Ehrmannin laadunvalvonta?

Ribeen ja Timban kanssa samoilla linjoilla. En paljon jaksa hermostua siitä, että vuoden aikana tulee noin 1-5 homeista purkkia vastaan, big deal. Edullisuus + maku on niin ylivoimainen, että aika vitusti saisi olla homeisia liikenteessä, ennen kuin vaihtaisin. Se yksittäinen roskiin mennyt on aika vitun vähän, jos miettii koko vuoden rahkabudjettia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ostin kerran 30 purkkia joista ainakin 5 oli homeessa, aikamoinen hukkaprosentti jos n. 17% rahkasta on syömäkelvotonta...Sen jälkeiset erät ovat kyllä olleet parempi mutta aina silloin tällöin noihin törmää.

vond sanoi:
Just so you know:

Jouduin tänään heittää kaikki Ehrmannit (6 kpl) joissa on parasta ennen päiväys 13.4 koska niissä oli hometta. Eli tarkkana jos teillä on samasta erästä purkkeja himas.

:urjo:

Täällä löyty kans kaks homeista purkkii tosta samasta erästä..Ekaa kertaa mun kohdalle sattu noita homeisia..

joo tuossa aamulla tuli mullekin eka home-ehrmann :( sain homeen jo suuhuni, mutta sitten huomasin että joku klöntti siellä nyt on. räkäisin pihalle sen ja sininenhän se oli... vähän huuhtelin sitten suuta vedellä sen jälkeen.

13.4 päivätyistä mulla noin 50% homeessa.... tuli tämä erä hintoihinsa...

Itse vein lavallisen homeisia takaisin kauppaan avattuina. Myyjä kysyi: "Ei kai ole vain 13.4. erää?" Palauttivat rahat mukisematta ja kävin hakemassa uuden satsin.

Kirjoitin tossa aikaisemmin muuten väärin: Unohdin ihan kokonaan, että mä olen saanut ilmaiset Ehrmanit homeisten tilalle ihan pelkällä kohteliaalla sanomisella. Eli ei siitä mulle ole edes tullut taloudellista tappiota, ehkä vähän ylimääräistä vaivaa. Alepa on meitsin kauppa.

mullaki on ollu homeisia lähiaikoina... paras oli kun avasin kolme purkkia peräkkäin ja joka ikinen oli kunnolla homeessa :urjo: saa loppua koko paskan syönti, ei se mitään auta kuitenkaan

Mulla on ollut myös nyt lähiaikoina homeisia purkkeja 2kpl, kummassakin oli parasta ennen päiväys 13.4., en tiedä olisiko sitten huono erä? Meinasin viedä kauppaan takaisin, mutta en sitten 1.2e:n takia kuitenkaan vaivautunut, mutta tuota samaa erää on vielä pari purkkia jos vielä kolmas tulee niin sitten melkein on jo vietävä kauppaan....

miten ne ehrmannilla osaa mokata noin pahasti! toisin on lidlin milbonan laita oon syöny varmaan 100 purkkia eikä yhdessäkään ole ollu mitään valittamista ja lisäks halvempaa ja paremmat ravintoarvot :rock: !

Mä olen suoriutunut homeisista Ehrmanneista siten, että nappaan lusikalla sen vihreän karvapallon lavuaariin ja syön loput purkista sen kummemmin maistelematta. Vielä ei ole ollut ongelmia :D

Ihmettelin muiden huonoa tuuria rahkakippojen suhteen, kunnes itselle kolahti ensimmäiset värjätyt Ehrmannit lusikkaan toissapäivänä, eilen ja tänään. 4 purkkia kahdeksasta pienillä vihreillä homelantuilla varustettuna ja kaikki päivätty 13.4.

Maku mitenkään erilainen ole. Vihreät värit vaan lusikalla pois ja alas. Hyvin upposi napaan aikaisemmin paitsi tänään. Köntit eivät sekottuneetkaan enään niin kauniisti ja alkoi ärsyttämään/kuvottamaan niiden sylkeminen pois suusta kesken ruokailun.

Kuinka hienohelmaksi sitä on tullutkaan? :)

Jampsu sanoi:
miten ne ehrmannilla osaa mokata noin pahasti! toisin on lidlin milbonan laita oon syöny varmaan 100 purkkia eikä yhdessäkään ole ollu mitään valittamista ja lisäks halvempaa ja paremmat ravintoarvot :rock: !
Niin no, oon minäkin ehrmannia syönyt varmaan parisataa purkkia, nyt tuli ekat homepurkit, kumma vain ettei tuota ilmeisesti epäonnistunutta erää vedetty pois kaupoista, ainakin euromarketissa oli vielä viimeviikolla tuota erää.

Mäyrä sanoi:
Ihmettelin muiden huonoa tuuria rahkakippojen suhteen, kunnes itselle kolahti ensimmäiset värjätyt Ehrmannit lusikkaan toissapäivänä, eilen ja tänään. 4 purkkia kahdeksasta pienillä vihreillä homelantuilla varustettuna ja kaikki päivätty 13.4.

Maku mitenkään erilainen ole. Vihreät värit vaan lusikalla pois ja alas. Hyvin upposi napaan aikaisemmin paitsi tänään. Köntit eivät sekottuneetkaan enään niin kauniisti ja alkoi ärsyttämään/kuvottamaan niiden sylkeminen pois suusta kesken ruokailun.

Kuinka hienohelmaksi sitä on tullutkaan? :)

Ei tuota hometta kannata kyllä syödä, koska sen lajista ei ole mitään tietoa. Osa homesienistä voi olla tietääkseni aika epäterveellisiäkin.

Hmm. Vastoin periaatteitani jouduin sortumaan syntiseen Ehrmanniin, kun lidlistä oli Milbonat loppu.Hain sitten smarketista 10 purkkia tuota. Tokihan siellä oli homeinen joukossa, mut siihen olin jo varautunutkin kun heikko laatu oli etukäteen tiedossa.
Onhan se nyt vain heikko tuote, kun Milbonaan vertaa. Hinnaltaan, makroravinnejakaumaltaan, ja laadultaan häviää kiistatta. Muut rahkat ei _ikinä_ ole ollu homeessa, mut kerran ku ostaa stnan Ehrmannia niin toki on. Boikotti päälle vaan. Makuasioita en lähde arvioimaan, kun olen turruttanut rahkamakuaistini askeettisella ruokavaliolla ja vedän rahkat yleensä 50:50 vettä+rahkaa=kohti ääntä :kuola:

Minä en ole löytänyt pitkiin aikoihin homeista Ehrmannia. Ostan kuitenkin 20 purkkia joka viikko, vissiin hyvä tuuri käynyt vai olisiko laatu parantunut?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom