitäkin syötävää kuten moni on jo edellä maininnutkin, sekoittamalla siihen mehua yms.

Nyt loppui ehrmannin rahkan ostaminen :curs:
13.4. ja 20.4. eristä kummastakin noin puolet ostamistani oli homeessa. Onko tuo laatu huonontunut ennestäänkin vai onko vain huonoa tuuria.
Onko muuta vaihtoehtoa kuin siirtyä Valion tuotteisiin takaisin ?

Ihme juttu... Miulla ei ole tullu yhtään homeista vielä vastaan. Taitaa olla kaupan vika ? just noita samanpäiväyksen rahkoja miullaki eikä oo mitään valittamista :confused:
Nii tai sitte huonoo tuurii

Gazza sanoi:
Pari homeista tuli tänään. No eihän sitä ollut kuin pinnassa, joten lusikalla homekohdat pois ja loput kelpasi syötäväksi.

Ei kannata syödä, sillä home kasvattaa rihmastoa myös ei näkyvästi. Kovia juustoja voi syödä leikkaamalla homeen pois, mutta kaikki rahkat, raejuustot ja jugurtit kannattaa heittää pois ettei tule vatsan väänteitä..

Nyt se tapahtu!! Eka home ehrmann tuli vastaan päiväys 7.5. Pitänee siirtyä ingmannin rasvattomaan raujuustoon. Prismassa 1.65 purkki ja protua yhteensä 72 ja samalla hinnalla saa ehrmaanni 3 purkkia ja nissä protua 73.5g. Muutenki paremmat ravintoarvot raejuustossa paitsi että siinä on suolaa ja se maistuu ei niin hyvälle.

Ei kai kukaan ole törmännyt homeeseen Milbonan kohdalla? Itse olen syönyt jo vuoden päivät Ehrmannia ja yhtäkään homeista purkkia ei ole tullut vielä vastaan.

Kumma että näitä homepurkkeja löytyy kaikilla :eek: . Itellä on tullu vastaan todella harvoin. Oon mättäny Ehrmania reilu puoli vuotta n.2 prk/päivä ja homeisia on ollu 3-4 koko tuona aikana.

Eipä ole noita homepurkkeja edelleenkään näkynyt. Voisiko olla, että niissä kaupoissa joissa näitä homerahkoja on, olisi vaikka kylmälaitteissa tai jossain muussa jotain vikaa?

Itsekään en ole vielä yhteenkään homeiseen purkkiin törmännyt, vaikka jokunen on tullut syötyä.

Itse törmäsin kahteen homeiseen purnukkaan, molemmissa päiväys 13.4 muistaakseni.. toisessa oli näkyvää hometta, toinen maistui homeelle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom