Ehrmannin laadunvalvonta?

Kyllä tässä menee 4-5prk päivässä, mutta harvoin olen silti törmännyt homeeseen. Kerran yksi maistui epäilyttävältä, mutta kun ei hometta näkynyt niin annoin mennä naamariin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sportman81 sanoi:
Näin on..Ite oon ostanu jo about 100 purkkia ehrmania eikä yhtään ylläriä ole tullut. Halvinta rahkaa ja mansikan kanssa myös eerittäin hyvää. :kuola:

On hyvvee, mutta kyllä se sullekkin vastaan tulee. Meni mullakin homeettomana ainakin tuhannen purnukkaa. Nyt on sitten tullut vastaan jo kymmenkunta home yksilöä.

Uusin löytö on navetalle haiseva ehrman..se oli jo kokemus. En sitten tiedä oliko kansi ollut hieman tai jotain, mutta tuli kyllä serkun kotitila elävästi mieleen..

laatutaso alkaa olemaan :1:

No huh. Jos ihmiset on jaksanu 14 sivua Ehrmannin vioista valittaa (en edes lukenu ku 3 sivua sieltä täältä) niin taidan jättää tästälähin Ehrmannit ostamatta. Yleensä sitä on tullu viime aikoina osteltua mutta toissapäivänä ostin sattumalta Valioo. Mutta mulla ei ookaan kerralla 27 purkkia rahkaa kaapissa niin ei paljon kirpase se parikyt senttiä mitä purkin hinnassa on eroo ;)

Maso sanoi:
Miten homeinen rahka voi olla paremman makuista kuin homeeton?

En mä tiedä yrititkö sinä olla jotenkin tosi näppärä ja omasta mielestäsi tosi hauska mutta mähän ihan selvästi kirjoitin että kaikki ehrmannin rahkat on aina automaattisesti homeessa. :rolleyes:

blackie sanoi:
En mä tiedä yrititkö sinä olla jotenkin tosi näppärä ja omasta mielestäsi tosi hauska mutta mähän ihan selvästi kirjoitin että kaikki ehrmannin rahkat on aina automaattisesti homeessa. :rolleyes:

Väärinkäsitys. Luulin, että tarkoitit sitä purkkia mihin viittasit postisi alussa.

Hm.. täytyypä olla tarkkana noin huhtikuun puolivälin päivästen kanssa.
Joku 150+ purkkia sujahtaa alas kuukaudessa, kertaakaan en ole vielä homeiseen törmännyt..

Kannet tuntuvat olevan nykyään suht tiiviisti kiinni, mm. tiputin vahingossa kaupassa yhden purkin käsistäni, pudoten ensin kassapöydälle, siitä alas koripinoon ja siitä vielä lattialle, eipä purkki ollut moksiskaan.

aika turhaa pelkoa olla ostamatta ehrmannia sen takia, että joillakin on siellä hometta ollut. ja kun täälläpäin on 40c eroa hinnassa ja ehrmann on vielä paremman makuista, niin tottakai ostan sitä.

jees mullakin on tullu aika montakin tollasta homepurkkia vastaan. sitä hometta on aina siellä ihan reunassa sellanen pieni "piste". Eipä tuo ole haitannut, olen heittänyt sen homeen roskiin ja jos rahka noin muuten haisee ja maistuu normaalille niin eikun vaan ääntä kohden. ei ole ikinä massu säikähtänyt..

Hinta ja maku ratkaisee.

edit. en lukenut ihan koko threadia läpi, mutta onko kukaan tiestä vienyt homeista purkkia takaisin prismaan? Tiedä vaikka antaisivat lohdutuspalkinnoksi pari lavaa rahkaa! :)

OMFG! Viime lastissa Ehrmannia oli ensimmäistä kertaa mun aikana kun olen näitä ostanut niin hometta! 2/12prk oli hometta! Siinä mun kokemukset homeisista rahkoista!

Ribee sanoi:
aika turhaa pelkoa olla ostamatta ehrmannia sen takia, että joillakin on siellä hometta ollut. ja kun täälläpäin on 40c eroa hinnassa ja ehrmann on vielä paremman makuista, niin tottakai ostan sitä.

Täsmälleen samaa mieltä. Noihin pirkan, valion yms rahkoihin saa ajaa puoli pulloa Funlightia ja silti se maku on paljon huonompi. Ehrmannia vaan napaan vaikka vähän uhallakin. Ja onhan sitten se Lidlinkin rahka, joka on vielä Ehrmanniakin halvempaa.

13.4. päiväyksellä lavallinen ermistä ja kaikki homeessa. Lähden takas Prismaan ja eliminoin kaikki myyjät, koska se on niiden vika. :jahas:

Mullakin oli yhdessä 13.4 päiväyksellä olevassa purkissa tuollainen sininen home paakku tossa keskellä. Nakkasin homeet pois ja ihan hyvin meni alas eikä ole ainakaan vielä tullut mitään.

En ole näköjään yksin! 4 vuotta on Ehrmannia tullut syötyä ja nyt se sitten tapahtui 13.4 leimalla olevat purkit kaikki homeessa kaiken kaikkiaan 7kpl. Lähdenkin tästä Tren kalevan s-markettiin rahkanvaihto hommiin.

Lähialueella on kahdesta kaupasta vetäisty ehrmannit pois myynnistä homeen takia, käytännössä kokonaan tuo 13.4. erä. Uutta tulee myyntiin piakkoin. Itselle osui 4/16 homeista.

Yllättävän paljon sunnuntaitapauksia tuntuu olevan. Viekää nyt ihmeessä noita takaisin, ja katsokaa mitä kauppiaat tekevät. Liittyisikö muuten asiaan, että Ehrmannin rahkoihin vaihdettiin vähän aikaa sitten uudet kannet ja etiketit?

Just, mulla kanssa 13.4 päiväyksellä, lavallisen ostin ja kaikki tuntuu olevan homeessa, kolmas lava menossa ehrmannia elämäni aikana ja nyt jo sattuu. saatana että vituttaa. saattaa jopa jäädä jatkossa ostamatta ehrmannit. ainakin käyn vaihtamassa noi kun vaan jaksais vaivautua.

Otzi sanoi:
Liittyisikö muuten asiaan, että Ehrmannin rahkoihin vaihdettiin vähän aikaa sitten uudet kannet ja etiketit?

En usko. Samaa materiaalia ja yhtä huonosti kiinni. Mulla oli niitä homeisia purnukoita vanhoillakin etiketeillä ja kansilla.

Nykyään olen alkanut Ehrmannia ostaessani hieman tarkemmin katsomaan niitä kansia etteivät ainakaan ole kauhean näkyvästi auki mistään kulmasta, ei ainakaan nyt ole taas hetkeen homeisia tullut vastaan. Ehrmannia en silti kokonaan tule vaihtamaan, välillä jotain muita hätätapauksessa syönyt (valio, milbona jne..) mutta kun ne on NIIN sementtiä että!!

Tampereella Turtolan Citymarketissa on tänään Ehrmanin -rahka 40senttiä/purkki!
Harmi vaan että kun lähemmin tarkastelee niitä niin huomaa että ne on tän päivän leimalla :jahas:

Pitihän se arvata, toi oliskin ollu ihan liian hieno löytö.
No ostin pari ja just syön toista....jotenkin maistuu jännälle :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom